6 bölüm

4.6K 241 143
                                    

Kolu alçıya alınan Devran karısı ile otellerine dönmüş. Yaşanan anları düşünüyodu... Dilda' sı küçük kadınına ne olmuştu öyle nasılda kolunu bir çırpıda kırmıştı...

Dört yıl önceki küçük karısı gitmiş. Yerine asi, hırçın her yönü ile farklı bir kadın meydana gelmişti.. Yaş aldıkça güzelligine güzellik katan küçük karısı daha bi seksi ve daha bi cazibeli gelmişti gözlerine kendi kendine sırıtan adam ile Zişan kocasına ters ters bakıp sivri dilini ortaya çıkardı...

Kendi kendine mırındandıgını zanneden kadın kocasının onu duydugının farkında degildi... Bir bir pis düşüncelerini sıralamış kocası her kelimesini duymuştu..

" Allahın cezası bir türlü kurtulamadım ondan , sevgilisi oldugu başkasının altına yattıgı halde kocamı kendine deli divane etti. Namussuz, kahpe İstanbul' da kala kala yosmada olmuş... Bide utanmadan kocamın kolunu kırıp ders vermeye çalıştı.. Önce o dersi kendine verse ya"

Devran karısının sözleri ile kadına yanaşıp dibine girip kükredi...

" Ne dedin lan sen az önce!!!!"

Zişan adamın kükremesi ile sıçrayıp ardına dönüp kocasının öfke dolu gözleri ile tırssada kuyrugu dik tutacaktı...

Zaten bugün suçsuz günahsız yere tokatta yemişti. Yetmemiş Dilda hanımın nutuklarını dinlemişti. Hele kocası ile hastaneden çıkarken insanların ona olan bakışları ile iyice bozuk morali bozulmuştu.. Gururu kırılmış. Onuru ayaklar altına alınmıştı..

" Diyorumki karım karım deyip dört yıldır hayatı banada kendinede zindan ettigin kadın yollu olmuş agam diyorumki namus timsali eski karın sürtük olmuş... "

Devran havaya kaldırdıgı elini bugün ikinci kere Zişan' ın yüzüne indirmiş. Zişan gelen darbe ile başı yana düşerken yanagındaki keskin acı ile gözyaşları firar etti...

Eli tokat atılan yere giderken Devran kadının kızaran yanagınada aglamasınada aldırış etmedi....

" Bana bak kadın karım hakkında doğru konuş. Hamile demem alırım ayaklarımın altına seni "

" Al agam bi dövmedigin kaldı onuda yap. Dört yıldır hayatımızı eski karın yüzünden yakıp yıktın. Bana her dokunuşunda Dilda deyip gururumu ayaklar altına aldın. Her sonunda eski karının adını sayıklarken onurumu ayaklar altına aldın.. Yeter Devran aga o kadını unutacaksan o kısırı unutacaksın... Sana aslan gibi bir oğlan verdim. Karnımda ise kızını taşıyorum Devran aga bana minnettar olacagına bide yakıp yıkıyosun... Benim sayemde hem baba oldun . Hemde agalık, güç , para istedigin herşeyi elde ettin. Seni sevmeyen bir kadın için yıllardır yanıp durarken seni koşulsun seven beni görmedin. Dilda seni sevse boşamazdı Devran aga sevseydi yanında olurdu. Bak yanında kim var seni koşulsuz şartsız tek ben seviyorum. Her türlü şeyine sadece ben boyun egiyorum agam asıl sevilmeyi ben hakediyorum o kadın degil..."

" Bittimi ? " Devran sorusu ile kadının gözlerine bakarken kadın susmuyodu..." Bitmedi agam sen o kadın için bu kadar açı çekip bana çektirirken bitmeyecek.. Sen o kadın için iki evladının anasına, karına vururken bitmeyecek. Bugün sende gördün agam eski karına adamın biri sevgilim deyip elini tuttu.. Yetmedi eski kayınpederin Cahit aga kızının sevgilisine sahip çıktı.. Bak o yoluna bakmış. Bizde baksak geçmişi unutsak ha hiç o kadın hayatımıza girmemiş gibi yaşasak. Hiç onu tanımamışsın gibi yoluna baksan. Evlatlarımız ile bir aile olsak. Benim seni sevdigim gibi sende beni sevsen kaçan huzurumuza kavuşup mutlu olsak. O kadın yüzünden önümüze baksak agam , bize bi şans versen ha "

Zişan gözüyaşlı konuşurken Devran kadına duygusuzca baktı.. Bu kadın ne diyodu böyle bu kadın neler saçmalıyodu...

" Huzurmu ? Seni kabul ettigim gün ben o huzuru kaybedeli çok oldu. Huzurum olan kadın ile huzur beni bırakalı çok oldu... Şimdiki aklım olsaydı ne yapardım bilirmisin?"

Zişan adama anlamazca bakarken Devran acı acı gülüp sözlerini sıraladı..

