9- Bar

332 19 4
                                    

Multimedyadaki Mete ve Açelya'nın bardaki kıyafetleri...

Yolculuk boyuncaki sessizlik gerçekten çok rahatsız ediciydi. Açelya'nın evinin önüne geldiğimizde ona döndüm ve;

"Yarın da takılmak ister misin?"dedim.

"Ödev yapmam gerekiyor üzgünüm."

"Peki o halde okulda görüşürüz."

"Görüşürüz. "dedi gülümseyerek.

Onu bıraktıktan sonra yolumuza devam ettik. Evimin önüne geldiğimizde taksiciye parayı uzattım ve taksiden indim.

Kapıyı çaldığımda kapıya İnci teyze baktı.

"Hoşgeldin oğlum, gel bakalım içeriye. "dedi.

"Hoşbulduk İnci teyze beni ararsan odamda olacağım."

"Tamam."dedi ve mutfağa geri döndü.

Bende odama çıktım ve ödevlerimin bir kısmını yaptım. Ben ödevlere dalmışken telefonum çaldı. Arayan tabiki Okan idi.

"Alo Okan.Ne istiyorsun? "

"Merhaba Mete. Sorduğun için sağol bende iyiyim."dedi dalga geçercesine.

"Of tamam Okan konuya gel."

"Bizim evin yakınlarındaki barda parti vericeğim. Sen de gelsene hem Açelya'yı da çağır birlikte eğleniriz."

"Aslında çok iyi bir fikir. Parti ne zaman?"

"Yarın akşam."

"Of işte bu bir sorun olabilir. Açelya yarın ödev yapacağını söylemişti."

"Sen ikna edersin bro. Haydi yarın akşam görüşürüz."

"Tamam, görüşürüz."

Acilen Açelya'yı aramalıydım. Telefonumu elime aldım ve Açelya'yı aradım.

"Alo merhaba Açelya. "

"Sanada merhaba Mete. Ne oldu bir sorun mu var? "

"Hayır bir sorun yok. Ben seni şey için aramıştım. Yarın akşam Okan barda bir parti veriyor. Sende gelmek ister misin?"

"Aslında ödev yapmam gerekiyor ama partiden önce bitirip gelirim."

"Gerçekten çok sevindim. O zaman yarın akşam ben seni alırım."

"Tamam görüşürüz."dedi ve telefonu kapattı.

Çok sevinmiştim. Açelya'nın bu teklifi kabul edeceğini sanmıyordum. Bütün gece boyunca yarınki partiyi düşündüm. Kesinlikle etkileyeci görünmem gerekiyordu. Niye diye sormayın eminim sizde bu sorunun cevabını biliyorsunuz.

___________________*****___________________

Ertesi gün kahvaltıdan sonra hemen ödevlere giriştim. Saat 15.30 da ödevlerim bitmişti bende duş almak için banyoya girdim. Ilık bir duştan sonra traş oldum. Partiye dört saat vardı. Bende biraz çizgi roman okudum iki saat böylece geçti. Parti saat sekizde başlayacaktı. Açelya'yı saat yedide alırsam partiye tam zamanında yetişebilirdik.

Salona indim ve biraz televizyon izledim partiye bir saat kala hazırlamaya başladım. Üstümü değiştirdim ve saçımı düzelttim. Saat yedi buçuk olmuştu. Bende annemin arabasını aldım. Ve Açelya'nın evine doğru sürdüm. Evet araba kullanmayı biliyordum. Okan'ın kuzeni geldiğinde ikimize de araba kullanmayı öğretmişti.

Açelya'nın evinin önüne geldiğimde onu telefonla aradım ve geldiğimi söyledim. Bir kaç dakika sonrada Açelya geldi. Kesinlikle göz kamaştırıcı görünüyordu. Onu daha önce hiç elbise giyerken görmemiştim. Fakat bence daha sık giymesi gerekiyordu. Arabanın yanına yaklaştığında. Bende arabadan indim ve kapısını açtım. O da arabaya bindi bende kendi koltuğuma geçtim.

"Kesinlikle muhteşem görünüyorsunuz madam."

"Sizde öyle beyfendi."dedi ve güldü. Bende aynı şekilde ona gülümsedim.

Barın önüne geldiğimizde hızla arabadan indim ve Açelya'nın kapısını açtım.

"Buyrun hanımefendi."

"Ah çok naziksiniz."dedi ve koluma girdi.

Bizde barın kapısının içerinde ilerlemeye başladık. Okan bizi görür görmez yanımıza geldi.

"Hoşgeldiniz. Ikinizde çok şık görünüyorsunuz."

Açelya;
"Sende öyle Okan."dedi.

Okan;
"Teşekkürler. Sizin masanız şu tarafta."

"Teşekkür ederiz bro."

Sonra Açelya'ya dönüp;

"Haydi masamıza geçelim."

"Tamam."dedi ve masamıza ilerlemeye başladık.

Ne oluyor?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin