18. fejezet

1.5K 91 0
                                    

Idegesen csaptam be magam után Yoongi irdájának az ajtaját, majd egyből a földszintre mentem, hogy elmenjek ebédelni a Chanbeak párossal. A liftből kilépve boldogan futok oda barátaim felé.

- Sziasztok! - ugrottam rájuk, mire mind a ketten megtartottak.

- Szia te nagy gyerek - köszönt Chanyeol.

- Mizu kicsi Tae -m? - kérdezte Baek.

- Nem hiszitek el mi történt... - ráztam meg a fejem.

- Na? - kérdeztek egyszerre, látszik, hogy együtt vannak.

- Tudjátok kitől kaptam ismét ajánlatot? - kérdeztem, mire mind a ketten értetlen fejet vágtak.

- Kitől? - ráncolta a homlokát Baek.

- Jeon Kibaszott Jungkook-tól.

- Hogy mivan?! - kiáltott fel Chanyeol.

- Ezt nem hiszem el - mondta Baek, majd megölelt.

- Elfelejted erre meg újra felbukkan - rázta a fejét.

- Ha baj van csak szólj és megverek akárkit - mondta Chanyeol, majd mind a kettőnket simán átölelte, mire elnevettük magunkat - Most mi az?

- Aranyos vagy! - mondtam, majd az ölelésükbe bújtam. Hirtelen a semmiből egy kamera hangját hallottam meg, mire hirtelen ellöktem magamtól mind a kettő barátomat.

- Ez mi volt? - kérdezte Baek.

- Nem tudom, én nem hallottam semmit sem - ráztam mg a fejem.

- Jólvan, mindegy inkább menjünk. Éhes vagyok emberek - mondta Chanyeol.

- Rendben menjünk. Kilyukad a gyomrom - nevettem el magam, de belül nagyon féltem. Biztos vagyok abban, hogy egy kamera hangját hallottam, remélem nem az amire gondolok.

- TaeTae az este elmegyünk együtt szórakozni és azt akarjuk, hogy te is gyere velünk - mondta Baekie, miközben Chanyeol bólogatott.

- Kik lesznek ott? - kérdeztem.

- Yoongiék, mi, te, plusz pár haver - mondta colos.

- Hm... rendben - bólintottam rá.

- Ez az! - mondta Baek.

- Szexin öltözz fel, szerzünk neked valami helyes palit - mosolygott Chanyeol.

- Mi? De nekem nem kell senki sem - néztem rájuk.

- Dehogy nem. Rossz látni, hogy mindenki másnak van párja csak neked nincs... itt rohadsz egyedül Tae baba...

- Miért hív mindenki Tae babának?! Nagyon idegesít - durcáztam be.

- Máskor megfontolod, hogy ne szőke színű legyen a hajad - mondta Baek.

- Csak a hajam miatt van ez? - mutattam fejem búbjára.

- Igen, mivel így nagyon babás az arcod - nézett tám Chanyeol.

- Szerintem is, tényleg olyan mintha egy baba lenne mellettem, a viselkedésed is olyan - bólogatott Baek.

- Nem is. Attól függetlenül, hogy veletek hogy beszélek attól még bunkó vagyok - mondtam.

- Az lehetséges, de akkor is aranyos vagy - mosolyogtam rám.

A napom többi része egészen unalmasan telt, hiszen ma nem Mark volt a fotósom, így hallgathattam egy női fotós nyávogását. "Taehyung oppa, tegye fel a kezét". Azt hittem azon nyomban kiugrok az ablakon. Sohasem szerettem ha akárki is azt mondja nekem, hogy oppa, hiszen nem állnak közel hozzám. Semmi sincs köztünk sem vérvonal sem szeretet vagy akár szerelem.

Unknown - Taekook | Befejezett |Where stories live. Discover now