Másnap reggel, hosszú idő után, végre valahára, Tobioval mehettem az iskolába. Csütörtök volt, és végre nem volt edzése délután, se reggel.
Amint megláttam Tobiot a kapuban, szinte a nyakába ugrottam. Ő egyből magához szorított, és egy puszit adott a fejemre.- Jó reggelt - szólt álmos hangon.
- Neked is! - köszöntem életvidám hangon.
- Úgy hallom, hogy jó kedves van - suttogta, miközben enyhített a szorításon.
- Valami olyasmi - mosolyogtam rá, majd közelebb hajolva egy puszit leheltem az ajkaira.
- Van ennek valami oka? - ásított nagyot, miközben megvakarta a fejét.
- Végre veled mehetek suliba - válaszoltam mosolyogva, majd elindultam az iskola irányába.
- És ez ekkora boldogságot okoz? - kérdezett rá.
- Számomra igen - szóltam őszintén, majd óvatosan összekulcsoltam a kezemet az övével.
Tobio csak meglepetten nézett rám, majd végül egy sóhajtással reagálta le az egészet.
Az iskolába menet nem igen beszéltünk egymással, inkább élveztük a csöndet. Hamar odaértünk, majd ezt követően az osztályterem felé mentünk. Útközben Hinataval futottunk össze, aki nagy mosoly mellett köszöntött minket.- Úgy várom már a délutánt! - mosolygott ezer wattos mosollyal.
- Mi lesz délután? - érdeklődtem.
- Egy negyed órás megbeszélés a hétvége miatt - magyarázta Tobio.
- Mit csináltok hétvégén? Gyakoroltok?
- Szerintem igen, vagyis csak arra tudok gondolni - sóhajtott Tobio.
- És Hinata ennek örül annyira? - néztem a narancssárga hajú fiúra.
- Nem-nem - vigyorgott a fiú - Elcsíptem egy beszélgetést, és most nem tudom nem mosolyogni!
- Beszélgetést? - vontam fel a szemöldökömet.
- Igen, igen! - bólogatott - A hétvégével kapcsolatban.
- És mi az? - kérdezett rá Tobio.
- Nem mondom el! - dugta ki a nyelvét Hinata - Majd délután megtudjátok!
- Én is? - mutattam magamra.
- Igen, és Yachi-san és Kiyoko-san is! - vigyorgott ezerrel az alacsonyabb fiú.
- Nem értem, hogy nekem mi közöm ehhez az egészhez. Hitokaékat még megértem - néztem rá értetlenül.
- Majd kiderül iskola után! - vigyorgott - Áhh, olyan izgatott vagyok! Legyen már vége az iskolának! - rohangált körbe-körbe Hinata, miközben a kezei a magasban voltak.
- Neki meg mi baja? - jelent meg mellettünk Tsukishima.
- Nem tudom - vont vállat Tobio.
- Hinata, mi ez a boldogság? - érdeklődött Yamaguchi.
- Majd megtudjátok! - válaszolta nekik is ugyanazt, mint nekünk.
- Hah? Miről beszélsz? - nézett rá furcsán a szemüveges fiú.
- Boldogságról, nevetésről és örömről! - ugrándozott Hinata, ami eléggé megmelengette a szívemet, hiszen nagyon édes volt.
- [Néééééév]! - húzta el a nevemet egy ismerős hang és a következő pillanatban a hang tulajdonosa a hátamra ugrott, melytől konkrétan előretanyáztam, és elterültem a folyosó közepén.
أنت تقرأ
Taníts |Kageyama × Reader - Befejezett|
عاطفية[Név] és Kageyama friss kapcsolat keretén belül próbálnak megküzdeni a mindennapi problémákkal. Miként is viselkedj egy kapcsolatban, hogyan állj a másikhoz, s miképp szeress valakit, teljes szívedből. Ezeket az apró dolgokat kell egymásnak megtanít...