" Hiç düşünmeden agalıgı kardeşime bırakır karıma sahip çıkardım. Ben ne yaptım kendi bencilligim için seni kabul ettim. Kendi güçüm için karımı kadınımı ezdim kadın. Sakın bana unut deme ben Dilda' yı unutursam işte o gün ölürüm."

Devran welat gözlerini acı acı yumup geri açıp ağlayan karnı burnundaki kadına baktı...

" Hayatını alt üst ettigin kadın hakkında ne güzel ahkam kesiyosun sen, yosma yollu diyosun ya asıl yosma , yollu bi kadının yuvasını bozan sen degilmiydin ha . Ben kumayı kendi şerefsizligim yüzünden kabul etsemde peki sen kuma olmayı bir kadının acısı olmayı nasıl kabul ettin. Ben sana her Dilda deyip dokununca peki sen nasıl kabul ettin ha onur gurur diyosun ya sende zerresi yok. Olsaydı en başta kuma olmazdın. Sana Dilda diye dokundugumda kabul etmezdin. Ha bunuda o küçük beynine sok o adamıda gerekirse Cahit agayı mezara sokar. Karımı kimseye yar etmem... Dilda sadece benim o sadece benim kadınım ikimizde hatalar yapıp onu yakıp yıktı.. Biliyorum beni halen seviyo. Karıma kendimi affettirip yeniden hayatımıza bakıcaz. Sanmaki senide çocuklarıda bırakırım. Çocuklarım benim canım sende karım namusumsun. Dildam bana gelince sizide elbet kabul eder. Vicdanlıdır benim karım biliyorum beni affedip yeniden benim olucak.. İşte o gün dedigin huzur onunla gelince azda olsa o huzuru sana o zaman veririm. Dua et Zişan dua et karım bana dönsün yoksa senin dahil korkacagın bir Devran ortaya çıkar..."

Adamın bir gülüp bir üzülerek sıraladıgı sözler ile,Zişan daha bugün eski karısının kolunu kırdıgı kocasına anlamaz gözler ile baktı.. Resmen adam kafayı yemişti. Yoksa bu pervasız tutarsız sözlerinin hiç bi tutulacak yanı yoktu...

Kocası aklı melagikeleri bozulmuşcasana konuşuyodu... O ne söylemiş adam ise ne demişti.. Bu işin sonunun hayran gitmedigini oda fark etmişti...

Devran welat kırık koluna ragmen kendini tekli koltuga atıp bacak bacak üstüne attı.. Dilda yeniden ya onun olacaktı. Ya onun olacaktı. Bunun başka bir yolu yoktu..

*******

Dilda hastanede yaşanan olaylar
sonrası babası ve adının Ateş Selim oldugunu öğrendigi adam ile evine gelmişti..

Genç kadın şuan hem babası hemde o adam ile oturma odasında oturmuş. Bi açıklama bekliyodu...

Cahit aga hastanede ondan açıklama bekleyen kızına evde konuşuruz demiş. Konuya nasıl giriş yapacagını düşünüyodu...

Ateş Selim karşısında kırmızı renkteki tekli koltukta oturan melegine baktı. Meleginin rahatsız bir şekilde babasına bakıyo olması ile genç kadının ilk kez bu kadar yakınında olması ile adamın içi kıpır kıpırdı...

Bu kadın ona ve kalbine ne yapıyodu böyle hayatı boyunca tüm kadınların ilgisini çeken adam kendisine bakmayan melegi ile hiç şaşırmamıştı..

Çünkü Dilda onun tanıdıgı kadınlardan her konuda farklıydı.. Dilda babasında olan bakışlarını çekip karşısındaki adama dönmesi ile adamın ona olan bakışları ile karşılaştı.. Genç kadın kendisine gözleri parlayarak bakan adam ile kaşlarını çatıp genç adama ters ters bakarken Ateş Selim sanki ona bakmamış gibi genç kadına gülümserken Dilda adamın otuz iki dişini gösterip gülmesiyle ya sabır degip babasına döndü..

Cahit aga iki gençin ortama yaydıgı elektrik ile iyice afalladı.. Biri pozitif enerji yayarken digerinin negatif enerjisi yaşlı adamı çıkmaza sokuyodu.. Konuya nasıl giriş yapacagını düşünen yaşlı adama Dilda daha fazla dayanamamış konuşmuştu... Yaşlı adam gelen fırsatla sözlerini sıraladı...

" Bav neler oldugunu açıklayacakmısın? Yoksa biz sessiz sinemamıza devam mı edecegiz?"

Kızının sözleri ile yaşlı adam " Dilda kızım ben düşündüm taşındım . Bir karara vardım"

Dilda çattıgı kaşlarını dahada çatıp
" Ne kararı bu baba?" dedi..

" Kararım??"

Multideki şarkı tamda Devran agaya göre Bejn adlı hikayeme beklerim..

Ben geldim Bölüm nasıldı.. BölümDevletk24 sana gelsin😊😊😊

Ateş ve suHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin