22- Mutlu

149 12 4
                                    

Multimedyadaki Çınar...

Açelya'dan...

Tiyatro çalışması bittikten sonra sınıfa gittim Mete telefonuyla uğraşıyordu. Yanına gittim ve;

"Merhaba."

"Selam. Sonunda geldin. Sensiz ders çok sıkıcıydı. İyiki geldin. "

Güldüm ve konuşmaya devam ettim.

"Klupte yeni biriyle tanıştım. Adı Çınar. Çok iyi bir çocuk ve çok yetenekli. Ayrıca bana oyunculuğumu beğendiğini söyledi. "

Mete'nin yüzü soldu ve ifadesi ciddileşti. Hiç bir şey söylemeden sıraya doğru ilerledi ve oturdu. Ders boyunca da hiç konuşmadı.

                                      ●●●

Eve gittiğimde hala aklım Mete'deydi. Akşam yemeğinde oldukça düşünceliydim. Bunu babam da fark etmiş olmalı ki bana döndü ve;

"Bir sorun mu var güzel kızım. Pek düşüncelisin."

"Hayır bir problem yok. Iyiyim ben babacığım. İzninle kalkabilir miyim? "

"Tabiki."dedi ve yemeğine geri döndü ben de odama çıktım biraz ders çalıştım. Bu merak içimi yiyordu. Neden Mete Çınar ' ın adını duyunca yüzünü astı? Bu sorunun cevabını bilmek istiyorsam onu aramalıydım.

Telefonumu elime aldım ve hemen Mete'yi aradım.

"Alo."

"Merhaba Mete. Nasılsın? "

"Iyiyim ya sen. "

"Ben de iyiyim fakat senin hakkında aklımı kurcalayan bir şey var."

" Nedir?"

" Çınar'la tanışmama üzülmüş gibisin."

"Bir sorun yok sadece sen öyle Çınar'ı övünce ondan hoşlandığını sandım. "

"Ah Mete. Böyle bir şeyi nasıl düşünürsün? Ben seni seviyorum sadece seni..."

                                   ●●●

Mete'den...

Açelya'nın ondan hoşlandığını sanmam biraz aptalca görünebilir fakat o öyle deyince böyle bir tuhaf oldum ama şu an mutluyum. Açelya beni seviyor ve Çınar'ı sadece arkadaş olarak görüyormuş. Bu beni rahatlattı. Ayrıca ne yapıp edip, Çınar'ı Açelya'dan uzak tutmalıyım...

Ne oluyor?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin