Multimedyadaki Derya...
Açelya'dan devam.
Biraz düşündüm. Bu çocuk anlaşılan beni çok seviyordu. Yoksa böyle romantik bir süpriz hazırlamazdı değil mi?
Hem ben Mete'nin beni mutlu edebileceğine inanıyorum. Ona kafamı çevirdim ve;
"Evet."dedim.
Mete ilk önce arabadaki gitar çalan arkadaşına sarıldı. Bir de varlığını yeni dark ettiğim Okan ile bildiğiniz boğuşma ile sarılma arası bir şeyler yaptı.
Sonra bana döndü;
"Seni çok seviyorum Açelya. " diye bağırdı.
İşaret parmağımı dudaklarıma götürüp;
"Şişt! Sessiz ol birileri duyacak."
"Susarım ama bir şartla. Hemen aşağı geleceksin yoksa bağırmaya devam ederim."
"Tamam geliyorum."deyip, evden çöp atma bahanesiyle çıktım. Mete beni görür görmez üstüme atladı. Tabi bende onun.
Ve kulağıma eğilip fısıldadı;
"Seni çok seviyorum."
____________________________________
Ertesi gün okula erken gittim ve olan biteni Derya'ya anlattım.
"Vay canına gerçekten çok romantik. Mete daha önce hiç bir kız için böyle bir şey yapmamıştı. Şanslısın."dedi ve gülümsedi.
O sırada sınıfa Mete ile Okan girdi. Mete bana baktı ve gülümseyerek yanımıza yaklaştı.
"Günaydın kızlar."
"Sanada günaydın."
Sonra Mete kollarını açıp;
" Sabah sarılması yok mu?"
"Tabiki var."dedim ve ona kocaman sarıldım. O sırada Derya bizi izliyor ve hafiften gülümsüyordu. Bende ona gülümsedim. Uzaktan ise Okan'ın bizi seyrettiğinin farkına vardım. Tipi 'Ah ne çabuk büyüyorlar değil mi? ' gibiydi.
O anda ders zili çaldı ve Mete'den ayrılmak zorunda kalmıştım. Sanki 5555555 çocukla ortada kalmış gibi hissettim. En azından birlikte oturacaktık. Bu şimdilik bana yeterdi. Şimdilik...
____________________________________
Merhaba arkadaşlar hikayemizin okuma oranı gittikçe artıyor. Çok mutluyum. Umarım votelar da aynı hızla fazlalaşır. Derya karakterini nasıl buldunuz? (Dış görünüş olarak.) Açıkçası ben sevdim umarım siz de sevmişsinizdir...