2- İLK GÜN

779 28 6
                                    


Bugün okulun ilk günü.Zorlu bir maraton başlıyor. Eski günlerdeki gibi sabah erkenden kalktım üstüme başıma biraz düzen verip lavaboya girdim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra aşağı kattaki mutfağımıza indim. Yardımcımız İnci teyze kahvaltı hazırlıyordu.

'Günaydın İnci teyze'

İnci teyze bana döndü ve:

'Sanada günaydın yakışıklı oğlum. Eee okul için heyecanlı mısın bakalım'

Buz dolabından bir meyve suyu alıp;

'Eh işte pek sayılmaz' dedim ve mutfaktan çıktım. İşe gitmek için evden çıkarken annemi gördüm.

'Günaydın anne.'

Annem bana döndü.

'Günaydın Mete'ciğim okul için daha hazırlanmaya başlamadın mı sen? Haydi bakıyim doğru odana git giyin ve ondan önce bana bir öpücük ver.'dedi ve güldü.

'Of anne bana bebek gibi davranma ne yapmam gerektiğini gayet iyi biliyorum ben.'dedim ve anneme sarıldım. Oda evden çıktı bende annemin dediğini yapıp odama giyinmek için çıktım.Açıkcası annem için üzülüyordum. Benim annem gerçekten işinde çok başarılı bir mimar ve oldukça varlıklı bir aileyiz. Babama gelirsek onun nerede olduğundan haberim bile yok. Babam ben 2 yaşımdayken evden gitmiş. Fakat anneme nereye gittiğini söylememiş. Bu yüzden babamla ilgili bir bilgim yok. Onu sadece bir kaç fotoğrafta gördüm. Annemin anlattığına göre babam soğuk kanlı,mesafeli fakat gerçekten sevdiği insanlar için her şeyi yapabilecek çok fedakar bir adammış.

En büyük hayalim bir gün babamı görebilmek. Fakat hala yaşadığından bile şüpheliyim. Ben bu şekilde düşüncelere dalmışken İnci teyze kahvaltının hazır olduğunu söyledi.Bende koşarak aşağı indim.İnci teyzeye dönüp;

'Ooo döktürmüşsün yine İnci teyze.'deyip ağzıma bir parça börek attım.

'Afiyet olsun oğlum yanlız biraz çabuk ye yoksa okula geç kalıcaksın.'

'Tamam' deyip yemeğe yumuldum.Sonra odama çıkıp sırt çantama bir defterle kalem kutumu koydum ve aşağı indim. Salonda şarjda duran telefonumu alıp,İnci teyzeyle vedalaştım. Sonra şoförümüz Nazmi amcanın yanına gidip;

'Günaydın Nazmi amca'dedim. Oda bana dönüp;

'Sanada günaydın Mete haydi atla arabaya.'dedi ve okula doğru yola çıktık.

Merhaba arkadaşlar. Hikayemizin ilk bölümünü nasıl buldunuz? Umarım beğenmişsinizdir. Bugün benim doğum günüm ve gerçekten çok mutluyum.

Buarada lütfen yazımımda veya hikayeyle ilgili beğenmediğiniz bir şey varsa mutlaka bildirin.

HEPİNİZİ SEVİYORUM :*

Ne oluyor?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin