1 rész . [ szerelem / barátság ]

28 6 0
                                    

¹láttalak. igazán jó kis ajándék mondhatom. mentél, egész egyszerűen csak mentél, de ott volt a lépteidben az a modor, hogy talán jól nézek ki, de belül összetörtem már rég. hogy saját magad tetted e vagy a körülötted lévők, nem tudom, de minden olyan harmonikus amikor már csak egy lépést is teszel. régen irigyeltelek is miatta, de tudd, hogy képes vagy hurrikánt is okozni, és pont emiatt nem tudlak kedvelni, mert annyira csapongó vagy, akár a nyári zápor, és tudod nem kellemes meglepetés, ha a nyakamba zúdulsz. szerettelek, kiváltképp szerettelek, de a végére olyanná fajult az egész, mintha csak egy folyton ismétlődő ringlisspílbe rekedtem volna. te néha kerestél, én mindig, aztán már én is alig-alig, majd te szakítottál és ezzel ennyi is volt a közöttünk lévő dolgoknak. vagyis azt hittem, hogy ennyi, de nem, te valahogy mégis visszajöttél, mert olyan kiszámíthatatlanná tudsz alakulni, hogy tényleg nem tud senki se megfejteni. hagytalak elmenni, mert tudtam, hogy újra sem lenne semmi sem más. megint a rabod lennék, és lesném minden szavad, miközben te sose mondanád, hogy szeretsz. hiszen sose tetted, mert az olyan klisés, ugye?
szeretlek.


20200723 ©irinaesthetic

SZÓLÍT EGY HANGNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