16. fejezet

1.5K 99 2
                                    

Becsapva magam után a kocsiajtót, megyek ideiglenes otthonom felé, ahol a bejárathoz érve egyből bemegyek. A konyhába veszem az irányom, de utam közben megpillantom Jungkook-ot az egyik fotelban ülni. Ha most nem haragudnék rá akkor, azt mondanám rá, hogy kurvára szexi, de ez most nem az a pillanat.

- Hol voltál? - kérdezte. Hangja ijesztően mélyen csengett, emiatt kicsit megkérdőjelezte magabiztonságom.

- Semmi közöd hozzá - rántottam vállat.

- Ülj le! - mutatott a kanapé felé. Tettem amire kért, majd egyenesen szemeibe néztem.

- Mit akarsz? - kérdeztem.

- Miért nem jöttél haza Taehyung?

- Tán aggódtál? Vagy mi a fasz van? - emeltem fel a hangom. Nem lehetek gyenge vele szemben.

- Hogy beszélsz te, sohasem hallottalak még így beszélni - kiabált rám.

- Mit érdekel az téged, ezt is te hoztad ki belőlem... gratulálok hozzá - mondtam, majd felálltam a kanapéről, majd egyenesen a szobámba mentem. Ledobtam a vállamon lévő táskát, majd az ágyba vetettem magam. Mikor letettem a fejem a párnára, valami keményet éreztem meg a fejem alatt. A párnát arrébb dobva szomorúan veszem észre, hogy egy melltartó volt a fejem alatt. Jungkook pont ezt a pillanatot választja arra, hogy bejöjjön a szobámba, majd meglátva az általam szemlélt dolgot megtorpan.

- Ez mi? - kérdeztem nyugodt hangon.

- Szerintem nem kell elmagyaráznom - jött hozzám egyre közelebb. A fájdalom szétterjedt az egész mellkasomat. Fájt, mert én éreztem iránta valamit...

- Mutasd meg a szerződést, megakarom nézni - hajtottam le a fejem.

- Minek? - kérdezte mire, nagyon csúnyán néztem rá.

- Megakarom nézni a szabályokat - rántottam vállat.

- Gyere - intett, mire felálltam az ágyról, majd követtem őt irodája felé. A helyiségbe érve helyet foglalt az asztal mögött én pedig megálltam az asztal előtt. Kihúzta a fiókot, majd elém rakta az általam aláírt lapot. Egyből a hármas belezdéshez lapoztam ahova kerek perec le volt írva, hogy nem lehet párom, akkor ezt elvárom tőle. Elé toltam a papírt majd rámutattam.

- Létszíves olvasd fel - mondtam.

- Rám nem tartozik ez a szabály babám - mosolygott rám, mire a düh elárasztotta az egész testem.

- Olvasd el! - förmedtem rá, mire felsóhajtott, majd a papírnak fektette figyelmét.

- Az alávetett semillyen szexuális kapcsolatot nem ápolhat a dominánson kívül - mondta, mire bólintottam.

- Akkor miért tetted? - kédeztem.

- Nem voltál itthon, amúgy is még amiatt még tartozom egy büntetéssel - mondta, majd felállt a bőrszékből, majd felém kezdett el sétálni.

- Vörös - mondtam a szemeibe, mire megdermedt.

- Nem használhatod csak úgy ezt a szót kicsi Tae - mondta egy gyúnyos mosollyal.

- Akkor nincs más választásom - mondtam szomorúan, majd a lapot megfogva téptem szét kettő darabra.

- Azt hiszed nincs másik kiadásom, amúgy is az nem az eredeti volt - mondta.

- Igazad van - mondtam, majd az asztalon lévő mappából amit az előbb elővett kinyitva boldogan vettem észre, hogy az eredeti szerződésem van ott, így megfogva azt is széttéptem.

Unknown - Taekook | Befejezett |Donde viven las historias. Descúbrelo ahora