30. fejezet (18+)

2K 100 3
                                    

Szemeimet kinyitva nézek körül a sötét szobában, egy kisebb fény világítja be az egész szobát. Fejemet felemelve a kemény mellkasról nézek az ablak irányába, ahol pontosan rálátok a fényt biztosító holdra. Fejemet vissza fordítva, egy kisebb mosoly terül szét ajkaimon. Kezemet felemelve simítok végig Jungkook gyermekies arcán, ami kissé megrándul elsietett cselekedetem után, de mintha nem történt volna semmi alszik tovább. Kezét lefejtve derekamról, kelek ki a kellemes illatú takarók közül.

A konyhába belépve veszek kezeim köze egy kisebb poharat amit megtöltve vízzel iszok meg szinte egyből. A pultnak támaszkodva, nézek a semmibe. Szemeimbe semmi fáradtságot nem éreztem. Az alkohol miatt nincs fejfájásom, amit egyre furcsábbnak találok. Arcomra egyre több grimasz ül ki, ahogy sorban beugranak részeg emlékeim. Felfoghatatlan volt számomra, hogy milyen szemérmetlenül viselkedtem Jungkook előtt. De az kissé melegíti szívem, hogy milyen aranyosan is utasított el, pedig tudom, hogy alig tudta magát vissza fogni.

- Pszichopata? - suttogtam magam elé, majd fejbe csaptam magam. Én most komolyan pszichopatának szólítottam? Mazochista? Vissza gondolva, nem is tudom mennyit ittam, de egy jó ideig nem is fogok többet, főleg nem Jungkook közelében. Lesül a fejemről a bőr. Hogy kérdezgettem ilyen dolgokat?

- Baj van? - kérdezte Jungkook, miközben egyre közelebb jött hozzám, hangja iszonyúan szexin hangzott. Így kisebb mosolyt ejtettem, majd megráztam a fejem.

- Nincs gond, csak szomjas voltam - mondtam, mire elém érve karolta át derekam, majd a nyakamba bújtatta arcát.

- Csak megijedtem, hogy nem voltál mellettem - mondta halkan, mire szívem egy nagyobbat dobbant.

- Menj fel nyugodtan, nagyon fáradt vagy - simogattam tarkóját, miközben többször is hajába túrtam.

- Szeretem mikor piszkálod a hajam, jól esik - mondta, majd fejét kiemelve nyakamból, mosolygott le rám. - Te nem vagy fáradt? - kérdezte miközben egy egyszerű mozdulattal a pultra rakott.

- Furcsa mód, nem annyira - rántottam meg vállaimat. Ösztönösen nyitottam szét lábaimat, mire ő egyből közéjük állt. Kezei egyből megtalálták derekamat, míg én sajátjaimat, nyaka köré fontam.

- Tudod mostmár nem vagy részeg - csókolt bele nyakamba, egy kisebb sóhaj szökött ki ajkaim közül, ahogy ajkai vékony bőröm kényeztették. Kezei becsúsznak ruhám alá, majd apró köröket írnak le az eddig textil által fedett területen. Hirtelen fogai közé csípte bőrömet, mire egy kisebb nyögés hagyta el torkomat. - Imádom a hangod.

Pólóm alját megfogva húzta le rólam, majd kulcscsontomat kezdte el kisebb csókokkal szívás foltokkal ellepni. Kezeimet ösztönösen vezettem dús éjfekete hajába, majd húztam is meg, mire egy kisebb morgás hallatott. Kezeit fenekemre vezette, egy kisebbet bele markolt, majd egyik kezével nadrágom széléhez nyúlva kezdte el rólam lehúzni, míg másik kezével felemelt. A levett textilt a póló után dobva nézett vissza rám, majd ajkaimra tapadt, még jobban magára húzta testem.

Becsukott szemmel élveztem ajkai munkáját, majd ujjaival ajkaimhoz ért, így értve a célzást nyitottam szét párnácskáimat. Próbáltam minél bujábban benyálazni hosszú ujjait. Úgy szoptam őket, mintha a farka lenne a számban, így kéjjel teli tekintettel nézett fel szemeimbe. Végtagjait kihúzva számból, vezette le őket fenekemhez, majd szinte egyből eltűnt bennem leghosszabb ujja, így nagyobb nyögést hallattam. Lassan elkezdte bennem mozgatni, majd pár pillanattal később már két ujjal kényeztetett engem, amit szinte egyből megszoktam. Pár perccel később ujjait kihúzva belőlem, csókolt ajkaimra, majd fenekemet előrébb húzva merült el bennem.

- Hadd halljam a hangod - nyögte a fülembe.

Kezeimet magam mögé rakva támasztottam meg testem, karjait derekamra rakva kezdett el lassan mozogni bennem. Lejjebb vezetve a tekintetem, néztem ahogy lassan eltűnik teljes mérete, majd újra szemeim elé kerül, feljebb emelve a fejem néztem rá szexpartneremre, aki ugyan úgy a lenti folyamatokat tartja szemmel. Egyre gyorsabban kezdett el bennem mozogni, így fejemet hátra hajtva élveztem a Jungkook álltal nyújtott élvezetet. Ajkai újra nyakamat találták még, az így is tarkított bőrömön még több lila foltot hagyott. Karjaimat nyaka köre fonva húztam meg tincseit, mire a nyakamba harapott. Hirtelen eltalált bennem valamit, ami miatt fejemet hátra dobva nyögtem fel még hangosabban, lábaim remegtek a bennem lezajló élvezet miatt. Lassan elfektetett a márvány pulton, majd folyamatosan az előbb eltalált pontot ingerelte.

- Annyira jó benned lenni - nyögte ő is hangosan.

Hátam ívbe feszült, mire karjait újra derekam köre fonta, majd még gyorsabban kezdett el bennem mozogni. Egy utolsó lökés után mind a ketten egyszerre mentünk egymás nevét nyögve. Testemet magához húzva csókolt meg, legelőször vadabban, majd elválva ajkaimtól, homlokainkat egymásnak döntve lihegtünk, majd közelebb hajolva egy kisebb csókot nyomott párnácskáimra. A kisebb puszikból egy nagyobb csókot alakított ki, ajkait lágyan mozgatta, nyelvével óvatosan masszírozta az enyémet, karjaival többször végig simított gerincem vonalán, majd fenekemre is.

- Elképesztő vagy - suttogta, majd még egy utolsó csókot nyomott ajkaimra. Elkuncogtam magam, majd hajába túrva öleltem magamhoz, enyémnél kétszer nagyobb testét, lábaimat dereka köre fonva emelt fel fenekemnél fogva, majd a nappaliba ült le, természetesen velem együtt az ölében. Fejemet a nyakába fúrva lélegeztem be férfias illatát, majd egy kisebb puszit hagytam puha bőrén.

- Álmos vagyok... - motyogtam, majd újra nyakába temettem arcom.

- Az előbb még nem voltál az - mondta halkan, miközben végig simított hátamon. A hangján hallottam ahogy mosolyog, így egy kisebbet csaptam mellkasára. - Pedig te nem is mozogtál.

- Megcsapkodlak - néztem rá csúnyán.

- Én meg újra meg duglak - rántotta meg vállait.

- Ne merészeld - kezdtem el csapkodni. Lefogta a kezeimet, majd egy kisebb mozdulattal újra magamban éreztem teljes méretét. - Te állat!

- Én megmondtam - mosolyodott el újra, majd derekamra vezetve lapát kezeit kezdett el magán mozgatni. A sóhajaimat egyre hangosabb nyögések váltották fel, ujjaimmal erősen meghúztam haját, mire egy erősebbet lökött belém, egy kisebbet sikítva haraptam nyakába, amiből szinte egyből kiserkent vére. Egyik kezét elemelve derekamról csapott egy hatalmas fenekemre, ami meglepetésemre még jobban fokozta a bennem lezajló kéjt. Összesen hatszor csapott le rám, majd erősen megmarkolta félgömbjeimet. Éreztem, hogy fárad így magam kezdtem el nemességén mozogni. Fejét hátra hajtva élvezte az általam nyújtott élvezetet, majd pár másodperccel később ismét egyszerre léptük át a mennyország kapuját.

- Szerencse, hogy ma nem dolgozok... gondolj csak bele, mi lett volna ha Yoongi így meglát - ráztam meg a fejem, majd a mellkasára döltem.

- Miért, hogy látott volna?

- Hát most konkrétan úgy érzem magam mint egy nyomorék, szóval örültem volna ha autóba tudok szállni - mondtam halkan. Erre felnevetett, majd felállva velem együtt vitt be a szobába, az ágyra rakva takart be, majd ült le mellém.

- Aludj egy kicsit, elkészülök, majd megyek és dolgozok - puszilt szájon, miközben az arcomra simított.

- De hajnal van Jungkook - mondtam kicsit szomorúan.

- Tudom babám, de akkor is dolgoznom kell. De nyugi még pár hónapig a tiéd vagyok - puszilt a hajamba, majd elhagyta a szobát.

Pont ez itt a probléma. Pár hónap. Pedig most olyan aranyosan viselkedett velem, ami iszonyúan megdobogtatta többször is a szívem. Olyan szeretet teljesen ért hozzám, mégis oly távolinak tűnt. Miért így kellett egymást megismernünk? Mégis miért nem látok semmit a szemeiben? Semmi csillogás, semmi érzelem. Szóval ilyen lenne a plátói szerelem? Gyönyörű mégis az egyik legfájdalmasabb dolog amit valaha is éreztem.

Unknown - Taekook | Befejezett |Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang