Evetttt sınır geçilmedi ama bekleyen okuyucularım var. Onların güzel kalbi için bölümü atıyorum.
Umarım oy ve yorumlarınızı esirgemezssiniz ve bölümü beğenirsiniz.
Tüm okuyanlara şimdiden teşekkür ediyorum. Oy verenlerde vermeyenlerde İYİKİ varsınız***
Gelin odasında gelinliğim, saçım ve makyajım hazır bir halde bekliyordum. Neyi bekliyordum bende bilmiyorum ama şu düğünlere gittiğimizde iki saat gelin ve damadın gelmesini bekleriz ya sonrada içimizden bi güzel söveriz. İşte artık sövmiyeceğim bune ya bekle bekle bir türlü çıkamadık. Zaten bu sahte evlilik olayını büyütüp birde heyecan yapıyorum. Heyecan yaptığım için sinirleniyorum. Sinirlendiğim için strese giriyorum böyle böyle devam ediyor içimdeki duygular. Sıkıntıyla ayağa kalkıp tekrar aynanın karşısına geçtim. Güzel olmuştum beeee. Taş gibi hatundum
Gözlerimi tekrar boş odada gezdirdim. Şuan benim etrafımda dört dönmeleri gerekmiyormuydu. Gelinim ben yahu. Herkes kıyafetini giymek için boş oda aramaya başlamıştı. Birkaç dakika sonra odamın kapısı aralandı. Gelene baktığımda ezgiyi gördüm. Ezgiye gözlerimi kıpraştırarak baktım. Ezgi gitmiş başka ezgi gelmişti yeminle. Ulan o göğüs dekoltesi bende bile yok.
(başka türlü bir elbise de zihninizde canlandırabilirsiniz)"Ezgi, canım biz şuan diyarbakırdayız. Pariste değil"
Ezgi bana anlamaz gözlerle bakıp konuştu
"Ne"
Gelinliğimin eteklerini tutup ona biraz daha yaklaştım
"çok güzel olmuşsun ama o göğüs dekoltesi ne be kızım" ezgi önemsiz birşey demişim gibi elimi boşver anlamında salladı
"aman sende boşver, kızım dışarıyı gör ben yanlarında rahibe kalırım az bile""Hadi be ciddimisin"
"Bekle görürsün şimdi ciddimiyim değilmiyim. bide Neslinin kıyafetini gör sen " nesli demesiyle yine şartellerim atmıştı. Köydeyken insanlaştı diye düşünmüştüm ama şu birkaç gündür yapmadığı pislik kalmamıştı. Sürekli bana laf sokma, sürekli iğneleme. Asya abla bile artık dayanamayıp sert bir dille onu uyarmıştı.
Kapı hızla açıldığında içeri annem asya abla ve nesli girmişti. Nesli bir kaç saniye beni beğeni dolu gözlerle süzdü sonra benim ona baktığımı görünce yüzüne umursamaz bir ifade geçirip arkamdaki koltuğa yöneldi. Oturduğu gibi telefonu çalınca hemen kalkıp dışarı çıktı tekrar. Ve yalan söyliyemiyeceğim çünkü çok çok güzel olmuştu. Aslında ekin nasıl izin vermişti kardeşine o elbise için anlamadım valla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuldaki KOCAM
Novela Juvenil(kapak fotosundaki kişileri karakter olarak hayal etmeyiniz. O sadece bir kapak fotosu) Çok güzel bir okul Gençliğimin baharı Ama ben şuan yanımdaki serseriyle evliyim *** "Düğün için herşey hazır sen sadece giyeceğin gelinliği seç onuda yarın halle...