Mély levegőt véve indítottam be a kocsim motorját, a mellettem heverő dossziéra pillantva.
Az ügynek szentelem az éjszakát. Bár holnap valószínű alvajáró leszek, de akkor kell kimennem a helyszínekre, így jó, ha tudok minden részletet, mert különben felesleges az egész.
Jelenleg még nem tudom, hogy örüljek−e az ügynek vagy sem. Tény ilyenre vágytam, de attól tartok nagyon sok fejfájással fog ez még járni...
Felsóhajtva kibámultam a zuhogó esőbe, majd úgy döntöttem teszek egy kört a szekta épülete körül.
Nem vizsgálhatjuk át a szekta épületét, nincs elég bizonyítékunk, ami oda vezetne. Nem érkezett panasz ellenük, egyedül annyit tudunk, hogy a holttestek a néhány taghoz tartoznak. Egyedül annyit tehetünk, hogy az ottani egy fajta recepción, ahova csatlakozni kívánó tagok mennek, körbe kérdezgetünk. De ezt már Shinsou megtette, és semmi. Mina erre nem tért ki, de mielőtt elindultam volna gyorsan átfutottam ezt a részét, és az ottaniak azt állították, hogy az áldozatok kiléptek a szektából nem sokkal a haláluk előtt.
Ezt nem értem. Olyan trauma érhette odabent őket, hogy amint szabadultak öngyilkosok lettek? Ez hülyeség. Miért lettek volna öngyilkosok, ha végre szabadultak? Felkereshettek volna egy pszichológust vagy valami. Legalább néhány családtagjukkal beszélhettek volna... És hogy ennyien? Mert egy ilyen eset nem lehetetlen, de hogy kisebb−nagyobb időközönként folyamatosan előforduljon ilyen... A halálukkal valami nagyon nincs rendben. Mi van, ha így ajándékozták a lelküket a Sátánnak? Ez nagyon morbidan hangzik, de mégis csak egy sátánista szektáról van szó... Az ilyen helyek... elég betegek. Nem ez lenne az első ilyen eset, bár az ehhez hasonló esetek általában szektán belül szoktak történni. Nem akarok belegondolni mi zajlik odabent.
Idegesen indexelve fordultam le a szektához vezető két sávos útra. Alig láttam valamit a folyamatosan zuhogó esőtől, az ablaktörlő semmit sem segített. Utálok ilyen időben vezetni, de ha már egyszer eljöttem idáig körül nézek.
Hamarosan megpillantottam a szekta épületét, mely a város egy elhagyatottabb részén volt található. Ahhoz képest a hatalmas kerítéssel körbe vett épület elég modernek tűnt. Ami nagyon furcsa volt benne, hogy a főbejáraton kívül semmi más ajtó nem volt található rajta, ablakokról nem is beszélve. Egyszerűen teljesen el van szigetelve a külvilágtól. Persze ez egy szekta, mégis mit vártam? Csak az emiatti információhiány szörnyen idegesítő, ha csak egy élő volt tagról is tudnánk... annyira megkönnyítené a dolgunkat. De most már kezdem azt hinni, hogy a szekta fogva tartja, vagy épp megöli a távozni akaró tagokat. Na de miért?
Számtalan kérdés, de válasz egyikre sincsen.
És még itt van Bakugou is... Mégis, hogy a francba került ide? A Japán rendőrség azóta is gőzerővel keresi, menekülnie kéne, mégis miért van itt? És mi köze a szektához? Itt valami nem stimmel. Valóban nem kizárható, hogy nincs köze a kettőnek egymáshoz, de hol a kapocs?
Felmerült bennem, hogy mi van akkor, ha Bakugou a szekta tagja. De ezt nem igazán tartom valószínűnek... Bakugou egy terrorista, egy gyilkos, egy szörnyen eszes gyilkos... Egyszerűen lehetetlen a nyomára bukkanni. Mit keresne egy szektában? Nem kizárható, hogy nem Sátán imádó, a kormány ellen támadt, valamilyen „felsőbb utasításra" talán? Nem tudom elképzelni róla... Persze egyáltalán nem ismerem, de ilyennel egyáltalán nem találkoztam és nem is hallottam.
Ne tán az ő DNS−e elterelés lenne, hogy ne a szektára gyanakodjunk? Logikusan hangzik. De mégis, hogy tudtak bármilyen DNS−t szerezni tőle...?
Ez az egész nagyon komplikált. Azt hiszem jobb lesz, ha haza megyek és mindent részletesen átolvasok. Mina csak a lényeget mondta el, de legalább így is már többet tudok a semminél. A dosszié elolvasása elkerülhetetlen, de legalább mielőtt órák hosszát eltöltök ezzel, tudom nagyjából a történteket. Azonnal a lényegesebb részekre ugorhatok, a felesleges rizsát átugorva.
STAI LEGGENDO
𝐕𝐄𝐒𝐙𝐓𝐄𝐒 [Bakugou × Reader - Befejezett]
Mistero / Thriller[Teljes Név] nyomozóként dolgozik a rendőrségen. Eddig sikerült neki minden ügyet megoldania és lezárnia, noha közel sem voltak olyan nehezek, mint a már egy ideje hánykódó ügy, ami épp az ő kezébe került. Egy titokzatos szekta tagjait holtan talált...