Dilda' nın hamilelik haberi tüm herkesi sevinçe boğmuştu. Ateş Selim meleginin üstüne dahada düşüyo. Gözünü karısından ayırmamaya çalışıyodu... Genç kadın ultrasona girene kadar içindeki minik canın varlıgına zar zor inanırken gördügü minik nokta ile anne oldugunu kalbullenmişti.. O anlar karı koca için herşeye bedeldi...
Anne idi artık o , onu koşulsuz, şartsız sevecek olan minik cana annelik yapacaktı ... Ardında koşturup, peşinden onun için yeri gelince ağlayıp onun kolları arasına girince sakinleşecek parçası olacaktı.. Annesinin ona çocukken yaptıgı gibi oda geceleri yavrusu için defalarca uyanıp onu kontrol edecek üzerini örtüp evladının kokusunu içini çekip onu seyre dalacaktı... Kışın canı olan minigi üşümesin diye onunla uyuyacak oda Ateş Selim ile ayrı yatmalarının kavgalarını edecekti... Evladıda bir zamanlar onun yaptıgı gibi anne ve babasını barıştırıp ortak çözüm bulup ikisi ile birlikte uyuyacaktı....
Dilda' nın bebeginin kalp atışları ile ağlaması kocasınıda ağlatmıştı... Ateş Selim karısı ile birlikte gözyaşı dökmüş. Onunla aynı şekilde gülüp , ağlamıştı.. O anlar ikili için ömür boyunca kelimelerle bile tarif edilemeyecekti.. O an karı , kocanın dünya üzerinde yaşadıgı en güzel andı... . Genç adamın içini açıtan yıllardır karısının üzerine yapıştırılan
kısır damgasına Dilda' nında kendini inandırmasıydı.... Hayat ne garipti yıllar önce genç kadının rahmine düşmeyen bebek şimdi düşmüş. Anne olmayacagına kendini inandıran genç kadına şok etkisi yaratmıştı... Minik bebek geldigi gibi dengeleri baya alt üst edecekti... Minik Karan ile geçmiş yavaş yavaş sorgulanacak... Gerçekleri Ateş Selim hariç kimse bilmiyodu.... Öğrenilen gerçekler Devran welat için köklü degişiklikler meydana getirecekti....Yengesinin hamilelik haberinin ardında Okan arabasının önüne atlayan genç kızdan ailesine bahsetmiş. Herkes büyük bir şaşkınlık içine girmişti... Genç kıza adını soyadını soran Okan hakkında bir çok şey öğrenmiş. Öğrendiklerinden sonra Ateş abisine açılmıştı... Ateş Selim soyadından genç kızı direk çıkarmış.. Arayıp konuştugu Mestan ile Arşin' e hiç düşünmeden yardım etmişlerdi... Şimdilik kendi evine getirmişti. Dilda genç kızın yaşadıklarını duyunca içi acımış.. O an Okan' a sarılmıştı.. Yengesinin hamilelik hormonları ile duygusallıga girip genç adama sarılıması kocasının homurdanmasına sebep olmuştu... Ateş Selim karısının o hariç hiç bir erkege sarılmasını istemiyodu.. Babası ve kardeşleriyle bile yakın olması onu kıskandırmaya başlamıştı... Arşin karısını kıskanan genç adama içten gülümseyerek bakmıştı o anda, ilk kez gördügü bu insanlar genç kıza unutulunan insanlığı hatırlatmıştı.... Karan ailesi ve ona yardım eden Okan çok farklı kişiler idi... Genç adamla ilk gün hariç diyalok içine girmesede ara ara göz göze geliyodular... Okan her ne kadar farklı bir evde yaşasada akşam yemekleri hafta sonu Karan ailesi ile oluyodu.. İster istemez denk geliyodular.. Dilda ile ilgili öğrendigi gerçeklerle ilk afallasada daha sonra Ateş Selim ve genç kadının evliligine hayran kalmıştı... Yaralı bir kadına merhem olup onu iyi ettigi yetmezmiş gibi şimdiyse minik ailelerine ufak canları katılacaktı... Urfadan tecavüzcüsünden kaçıp İstanbul' a gelen Arşin, Karan ailesi ve Okan' la birlikte bir çok şey öğrenecek. Dilda gibi oda hayatına sil baştan başlayacaktı... Tıpkı yeni bir bebegin doğumu gibi yeniden doğacaktı.. Bunun için up uzun zamana ihtiyaçı olacaktı... Gün gelecek Dilda gibi oda iyiki bu insanları tanımışım diyecekti....
Bazı insanlar vardır keşke hiç tanımasaydım der insanoğlu Arşin için iyiki tanıdım olarak kalacaklardı... Okan ' da tıpkı Ateş Selim abisi gibi yaralı bir kadının şifacısı olacaktı... Hem cinsinin kırıp döktügü kadını hayata döndürecek onunla yeni başlangıçlara yelken açacaktı... Bazen hayatlarının dümeni onun elinde olurken bazende o dümenin başına Arşin geçecekti.. İki kaptanla beraber o dümen güzelce ilerlemeye başlayacaktı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş ve su
General FictionSevdigi adam tarafından yakıp yıkılan üzerine kuma gelen hayatıda o çok degerli aşkıda, sevgiside yerle yeksan olan bir kadının hikayesi... Birçok kuma hikayesinde kumaların açınarak , dövülerek daha sonra aşık olunarak ilk kadını hiçe sayanlara...