14. fejezet

1.7K 105 2
                                    

- Mit csináltam Jungkook? - kérdeztem meg, mondatom közben többször is megremegett a hangom a bennem kialakult vágy és félelem miatt.

- Ki volt az a férfi? - nyomta fejét a nyakamba.

- Már elmondtam Jungkook - feleltem.

- Akkor úgy kérdezem, mit képzel magáról, hogy hozzád mert érni? - lehelte nyakamra a szavakat.

- Ő csak egy barát, Jimin is mindig hozzám ér - találtam meg az eddig elveszett hangom.

- Jimin az barátilag közleleg feléd, - közben kezeivel kihúzza nadrágomból az ingem - de Bogum egyáltalán nem - nyúlt be ingem alá.

- Csak megölelt engem Jungkook, abba nincs semmi rossz - sóhajtottam el mondatom végét, hiszen egyik kezével gerincem vonalát simogatta, míg a másikkal apró köröket rajzolt derekamra.

- Csak én karolhatom át a derekad TaeTae - harapott a nyakamba, mire egy elhaló nyögés szakadt ki ajkaim közül. Visszanézve Bogum tényleg a derekamnál fogva ölelt meg úgy mint most Jungkook.

- Most mit akarsz csinálni? - suttogtam.

- Megtanítom, hogy hol a helyed - felemelte a fejem, majd ajkaimra hajolt. Karjaimmal átkaroltam a nyakát, kezeimmel többször beletúrtam dús tincsei közé, mire belemorgott az általa kezdeményezett csókba. Elvált tőlem, kezeit kihúzta az engem takaró textilía alól - Maradj itt!

Tettem amire kért, mivel az ággyal szemben álltam nem láttam semmit sem, hogy mit cselekszik éppen a hátam mögött, így ismét a hallásomra próbáltam fokuszálni. Egy pillanat alatt a hátam mögött termett, a szemém elé egy ismeretlen piros tárgy került ami vegül teljesen eltakarta látásomat. Kezeivel ismét közrefogata derekamat. Pillangó puszikkal hintette be tarkómat amik az idő haladtával átmentek nyálas csókokba, majd fájdalmas de mégis élvezetet adó harapásokba, könnyű szerrel sóhajtoztam neki minden tetténél. Kezeit felvezette a mellkasomra, majd ott simogatott tovább a ruhán keresztül, közben ajkai munkáját sem hagyta abba. Többször megharapta fülcimpámat, majd jobb esetben belenyalt a fülembe mire egy nyögés tört fel a torkomból. Újjaival lassan kigombólta az ingem, közben ágyákát többször fenekemnek nyomta nyomatékosítva, hogy ma bizony jó keményen meg fog engem baszni, amit őszintén mondva nem is annyira bánok. Hiszen mindig is azt szerettem volna, hogy ne úgy bánjanak velem, mint egy porcelán babával, mivel férfi vagyok. Természetesen mikor elvesztettem a szűzességem akkor is kissé zavart a kezdetekben lévő gyengédség, de szerencsére a végére eléggé durván bánt velem Jungkook.

Miután kigombolta az ingemet egyből lefejtette rólam, majd sejtésen szerint eldobta. Mostmár a csupasz mellkasomon rajzolgatott köröket újjaival, többször megcsípve bimbóimat, amit ismét egy nyögéssel díjaztam.

- Imádom, hogy ilyen szemtelen vagy - lehelte a fülembe.

Szembe fordított magával, majd kicsatolta az övem, és semmi várakozás nélkül lehúzta rólam a nadrágomat. Készségesen emeltem fel egyenként a lábaimat, hogy lecsúsztassa rólam teljesen a nadrágot. Hirtelen megéreztem ajkait a combomon, nyálas puszikat haladt belső combom felé, ahol fogai közé csípte gyenge bőrömet. Fel állt, majd semmi finomkodás nélkül az ajkaimra mart, vadul tépte cseresznye piros ajkaival sajátjaimat, kezeit levezette a fenekemre ahol hatalmas beleéléssel maszírozta farpofáimat, a csókba nyögtem, mire nyelvét semmi idő nélkül átvezette szájüregembe, nyelveink vad táncot jártak egymással, kezeivel megnyomkodta gömbjeimet, mire felugrottam az ölébe, előrébb lépve dobott az ágyra, majd mászott fölém, ismét nyakamat kényesztette csodás ajkaival, kezeimet hajába vezettem mire felmordult. Kihúzta fejét a nyakamból, csuklóimat összefogta, majd a fejem fölé rakta. Lehúzta rólam az alsónadrágomat, majd alhasamra csókolt.

- Maradj így! - parancsolt rám.

