Nesliden
Arabanın içinde ondan tarafa bakmadan sadece dışarıyı izliyordum şu saatten sonra onun yüzüne bakacak ne istediğim vardı ne cesaretim. Bana yaptıklarıyla bidaha yüzleşmek istemiyordum, acılarımı geçirmemiştim sadece üstünü örtmüştüm. Eşeledikçe daha çok kanıyor dahada acı veriyordu bana. Şimdi sanki bana bütün bu acıyı yaşatan kendisi değilmiş gibi yanımda oturmuş araba kullanıyordu.
O her kızın bir kere daha dönüp bakacağı bir yüze ve vucuda sahipti ama ben dışını değil içini sevmiştim. Bana ilk yaklaştığında ondan hep kaçmıştım taki okul çıkışında onu bir ara sokakta görene kadar. Elinde poşetlerle yıkık bir eve girmişti bende peşinden içeri girdiğimde oradaki çocuklara yiyecek dağıttığını görmüştüm işte o zaman benim kalbimden bir sıcaklık aktığını hissettim ve ona görünmeden oradan çıkıp eve geçmiştim. Ondan sonraki zamanlardada karşıma çıktığında yüz vermemiştim ama yumaşadığımı hissediyordum. Ondan sonra sürekli karşılaşır olmuştuk ufak tatlı atışmalarla ona dahada kapıldığımı hissediyordum. İşin üzücü tarafı ise kapılmaktan korkmuyordum. Zamanla bu tatlı didişmeler aşka dönüştü yani benim için öyle olmuştu.
Hayatımın tam ortasını koymuştum onu hayatımı mahvediceğini bilmeden.
Arabayı yüksek dağlık bir yerde durdurdu. Ondan tarafa hiç bakmadan arabadan çıktım. Yavaş adımlarla dağlık kesimin en ucuna gittim
"nesli uca kadar gitme düşersin" dedi Alphan. Kollarımı birbirine dolayıp güldüm
"benimi düşünüyorsun" dönüp Alphana baktım. Bana ve arkama tedirgin bir şekilde bakıp yutkundu
"tabikide düşünüyorum nesli, gelirmisin lütfen" gözlerimi alayla üzerinde gezdirip konuştum
"hiç inandırıcı gelmiyorsun biliyomusun" gözlerini sıkıntıyla etrafta gezdirip elleriyle saçlarını dağıttı.
"nesli konuşmak için geldim lütfen" gözlerimi devirip yanına ilerledim
"tama hadi konuşalım o mükemmel açıklamanı dinliyorum" yüzünü hafif buruşturup ayağıyla taşları ezmeye başladı. Şerefsiz yüzünü buruştururken bile yakışıklıydı.
"nesli bak ben büyük bir hata yaptım çok pişmanım yemin ederim çok pişmanım bu olanları unutamazmısın" bu çocuk benimle dalgamı geçiyordu yoksa yaptığı salak planın devamı bumuydu. Gözlerimin dolduğunu hissediyordum ama şuan ağlayamazdım.
"unutayım öylemi, peki unutmaya nereden başlıyayım, hmm bir düşüneyim. Acaba senin beni tavlamak için kurduğun oyunlarımı önce unutayım yoksa sırf abimden ve kuzenlerimden aptalca bir intikam almak için beni kullanmanımı unutayım yada arkadaşlarınla benim ne kadar saf olduğumu anlattığın o konuşmayımı unutayım. "gözlerim iyice dolmaya başlamıştı. Gözlerindeki acıyla gözlerime bakıyordu. Daha fazla orada öylece durmasına katlanamayıp bağırmaya başladım
" söylesene neyi unutayım önce, desene seni salak yerine koydum unut nesli, seni zerre sevmedim her sözüm hareketim yalandı unut desene. Niye demiyorsun niye susuyorsun. Konuş hadi söyle ne kadar aşşalık bir insan olduğunu"
Alphanda gözleri hafif dolu bir şekilde bana bir adım attı. Gözümden ufak ufak yaşlar akmaya başlamıştı ama artık durdurmaya takatim yoktu
"nesli, neslim yemin ederim yalan değildi. Tamam başta şerefsizlik yaptım kabul ediyorum ama herşey yalan değildi sana söylediğim sözler gerçekti senin yanında yaptığım hareketler gerçekti. Affet ne olur affet"
Gözümden akan yaşlarla ona baktım affet diyorduda benim kalbimin kırıklarından haberi yoktu
"Ben seni affetmesine affederimde geceleri, herkese iyiyim ben dedikten sonra odamda yorganın altına girip içim dışıma çıkana kadar ağladığım zamanları bana unutturabilirmisin." ağzımda çıkan bir hıçkırıkla ağlamam hafifçe şiddetlendi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuldaki KOCAM
Teen Fiction(kapak fotosundaki kişileri karakter olarak hayal etmeyiniz. O sadece bir kapak fotosu) Çok güzel bir okul Gençliğimin baharı Ama ben şuan yanımdaki serseriyle evliyim *** "Düğün için herşey hazır sen sadece giyeceğin gelinliği seç onuda yarın halle...