Şuan yatağımda oturmuş boş boş duvara bakıyordum. Dün akşam Efekan beni dayısıyla tanıştırmak için akşam yemeğine çağırmıştı tabi bunun için önce babamdan izin almıştı. Sonuçta adamın gözüne girmeye çalışıyordu akıllı velet. O şeytan tüylü kendini sevdirmeyi başardıda ben dayısına nasıl kendimi sevdiricektim.
Sonuçta adam Erdem arseldi ya beni yiğenine layık görmez ve bana para teklif edip yiğenimin peşini bırak derse. Dur Bi dakika ya bu fikir çokta kötü gelmedi kulağa acaba benmi adama ilk teklifi götürseydim. Belki işi ağırdan falan alıp sonra teklif etmeye çalışırdı hiç gerek yoktu yani zaman kaybına. Ben direk adama teklif sunup işi kolaylaştırabilirdim. Bu akıllıca planı bulduğum için odamda kahkaha atmaya başladım. Ben alıcağım paralarla tatilde biscolata erkekleriyle yüzerken birden odamın kapısı açıldı tamda biriyle yakınlaşıyordum yapılırmıydı bu bana be.
Gelenin kim olduğuna baktığımda hayallerimin katili melek sultanı gördüm. Elleri belinde bir tımarhane kaçkına bakar gibi bana bakıyordu"Deli gibi tavana bakıp gülüyorsun ama ben sorgulamıyacağım. Kızımın bir deli olduğu gerçeğini henüz öğrenmeye hazır değilim"
Anneme baygın gözlerle bakıp konuşmaya başladım
"en azından tavan hayallerimi baltalamaya çalışmıyor anne"
Annem bana gözlerini devirip söylenmeye başladı
"kızım akşam benmi yemeğe gidicem kalkıp hazırlanmaya başlasana gelir iki saatte Efekan oğlum"
Bu kadın bilerekmi yapıyordu. Hemen uzandığım yerden kalkıp yatağın üstüne çıktım. Tabiki eller belde
"ne oğlu be ne oğlu nereden oğlun oluyormuş o şeytan tüylü mendebur"
Annem umursamaz bir gülüş atıp
"şimdide sevgilinimi kıskanmaya başladın cansu"
"n-n-ee hayır tabiki ne kıskanıcam ben onu. O beni kıskansın"
Annem bana iflah olmazsın bakışları atıp kapıya döndü sonra niye geldiğini hatırlamış olucak ki tekrar kafasını çevirip
"hemen hazırlanmaya başlıyorsun cansu. Sen saçını bile yarım saatte toplayan bir insansın iki saatte zor hazırlanırsın bekletme çocuğu boşuna" deyip çıktı
Aman işi ne beklesin o mendebur işte. Neyse yinede ne annemi nede efekanı kızdırmaya gerek yoktu Efekan neysede annem kızınca genellikle popoma terlik yiyordum ve popom bu acıyı yaşamaya hazır değildi.Az önce çingenelik yapan ben değilmişim gibi sakin ve yavaş adımlarla dolaba yaklaştım. Evet kendimi sevdiriceksem birinci kural cici bir kız gibi giyinmem lazım gerçi o nesli kaçığı hiçbir şekilde sevmez ama neyse zaten ona değil dayısı ve yengesine sevdirmeye çalışıcaktım kendimi. Biraz bakındığımda hiçte cici kız kıyafetlerimin olmadığına kanaat getirdim. Ama yinede güzel bir kombin yapabilirdim diye düşünüyorum
Siyah tek omuzu komple açık bir üst giydim altına yine siyah bir pantolon biraz isyankar gibi olmuş olabilir ama siyah her zaman asil bir renk ama yinede çok karamsar görünmemek için pembe bir hırka aldım üzerimeSaçlarımla işim bitince hafif bir makyajla hazırlanmamı tamamladım. Saatte baktığımda efekanın bi on dakikaya geliceğini bildiren bir mesaj attığını gördüm. Mesajı atmasının üstünden 7 dakika geçtiğine göre birazdan gelirdi. Bir gün yine dahiyim :)
Telefonumu alıp salona geçtim babam daha gelmemişti oda gelirdi bir beş dakikaya malum trafik var. Pencere kenarına gidip sokağa bakmaya başladım. Sokağın başındaki arabayı görünce askılıktan çantamı alıp mutfaktaki anneme seslendim"anne Efekan geldi çıkıyorum ben. Malum biricik Efekan oğlun kapıda beklemesin" annemin cevap vermesine müsaade etmeden hemen kapıyı kapatıp asansöre doğru gittim ama üstündeki arızalı yazısını görünce oflayarak merdivenlerden inmeye başladım.
Elimdeki telefonumun sesini duyunca hemen baktım Efekan arıyordu telefonu açıp direk geliyorum diyip suratına kapattım. Bugünde kimsenin konuşmasına müsaade etmiyordum sanırım gıcıklık damarım tutmuştu. maksat milleti sinir etmek. Tüm amacım buydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuldaki KOCAM
Novela Juvenil(kapak fotosundaki kişileri karakter olarak hayal etmeyiniz. O sadece bir kapak fotosu) Çok güzel bir okul Gençliğimin baharı Ama ben şuan yanımdaki serseriyle evliyim *** "Düğün için herşey hazır sen sadece giyeceğin gelinliği seç onuda yarın halle...