Bőröndömet megfogva húzom magam után. Még utoljára visszanézek lakásomra, hiszen nem most fogok ide vissza jönni, mivel Kook-hoz költözök a szerződés végéig. A tegnapi csókunk után hazahozott, hogy össze tudjam szedni a szükséges cuccokat. Bőrödnöm eléggé kicsi, kevés ruhát hajtottam bele, mivel Jungkook lekötötte, hogy majd elvisz vásárolni, mert a tenyerén szeretne engem hordozni.
Utolsó pillantás, majd az ajtót bezárva megyek a lifthez. Két percel később kilépve a felvonóból indulok el Yugyeom felé.
- Hali Kyum! - támaszkodok meg a pulton.
- TaeTae! Mi járatban? - mosolyog rám.
- Most egy időre elmegyek - néztem a bőröndre.
- Miért? - húzta fel az egyik szemöldökét.
- Hosszú - tényleg hosszú, de ha rövid is lett volna a sztori akkor sem meséltem volna el.
- Hát jó.. - húzta el a száját.
- Majd benézek hozzád - mosolyogtam rá.
- Reméltem is Taehyung - viszonozta gesztusom.
- Vigyázz magadra Yugyeom! - raktam kezem a vállára.
- Te is TaeTae! Egyél sokat és helyes legyél - nevette el magát, mire én is.
- Igyekszem. Szia Khum! - intettem, majd a kijárat felé indultam.
Még utoljára visszanéztem, Yugyeom engem nézett, intettem egyet, majd kiléptem a ház ajtaján. Szemeimmel Jungkook-ot kerestem. Megígérte, hogy eljön értem. Először barra fordítom a fejem, majd jobbra. Kook a kocsijának dölve telefonozott. Nem tudom elhinni, hogy ez a férfi az enyém... fél évig. Sóhajtok egyet a gondolatra, majd elindulok új szexpartmerem felé. Mikor meglát elrakja a telefont, és úgy várja, hogy odaérjek hozzá. Közelebb lépve megállok előtte, nem habozva megragadja két kezével a derekam, majd közelebb ránt magához.
- Minden itt van? - nézett a szemeimbe. Válaszként egy bólintást kapott.
- Sokat vártál rám? - hajtottam le a fejem.
- Nem - rántott válatt.
- Akkor...
- Mi akkor? - húzta fel a szemöldökét, majd mégközelebb húzott magához, hogy teljesen áttudja karolni a testem.
- Most hozzád megyünk? - kérdeztem.
- Majd, először vásárolunk neked - bújt a nyakamba.
- R-rendben - egyenesbe állt, megfogta a bőrödnöm és a csomagtartóba tette.
Kinyitotta előttem az ajtót és mégvárta míg beszállok... udvrias. Megkerülte a BMW orrát, majd beült mellém. Elindította az autót, majd kikanyarodott az utcából, elindulva Szöul legnagyobb bevásárló központja felé.
- Várjunk! Mi lesz az autómmal? - jutott eszembe szerelmem.
- Ott fog állni - figyelte tovább az utat.
- De én akkor mivel járok, majd dolgozni? - húztam el a szám.
- Minden reggel és este én viszlek és hozlak - édes.
- Rendben - egyeztem bele.
Ahogy sejtettem a város legdrágább boltjai előtt parkolt le. Egyszerre szálltunk ki az autóból, a kulcson lévő gombot megnyomva zárta le a kocsit. Közelebb jött hozzám, megfogta a kezem, majd összefűzte az ujjainkat. Nagyra nyitottam a szemeimet, almácskáimra kiült az ismerős piros árnyalat. Lenéztem kezeinkre, nagyon tetszett a látvány. Kook-ra vezettem a tekintetem, aki engem nézett.
YOU ARE READING
Unknown - Taekook | Befejezett |
FanfictionKim Taehyung Dél-Korea arca, világszerte ismert modell. Jeon Jungkook egy multimilliárdos cégtulajdonos. Hogyan és mi módon keresztezi egymást a két fiatal útja? Jungkook csak egy játéknak tekinti az ártatlan fiút, vagy tényleg érzelmeket táplál Ta...