4 bölüm

4.8K 278 120
                                    

" Ahhh!!!" ağam canım çok acıyo...

Arabayı hastanenin kapısı önüne park eden Devran hemen kendi tarafındaki kapıyı açmış. Dışarı çıktıgı gibi arka koltuktaki karısı olan kadını kucagına almıştı....

Zişan kocasının onu kucagına alması ile içten içe kahkaha atıyodu...

Devran kadının sinsi planından habersiz adımlarını hızlandırmışken Zişan ise planının tıkır tıkır işlemesi ile baya keyifliydi...

Adam kadının amaçından habersiz içeri girip bagırdı...

" Sedye getirin karım altı aylık hamile sancısı var..."

Görevli hemen sedye getirmiş. Devran kucagındaki karısını sedyenin üzerine koymuş. Hareket eden sedye ile genç adam baya endişeliydi...

Korkusu kızına , yavrusuna zarar gelmesiydi...

Zişan endişeli kocasının ellerini tutup " Ah agam ölüyorum " kadının yalandan sözlerini bilmeden Devran elini tutan eli tutup " Sanada , kızımızada hiç birşey olmayacak Zişan dayan tamam mı birazdan doktor gelip seni muayene edicek..."

Devran' ın sözleri ile kadın acil müdahale odasına alınırken görevlilerde doktora haber vermişti...

Nehir aldıgı haber ile koşarak gelmiş. Gördügü adam ile yutkundu. Devran başını kaldırmış oda yüz yüze geldigi kadın ile şaşırdı...

Karşısında bir zamanlar ona enişte degip onunla Dilda için tatlı tatlı atışan kız vardı. Nehir adama iğrenerek bakıp meslegi geregi hastası olan kadının yanına geldi....

" Geçmiş olsun neyiniz var?"

Gelen soru ile Zişan kim oldugunu bilmedigi kadına" Çok sancım var doktor hanım..."

Nehir şuan bu itide ve kadınıda parçalara ayırmak istesede sabır deyip kadını muayene etmeye başladı...

Devran karısını muayene eden eski dostu olan kadına utançla bakarken Nehir ise adama bakmamaya gayret edip işini büyük bir ciddiyet ile yapıyodu...

Nihayet muayene bitmiş. Nehir karı , kocaya dönerken Devran ise karısına yardımcı oluyodu... Nehir alayla gülümseyip ikiliye baktı... Bir zamanlar arkadaşının aşkından ölen adama aşkıda, duyguları yalan olan adam denilen varlıga baktı...

Devran agadan bakışlarını alan genç kadın adamın yanındaki kadına baktı... Tamda dengini bulmuştu. Bu kadın işte onun layıgıydı... Arkadaşı bu pislige on gömlek büyükken bu kadın tamda ona denkti...

" Tebrik ederim Devran aga "

Devran genç kadına dönüp anlamaz gözler ile bakınca Zişan ise kocasını tanıyan kadın ile hayretler içindeydi....

" Anlamadım ne demek istiyosun?'

Gelen soru ile Nehir sırıtıp" Diyorum ki tamda layıgını bulmuşsun. Diyorum ki senin aşkın , sevdan ne kadar yalan dolansa yanındaki sinsi yılanında sançısı, ağrısı oldugu o kadar yalan"

Genç kadının sözleri ile Zişan şok olmuş. Korku bedenini sarmıştı...
Bu kadın nasıl anlamıştıki numara yaptıgını onun asıl amaçı bugün burda Dilda' ya gözüküp ona acı çektirmek idi...

Yıllardır nefret ettigi kadına fırsatı varken görünüp onu yakmak istiyodu... Tıpkı kocasının ona yaptıgı gibi oda Dilda' yı yakmak istiyodu...

Kocası ile her cinsel temaslarında Devran' ın onu Dilda olarak hayal ettigini bilsede sesini çıkarmaz. Adamın ona dokunması için görmezden gelirdi... İlk gecelerinden beri olan bu durum dört yıl boyunca her cinsel temaslarında devam etmiş. Kocası her sonunda Dilda diye haykırıp bedenini rahatlatmıştı... Zişan ise gurursuzca susup kabul etmişti. Ona göre zamanla onada bedeninede kocası alışacak Dilda unutulacaktı...

Ateş ve suHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin