Otthon apa szorosan megölelgetett, és megkérdezte, hogy minden rendben van-e. Nehezen, de sikerült megnyugtatnom őt, és elmagyarázni neki, hogy most már minden a lehető legnagyobb rendben van és magamban is megpróbálom rendezni a dolgokat ezzel kapcsolatban. Viszont megértettem apa aggodalmát, hiszen mégis csak szülő volt és aggódott értem. Viszont a többit magamban kell elrendeznem és más ebben nem segíthet. Viszont Tobio képes lenne rá, hiszen a barátom és ő az a személy szerintem, aki a legtöbbször hozzám ér egy nap. Ő pedig tudom, hogy segíteni fog nekem.
Másnap Tobio elém jött, hogy együtt mehessünk ki a buszra, mellyel elmegyünk a városi korcsolyapályára. Reggel kilenc órakor jelent meg nálunk. Fekete farmerban, bakancsban, pólóban, azon pulcsival és kabátban. Amint megláttam őt, szorosan megölelgettem.
- Hideg vagy - szóltam nevetve, de a világért se engedtem volna el őt.
- Te pedig meleg - állapította meg, miközben megsimogatta a fejemet - Készen vagy?
- Persze - néztem fel rá mosolyogva, majd elhúzódtam tőle.
Egy szürke farmert viseltem, egy trikóval azon pedig egy fekete pulcsival. A lábamra bakancsot húztam, valamint még a kabátomat és egy táskát a hátamra. A fekete sapimat a fejemre húztam, majd Tobiora néztem.
- Készen vagyok teljesen - mosolyogtam rá - Apa itthon van, szóval nem kell bezárnom az ajtót. Felőlem mehetünk.
- Rendben - szólt az ébenfekete hajú fiú, majd kinyitotta az ajtót és előreengedett.
Kiléptem a meleg házból ő pedig követett engem, majd becsukta mögöttünk az ajtót. Ezt követően elindultunk a buszmegállóhoz, ami tőlünk pár percre volt. Útközben álmosan mentem Tobio mellett, majd miután a buszmegállóhoz értünk, megálltunk.
- Mikor feküdtél le? - érdeklődött.
- Éjfél után - ásítottam.
- Miért?
- Volt a tévében egy érdekes film és azt néztem - magyaráztam meg.
- Értem - biccentett Tobio.
A városi busz percek elteltével meg is jött és mivel én mentem fel elsőnek, ezért vettem kettő diákjegyet a korcsolyapályáig. Hallottam ahogy mögöttem Tobio motyog valamit az orra alatt és tudtam, hogy nem tetszik neki, hogy én fizettem, de egy kapcsolatban nem hiszem, hogy mindig mindent a fiúnak kéne állnia. Miután megkaptuk a jegyeket, leültünk hátra a buszon.
- Odaadom a pénzt - nézett rám, amint leültünk.
- Jesszus, eszedbe ne jusson - néztem rá elkerekedett szemekkel, majd hátradőltem az ülésen - Nem fogok belehalni ebbe a kevéske pénzbe.
- Hát jó - sóhajtott.
A busz elindultunk, mi pedig csöndben ültünk alrajta. Csak mi voltunk rajta, így semmi pisszenés nem volt hallható. Jómagam ráhajtottam Tobio vállára fejemet, ő pedig az én fejemnek döntötte a sajátját. A keze pont úgy volt a combján, hogy a tenyere volt felfelé, így rátettem az egyik ujjamat a tenyerére, majd apró köröket írtam le rá és cirógatni kezdtem a bőrét.
- Mit csinálsz? - nézett rám kíváncsian.
- Semmi különöset - szóltam, miközben folytattam a keze cirógatását.
Ő hagyta ezt egy ideig, majd elhúzta a kezét, és összekulcsolta az ujjainkat, majd visszahelyezte a combjára. Kicsit pír jelent meg az arcomon és melegség költözött a mellkasomba, amiért meleg kezét foghatom. Egyfajta biztonságérzetet adott ez, ami miatt jobban éreztem magamat.
YOU ARE READING
Taníts |Kageyama × Reader - Befejezett|
Romance[Név] és Kageyama friss kapcsolat keretén belül próbálnak megküzdeni a mindennapi problémákkal. Miként is viselkedj egy kapcsolatban, hogyan állj a másikhoz, s miképp szeress valakit, teljes szívedből. Ezeket az apró dolgokat kell egymásnak megtanít...