Multimedyadaki Okan ve Mete...
Mete'den...
Bütün gece uyumayıp, Açelya'yı kimin boğup bayılttığını düşündüm ve hiçbir sonuca varamadım. Etrafımızda benden veya Açelya'dan nefret eden kimse yoktu. Herkes bizi severdi. Ayrıca Açelya yeni gelmesine rağmen bütün okul ona bayılmıştı. Şüphelendiğim tek kişi var. O da Emir. Fakat Emir Açelya'ya zarar vermek isteyen biri değil. Bana Açelya'yı sadece arkadaş olarak gördüğünü söyledi. Belki de Emir'e bir şans vermeliyim. Her neyse konumuz bu değil. Açelya'yı kim bayılttı?
___________________________________
Ertesi gün okulda Okan, Derya, Emir ve Açelya ile hepbirlikte bu konuyu düşündük. Fakat aklımıza kimse gelmedi. Bu konuyu dersten sonra konuşmaya karar verdik. Fakat ben ders boyunca dikkatimi toplamayamadım. Eğer Açelya'yı bayıltan kişi böyle bir şey yaptıysa kim bilir daha neler yapabilirdi. Ona zarar gelmesine dayanamazdım. Bunu hemen aklımdan çıkardım ve düşünmeye devam ettim. Olay kızlar tuvaletinde gerçekleştiğine göre bunu okuldan biri yaptı. Belki de okul koridorunun güvenlik kamerasına bakabiliriz. Bu konuyu derhal müdüre anlatmalıyız. Ders bitince bizimkileri yanıma çağırdım ve;
"Bence derhal olanları okul müdürüne anlatmalıyız. Güvenlik kamera kayıtlarından suçluyu bulabiliriz. "
Derya;
"Kendimi dedektif gibi hissediyorum. Gerçekten tuhaf bir olay ama bence Mete'nin planı işe yarayabilir. "
Okan;
"Haklı olabilirsin."
Açelya;
"Şimdi hemen müdür odasına gidelim. Fakat Derya ve Okan siz gelmeyin. Fazla kalabalık olmasın. Mete olaydan sonrq yanıma geldiği için onunla birlikte gideyim."
Derya;
"Peki öyle olsun."
Hızla müdür odasına gittik. Olanları her ince ayrıntısına kadar anlattık. Müdürümüz bizi dikkatle dinledi ve kamera kayıtlarına bakabileceğimizi söyledi. Kızlar tuvaletine yakın olan kameranın olayın gerçekleştiği saatin çekildiği yere baktık. Fakat suçlumuz çok zekice ve ince bir hareket yaparak kameranın önünü bir örtüyle kapatmış. Bu nedenle başladığımız yere geri döndük.
Bu bölüm de çok gizemli ve heyecanlı oldu. Umarım beğenmişsinizdir. Sizce Açelya'yı bayıltan kim? Lütfen yorum yapın.