Bölüm 1

19.3K 157 9
                                    

Alarmın sesiyle güne gözlerimi açmıştım.Gözlerimi ovuşturarak komodinin üstünde olan telefonumu elime alıp alarm sesini kapattım.Yataktan hiç çıkmak istemiyordum ama çıkmak zorundaydım.İş görüşmelerine gitmem gerekiyordu.Evet işsizim üniversiteden yeni mezun olduğum için iş arıyordum.Kuzenim Yaren'e daha fazla maddi olarak yük olmak istemiyordum.Kuzenimle birlikte yaşıyorduk.Ailemi iki sene önce bir trafik kazasında kaybetmiştim.Halam ve kuzenim bana destek oldular.Evlerini açtılar halam beni kendi kızından ayırmadı ve okulu bitirmemi sağladı.Halam İzmir'de yeni eşi ile birlikte yaşıyordu.Yaren hemşire olarak İstanbul'a atanınca aldık valizlerimizi geldik.Kendimize ufakta olsa küçük bir daire kiraladık.İkinci el eşyalarla kendimize bir dünya yarattık.Yataktan kalkıp lavaboya doğru yürümeye başladım.Yaren daha kalkmamıştı.Kahvaltıyı hazırlayıp öyle kaldırırım diye düşünerek lavaboda yüzümü yıkadım.Küçük mutfağımıza geldiğimde su ısıtarak çay yapmaya karar verdim.Buzdolabının kapağını açtım.Dolap tam takırdı yumurta ve az peynir bulabilmiştim.Çayı demleyerek altını kapattım.Tavayı alıp yumurtaları kırdım.Kahvaltı hazırdı.Yaren'i kaldırmak için odasına girdim.

"Kalk uykucu kahvaltı hazır" dedim dürtükleyerek

"Tamam kalkıyorum" dedi yüzünü ekşiterek o kalkarken bende salona geçerek kupamı elime aldım.Sıcak bir yudum aldım çayımdan saate baktığımda 7 buçuğa geliyordu.İlk iş görüşmem 8 buçuktaydı,bir sonraki 10 daydı.Beş aydır iş arıyordum.Herkes tecrübe istiyordu.İşe almazsanız nasıl tecrübe kazanacaktım.Bu insanları anlamak imkansızdı.Halkla ilişkiler mezunları için iş imkanları gerçekten kısıtlıydı.Bazen 4 yılı boşa okuduğumu bile düşünmeye başlamıştım.Ben düşüncelere dalmışken Yaren yanıma oturdu.

"Bugün hangi şirkete gidiyorsun? görüşmeye" diyerek çayını içiyordu.

"İlk olarak Doğaner Holdinge gideceğim oradan da Acar Şirketler Grubuna" dedim bıkkınlıkla

"İyi bakalım inşallah bir tanesi olur "dedi evin ihtiyaçlarına yetişmekte zorlanıyordu ama ağzını açıp tek bir kelime bile etmiyordu.

"Bugün ne giysem "diyerek ona döndüm.Şirketlerde cv den çok dış görünüşe de önem veriyorlardı.Diksiyon,giyiniş,iletişim her şeyin mükemmelini istiyorlardı.

"Ekose eteğini giy o sana çok yakışıyor"diyerek gülümsedi.

"Tamam ben hazırlanayım yoksa geç kalacağım" diyerek odama girdim.Aynanın karşısında eteğin üstüne ne giysem diye düşünürken siyah gömleğimi alıp giydim.Saçlarımı düzleştirip hafif bir makyaj yaptım.Siyah kabanımı üzerime geçirdim.Topuklu uzun çizmelerimi de giyerek kapıya yöneldim.

"Ben çıkıyorum Yaren ararım seni" diyerek kapıyı çekip çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ben çıkıyorum Yaren ararım seni" diyerek kapıyı çekip çıktım.

Apartmandan çıktığımda kötü bir sürpriz ile karşılaştım yağmur yağıyordu.Şemsiyede almamıştım.Kabanımın şapkasını başıma örttüm.Hızlı hızlı yürümeye başladım.Sonunda otobüs durağına varmıştım.Otobüs geldiğinde akbili basıp bindim.

METRESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin