(T/N) = te neved
Happy unokatestvéreként könnyen bekerültem a Stark Industrieshoz. És mivel 3 órát kellett volna utazással töltenem minden reggel, hogy Malibuba érjek, Tony felvetette, hogy lakjak náluk. És ezt végső soron Miss Potts sem ellenezte, mert úgy ítélte meg ,hogy nem fogom elterelni Mr. Stark figyelmét a külsőmmel. Most így visszagondolva csak akkor találkoztam Pepperrel. Ezután a Pinteresten töltött órák hatására én is sikeresen beleestem Tony Starkba, mint kb. a Föld többi kétharmad nője. Yey. Ezt eddig úgy látszik jól sikerült titkolnom, Tony továbbra is úgy kezelt, mint eddig. A személyi asszisztenseként. Most éppen Happyvel eddzettem, ugyanis nagyon rosszul érintette, hogy múltkor Romanoff lenyomta. Ekkor érkezett meg Tony. Ha jól tudom az expon volt a délelőtt dedikáláson. Mellesleg délután fél négy volt.
-Nagyon sokan voltak? -vettem le pihegve a boxkesztyűmet, hogy letöröljem a homlokomat.
-Ja, a dedikáláson? Ott csak fél órát voltam. Ilyen Bosszúállós hülyeségem volt.
-Ahham. -nem tudom, elvileg titoknak kéne lennie a Bosszúállóknak, egyáltalán a létezéséről sem kellene tudnia senkinek. De egy dolgot tudok Tonyról, hogy a szabályok teljes mértékben hidegen hagyják. Már el is indult volna le a műhelyébe, de a lépcsőről visszafodult.
-Ja jut eszembe, beköltöztetem a bosszúállókat, légyszi készíts elő öt szobát.
-Micsoda? Tony én tényleg nem kötekedésből mondom, de nem hiszem hogy Miss Potts nagyon örülne neki-
-Pepper elköltözött. Két hónapja szakítottunk. -nézett a szemebe. Én próbáltam a földet kémlelni, hogy elkerüljem a helyzet legkínosabb kimenetelét.
-Oh elnézést, nem tudtam. -ezzel kiléptem a boxrigből, ami a Szentély nevet viselte. egy törölközővel ismét megtörölgettem az arcomat, aztán a kulacsommal elindultam a szobám felé.
-Hová mész?
-Lezuhanyzok. A Triskelionban kell lennem fél óra múlva. A S.H.I.E.L.D-nek van egy munkája ami-
-(T/N) maga is itt hagyja a Stark Industriest?Fizetésemelést kér?Szabadságot?
-Tony én-
-Hát ez hihetetlen. Mindenki elhagy akit szeretek... Az életem kész őrület.
-Csak egy kihallgatást kell végignéznem... De mivan? -jutott el a tudatomig amit az előbb mondott.
-Azt mondtam kész őrület. -ismételte meg pont ugyanolyan hangsúllyal mint nemrég.
-Nem, én arra a részre gondoltam, hogy mindenki elhagy akit szeretsz. Ezt pontosan hogy is értetted?
-Pontosan így. -lépett oda hozzám. A szívverésem az egekbe szökött ahogy megfogta a kezeimet. Az előző szavaiból világossá vált számomra, hogy ez a beszélgetésünk csókba fog torkollani, de azt hittem olyan semmit sem jelentő csókot kapok majd, nem pedig egy elnyúló hosszú csókot, amilyet még soha nem éreztem. -Oh talán zavarba hoztalak? -vigyorgott meglátva vörös arcomat. Aztán lesietett a lépcsőn a zakóját igazgatva. Én meglehetősen üvöltő gondolatokkal nyomtam be a megfelelő gombot a liften. Most mi a fene is történt?
STAI LEGGENDO
MARVEL oneshots
FanfictionPhontosan. 2021. 01. 09.-2022. 01. 08. 1. az #egypercesek kategóriában. (nemár srácok már csak egy nap kellett volna..) 2022. 08. 17. nr. 1 a #ironman kategóriában!! crazyyyy