23. Bölüm

3.3K 201 75
                                    

Kafede oturmuş kafa kafaya vermiş ne yapıcağımızı düşünüyorduk. Sadece varsayımlarla yola çıkamazdık, bizim elimizde kanıt olması gerekiyordu. Elimi sıkıntıyla boynuma götürüp ovmaya çalıştım, düşüncelerim çakışıp duruyor, ecrin o adamın kızıysa efekanla ne işi olur diyorum bazen, bazende kızın belki olanlardan haberi yoktur Efekandan haberi yoktur diyorum ama ip uçlarının ucu onu gösteriyor gibi.

"Ee abi kızın ensesine bakalım işte ne deli danalar gibi dört dönüyoruz burada" dedi selim.

"dövme vardı" dedim sakince. Yüzler bu sefer bana dönünce anlamayan bir surat ifadesiyle baktılar.

"ne" Efekan bir tepki göstererek soru sordu
"diyorumki ecrinin ensesinde dövme vardı, ya dövme yaptırmayı seven biri yada doğum lekesini bir şekilde gizlemek istedi" dedim hepsine tek tek bakarak.

"sen ne ara ensesine baktın ki" dedi ekin. Ona yorgun bir gülümseme sunup konuştum

"unutunmu ben bunun için burdayım, size yardımcı olabilmek için, öyle boş boş oturarak da yardımcı olamam ya"

"tamam peki biz onun babasının nasıl o adam olduğunu öğrenicez."selim

"Adamın o olduğuna emin olmadan üstüne çökemeyiz, katilleri biliyor ve arkası sağlam eğer elimizde delil olmazsa hiç bir halt yapamayız" Efekan sözlerini bitirince derin bir nefes aldım. Birazdan söyliceğim şeyden sonra çok pişman olucağımı biliyorum ama bunu yapmak zorundayım. Ben buraya katilleri bulmak için geldim kendi duygu ve düşüncelerimi yansıtmamam gerek.

"Ben bir yol düşündüm" dedim gergince. Hiç birine bakmadan sadece  birleştirdiğim ellerime bakıyordum.

"Eee" dedi nesli sabırsızca. Kafamı yavaş hareketlerle kaldırıp hepsinde göz gezdirdim. Gözlerim en son Efekanda durunca pür dikkat benim konuşmamı beklediğini gördüm. Yüzüme dikkatli bakınca halimi görüp kaşlarını çattı.

"ecrinin zaafını kullanıcaz" dedim gözlerimi Efekanda ayırmadan. Bizim çocuklara döndüm, beni ilgiyle ve can kulağıyla dinliyolardı

"zaafı ne peki ecrinin" dedi özgür

"Efekan, ecrinin en büyük zaafı. Efekan yoluyla ona ulaşmaya çalışıcaz " dedim

"yani ecrinin efekana olan saplantılı hallerinden yararlanıcaz" dedi ekin

"aynen öyle yapıcaz, ama yavaş yavaş onu ele geçiricez. Ecrin salak bir kız değil. Efekan ona birden ilgi gösterirse anlar, yavaş yavaş işlicez herşeyi" dedim. Nesli gözlerini kocaman açmış dinliyordu bizi

"yani diyorsunki Efekan ecrine ilgi duymaya başlasın" dedi nesli

"evet, birden onu önemsemeye başlasın değer vermeye çalışsın" dedim nesliye

"iyide ecrin hayatta inanmaz efekanın kendisini sevdiğini" işte olayın ince noktası buydu. Kırılma anı yada.

"seveceğini kim söyledi" yüzümde yamuk gülümsememle onla cevap verdim. İyice kafaları karışmıştı çünkü onlar plan program adamı değildiler , onlar intikam insanlarıydılar daha sertlerdi ama ben çözüm odaklıydım. Eğer istediğim sonuca ulaşmak istiyorsam sabırla bekler ilmek ilmek giderdim.

"nasıl yani, cansu benim minik beynimin içine sıçtın" dedi özgür kaşları çatık.

"tamam daha fazla merakta bırakmıyayım o zaman sizi, plan şu efekanın sevgiye ihtiyacı varmış gibi göstericez. Etrafındakiler ona değer vermiyor bu hayatta oda sevilmek istiyor gibi ve daha fazlası"

"hepimizin birbirimizi ne kadar sevip kollladığını bütün okul biliyor" dedi ekin

"evet bütün okul sizin birbirinizi ne kadar sevdiğinizi biliyor ama o bütün okul benim kim olduğumu bilmiyor. Burada devreye ben giriyorum. Ara bozucu  cansu"

Okuldaki KOCAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin