Oy❤️ oy ❤️oy ❤️oy
Ellerimi sinirle birleştirmiş karşımdaki ikiliye bakıyordum. Kızın teki şuan efekana sarılmış bir vaziyette duruyordu, tek iyi yön efekanın kıza sarılmamasıydı. Efekan ilk bir kaç saniye ne olduğunu anlamaya çalışır gibi bir hali vardı. Benle göz göze gelince önce bana ardından ardından kendisine sarılan kıza baktı ve anında kızı kendinden uzaklaştırdı.
"Efekan nasılsın. hatırladınmı beni geçen yaz bodrumda seninle sabaha kadar eğlenmiştik."
Ben o eğlencenin ne olduğunu çok iyi anladımda neyse
"pek çıkaramadım aslında"
Kızın bozulan surat ifadesini keyifle izledim
Ama kız bozulan surat ifadesini hemen düzeltip tekrar konuşmaya başladı"Bence biraz düşünsen çıkarırdın ama neyse problem değil"
Bu kız yüzsüzlükten dolayı ameliyat filan olması gerekiyor. Nereye kadar yüzsüz yüzsüz gezicen değil mi
Neyse sanırım şuan nişanlımı kurtarmam gerekiyor.
"Canım senin o ballandıra ballandıra söylediğin geceyi çocuk hatırlamıyor işte uzatmasan mı"
Kızın ağzından sinirli bir şekilde hıı sesi çıktı
Saçlarını savurup bana doğru döndü"pardon canım sen kimsin acaba"
Kıza aşırı sinir olmuştum ama bu durumu ona göstermeye niyetli değildim. Kıza gıcık bir şekilde sırıtıp önüne geldim. Elimle onun hafif itip efekanın yanına geçtim kıza bakıp gözüne sokarcasına efekanın elini tutup havaya kaldırdım. Bu şekilde yüzüklerimizide görmüş oldu.
"senin adını bile hatırlamayan adamın nişanlısıyım. Senin için yeterli bir tanıma faslı gerçekleşti mi yoksa daha ayrıntılı bir şekilde kendimi tanıtayım mı "
Kız gözlerini açmış bir şekilde ellerimize baktı. Sonra sinirli bir şekilde bana bakıp ardından Efekana döndü.
"kriterlerin baya düşmüş efekancım"
Derin bir nefes alıp kızın üstüne doğru yürücektimki efekan elimde olan eliyle beni kendisine doğru çekip kolunun altına aldı
"şuan seni görünce aslında kriterlerimi ne kadar yükselttiğimi farkettim ve nişanlımın kıymetini bir kere daha anladım."
Efekanın sözleriyle birden başımı kaldırıp alttan ona doğru baktım. Ardından tekrar kıza doğru dönünce suratının kıpkırmızı olduğunu gördüm. Ehhh dur şöyle son darbeyide ben vurayımda bir daha başı bağlı adamlara asılmasın.
" Bu arada bence sende artık yazın takıl kışın unut ilişkilerinden kurtul. Bak yaşında büyük gibi senin evlen barklan sende. Hadi bizim düğün alış verişimiz var müsadenle"
Kızın konuşmasına izin vermeyip hemen efekanın kolundan tutup kafeteryaya çekiştirdim. Yan tarafımdan kıkırtı sesleri gelince başımı o tarafa çevirdim. Efekan bana bakıp otuz iki diş sırıtıyordu.
" Ne halta sırıttığını öğrenebilirmiyim acaba"
"sana sırıtıyorum"
"sebep"
Alt dudağını ağzına yuvarlayıp sırıttı
"Yakışıklı nişanlını kıskandığın için"
"Haa, benmi seni kıskanmışım yok artık saçmalama"
"Elimi tutuyorsun"
Olduğum yerde durup anlamsızca suratına baktım
"Ne"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuldaki KOCAM
Teen Fiction(kapak fotosundaki kişileri karakter olarak hayal etmeyiniz. O sadece bir kapak fotosu) Çok güzel bir okul Gençliğimin baharı Ama ben şuan yanımdaki serseriyle evliyim *** "Düğün için herşey hazır sen sadece giyeceğin gelinliği seç onuda yarın halle...