Pár perccel később valamit megéreztem a bal bokámnál, körbeölelt teljesen, ahogy éreztem bőrből volt, Kook úgy meghúzta, hogy kicsit fájt de mégis izgatott, ugyan ezt megcsinálta a jobb bokámmal. Nem tudtam széthúzni a lábaimat, mintha egybe nőttek volna. Hirtelen Jungkook felemelte a lábaimat, majd széthúzta őket, hallottam a lábaimat tartó eszköz hangját, sejtéseim szerint fémből volt. Derekamnál fogva feljebb rakott az ágyban, majd kezeimet összekötötte egy puha anyaggal, az összekötözött végtagjaimat még az ágyhoz is hozzá kötözte. Leírhatatlanul zavarban voltam, teljesen kitárulkoztam neki.

- Előttem ne szégyeld a tested Taehyung, gyönyörű vagy - csókolt meg, én pedig úgy kapaszkodtam abba a csókba mintha az életem múlna rajta.

Elvált tőlem, majd kulccsontomat hintette be puszikkal, egyre lejjebb haladt. Ajkai közé vette egyik mellbimbómat, amit készségesen kényeztetett nyelvével, másik bimbómat két ujja közé fogva morzsolgatta. Miután teljesen kemény volt mind a kettő, hasamat kezdte el harabdálni, mire több nyögés hanyta el a számat. Minnél lejjebb haladt annál jobban hajtott a vágy. Hosszomra fogott, majd makkomra csókolt, hirtelen elnyelte az egész farkam, mire egy hatalmas nyögés tört fel a torkomból. Elsőnek lassabban mozgatta fejét, de az idő haladtával gyorsult szája munkája. Mikor már majdnem elmentem kiengedett a szájából. Hirtelen megfordított, szétfeszítette farpofáimat, majd benyalt nyílásomba, mire szakadozottan fújtam ki a tüdömben lévő levegőt. Nyelvével rózsám körül ingerelt, többször beledugta nyelvét izomgyűrűim közé.

- Nhem bírom... - mondtam, majd elélveztem.

Semmi szó nélkül dugta be három újjat a számba mire én készségesen szoptam végtagjait, próbáltam minnél erotikusabban, hogy elvegyem minnél jobban az eszét. Közben gerincem vonalát csókolgatta. Pár perccel később kihúza újjait a számból, majd semmi várakozás nélkül felhelyezte nekem középső újját, a vártnál sokkal jobban fogadtam, szinte meg sem kottyant, így nem kellett sokat várni első újja mellé gyorsan felhelyezte mutató újjat is, amit egy kissebb grimasszal fogadtam. Óvatosan óllozgatott bennem, hogy minnél kevésbe fájjon, ami szerencsére sikerült is neki. Nem kellett sokat várni két újja mellé még a harmadikat is csatlakoztatta, mivel nagyon jól kitágított előző két újjával így könnyen fogadtam harmadik végtagját. Nem kellett sokat várnom Jungkook gyorsan kitapintotta legérzékenyebb pontomat. Folyamatosan azt ingerelte, fejemet összevissza dobáltam az élevezet miatt amit az újjai nyújtottak, nem kellett sokat várni ismét elélveztem egy elnyújtott nyögés mellett.

- Most jön a java része - nyalta meg a fülem.

Hallottam ahogy lehúzta nadrágja cipzárját, majd levette. Megfordított, lábaim közé térdelt, majd hirtelen belém vezette egész méretét, semmi várakozás nélkül elkezdte mozgatni csipőjét. Egyik kezével eloldozta a kezeimet, amit egyből a hátára vezettem. Mozgása egyre gyorsabb lett így a hangom is egyre hangosabb. Kurvákat megszégyenítően nyögtem.

- Te csakh az enyémh van. Megértettedh? - nyögte a fülembe.

- A tiédh vagyokh - nyögtem.

- Az énh kis kurvámh imádja, ha durvánh bánok veleh, igazh? - hajolt a nyakamhoz amit szívni kezdett.

- Utállakh - karmoltam ki a hátát.

- Imádszh - harapdálta a kulccsontom.

Nem kellett sokat várni, gyors mozgásának köszönhetően a nevét nyögve eléveztem, mire ő is idő nélkül engedte belém élvezetét. Egész testével rámdölt, majd megcsókolt. Karjaimmal tarkóját simogattam, majd haját birizgáltam. Elhúzódott ajaimtól, levette a szemfedőt, majd a lábaimról is levette azt az érdekes dolgot, amit simán az ágy mellé dobott. Mennyasszon pózba felvett az ölébe, majd a ruháinkat hátra hagyva sétált el velem a nekem kijelölt szobába. Óvatosan lerakott az ágyba, majd betakart. Nyomott egy csókot a homlokomra, majd elindult az ajtó felé, de én megfogtam a csuklóját.

- Maradj itt kérlek - suttogtam, mivel már nagyon álmos voltam.

Szó nélkül bújt be mellém a takaró alá, majd húzott közel magához. Fejemet a mellkasába fúrtam, mire elkuncogta magát, de nem nagyon tudtam rá figyelni, hiszen győzött felettem a fáradtság. Ha tudom, hogy ilyen bűntetéseket kapok akkor sokszor leszek rossz.

Unknown - Taekook | Befejezett |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin