16.fejezet

736 76 86
                                    

Érdeklődve hallgattam a mellettem ülőt, aprókat bólogatva története mesélése közben.

− ...Denkivel egy középsuliba jártunk, utána pedig igazából nem akartunk egyetemre se főiskolába menni. Sőt egyáltalán nem volt ötletünk a jövőnket illetően, nem éreztük a magunkénak azt az életet, amit ott kint az emberek között éltünk. Nem tudtunk igazán sosem beilleszkedni, aztán megtudtuk, hogy van ez a szekta és végül úgy döntöttünk, hogy csatlakozunk, innentől pedig már tudod – mosolygott rám.

− Sokszor éreztem magam hasonlóan és azt hiszem jól döntöttem – bólogattam a fekete hajú mosolygós arcát figyelve.

− Most már több, mint egy hete itt vagy, hogy érzed sikerült beilleszkedned? – kérdezte kíváncsian oldalra döntött fejjel, miközben a nem rég emlegetett szőke is helyet foglalt a balján.

− Miről beszéltek? – vágott közbe, mire Sero felsóhajtva megismételte a felém intézett kérdés tartalmát.

− Oh, ez egy jó kérdés – mosolygott rám ő is – Szóval?

− Azt hiszem sikerült – mosolyodtam el én is – Bár még van mit megszoknom. Fura itt ennyi férfi között – válaszoltam őszintén.

− Nekem nem úgy tűnik mintha nagyon zavarna ez téged – húzta Kaminari sejtelmes mosolyra ajkait – Kirishimával elég közel kerültetek egymáshoz, nem igaz? – hajolt hozzám közelebb, mindent tudó tekintettel, mire zavartan lesütöttem szemeim.

− Csak barátok vagyok... − sóhajtottam idegesen.

− Aha... barátság extrákkal? – vigyorgott, mire Sero gondolkodás nélkül tarkón csapta.

− Azt mondta barátok, ne zaklasd ezzel! – förmedt rá, mire ismét elmosolyodtam.

Barátség extrákkal... huh?

− Hagyd csak – sóhajtottam fel – Csak ne terjesszen pletykákat és nincs semmi gond...

− Bakugou féltékeny, igaz? – kérdezte Sero, mire bizonytalanul bólintottam.

− Nem az első példa lenne – rázta meg fejét Kaminari.

− Sokszor csinált már ilyet? – ragadtam meg a témát − Hogy mivel azt hitte, van valami a két illető között, megpróbálta őket távol tartani egymástól, hogy megszerezhesse magának a lányt? – kérdeztem kíváncsian.

− Azt nem mondanám, hogy sokszor – kezdett bele Sero –, de néhány ilyen alkalom volt.

− És ha nem hallgattak rá? Ha nem azt csinálták, amit ő akart? Lett valami következménye? – tettem fel a leginkább foglalkoztató kérdéseket.

− Általában nem fajult eddig, mivel elég hamar átpártoltak Bakugouhoz. Bár... − nyelt nagyot lesütött tekintettel, mire Kaminari idegesen nézett rá, nemlegesen megrázva fejét.

− Bár? – kérdeztem idegesen látva reakciójukat.

Valami olyan dologról van szó, amiről nem beszélhetnének?

− Nem lényeges – sóhajtotta végül Sero – Az egy teljesen más szituáció volt, nem válasz a kérdésedre.

− Bántott valakit? – kérdeztem egyre feszültebben.

− E−egyszer – nyögte ki nehezen a fekete hajú.

− Sero! – förmedt rá Kaminari.

− Jogában áll tudni! – szólt vissza – Jobb, ha tudsz róla – pillantott ezúttal rám, lejjebb véve hangját.

𝐕𝐄𝐒𝐙𝐓𝐄𝐒 [Bakugou × Reader - Befejezett]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora