Nyelveink vad táncot jártak egymással. Karjait derekam köré fonta. Elválik ajaimtól, lerak az öléből, majd mind a ketten ruháinkhoz lépve vesszük fel őket. Míg én az utolsó ruhadarabot húztam fel magamra, ő már teljesen felöltözve nyitotta ki az ajtót.
- Ha készen vagy zárd be az ajtót, a kulcsot pedig vidd az irodámba - mondta, majd kilépett a helyiségből engem egyedül hagyva.
Kissé rosszul esett ez a cselekedet tőle. Több percig néztem az ajtót, hiszen nem tudtam felfogni, hogy miért csinálta. Felrángattam magamra a pólót, felvettem a cipőmet, majd én is kiléptem a szobából. Az ajtót gondosan bezártam, majd a kulcsot a zsebembe süllyesztettem. Elindultam Kook irodája felé, kopogás nélkül benyitottam meglepetésemre ott talátam őt is, azt hittem, hogy elment aludni hiszen már este kilenc van. Szó nélkül megyek az asztalához és teszem le a kulcsot. Ő még fel sem nézett rám, ugyan úgy rendezte tovább a lapokat, mint ha tényleg ott sem lettem volna. Őt hátrahagyva léptem ki a szobából, majd indultam el sajátom felé.
A helyiségbe érve egyből az ágyamba feküdtem, le sem vettem a ruháimat. Magamra húztam a takarót és próbáltam aludni. Több, mint fél óra után sem jártam sikerrel. Az agyam nem tudott kikapcsolni, hiszen egyfolytában gondolkodtam. Egyszerűen nem tudtam kiverni a fejemből a mai dolgokat. Nagyon rosszul esett, hogy úgy csak ott hagyott a szobában. Ezek után rájöttem, hogy ez lett megbeszélve, hogy semmi érzelem, csak szex. De ma elvette az utolsó kincsemet is amit magamnak tudhattam... neki adtam a szűzességem. Legalább annyit mondahatott volna, hogy "Jó voltál, bazdmeg" de ennyit sem kaptam.
***
Reggel az ébresztőm hangjára keltem, nehezen de felkeltem a védelmet nyújtó párnák közül, még utoljára visszanéztem a mennyországot nyújtó ágyamra, majd megigazítottam. Az újjonnan vett ruhák közül kiválasztottam egy fekete inget és egy szintén fekete nadrágot. A lábamra egy piros Converse cipőt vettem fel. Egy kicsi sminket is felraktam az arcomra, az ujjaimra pedig gyűrűket húztam és a fülembe is beleraktam a fülbevalókat.
A szobából kilépve egyből a konyhába mentem. A konyhapulton ott hevert a tegnapi kimchi, ami érintetlen volt. Mivel kint lett hagyva így már nem ettem belőle, hanem csináltam magamnak egy rántottát reggeli gyanánt. Az asztalhoz ülve kezdtem el falatozni főztömet, közben az instagrammon nézelődtem és visszaírtam több fanomnak, hiszen mostanában kissé elhanyagoltam őket.
- Jó reggelt! - szólalt meg Jungkook a hátam mögül.
- Neked is! - köszöntem vissza, majd ettem tovább a reggelimet.
- Nekem nem csináltál? - kérdezte miközben a rántottámra nézett.
- Eltaláltad - rántottam vállat.
- Szemtelen vagy Taehyung - húzta össze a szemeit.
- Mit kezdjek vele? - tényleg haragudtam rá a tegnap miatt.
- Baj van? - nyitotta ki a hűtő ajtót.
- Nincs...
- Látom, hogy baj van Tae - ült le velem szemben.
- Mondom, hogy nincs semmi - mordultam rá.
- Mi a fasz van?! - hirtelen rám ordított mire összerezzentem. Soha sem szerettem ha valaki rám kiabált.
- Hányszor mondjam el, hogy nincs semmi, és örülnék ha haladnál mivel nekem mennem kell dolgozni - álltam fel az asztaltól.
- Ha most lenne időnk úgy megbüntetnélek - rázta meg a fejit.
- Utánna meg otthagynál semmi szó nélkül - mostam el a tányérom.
- Ja, hogy ez a bajod... - hajtotta le a fejét.
ESTÁS LEYENDO
Unknown - Taekook | Befejezett |
FanficKim Taehyung Dél-Korea arca, világszerte ismert modell. Jeon Jungkook egy multimilliárdos cégtulajdonos. Hogyan és mi módon keresztezi egymást a két fiatal útja? Jungkook csak egy játéknak tekinti az ártatlan fiút, vagy tényleg érzelmeket táplál Ta...