15 bölüm

3.7K 250 135
                                    

Dilda ve Nehir gördükleri ile birbirlerine dönüp baktılar. " Benim gördügümü sende görüyomusun?"

Nehir başını sallayıp"  Evet" dedi..

Yüzlerinde genç kadına ait maskeleri ile  ona bakanlara hayretle  bakan Dilda şok içinde kaldı... Birçok  kişinin üzerinde hastane kıyafetlerinin olması ile bunların onun  mesai  arkadaşları oldugunu anladı..

Aralarında bazı sivil  giyinen kişiler olsada yüzlerindeki maske ile Dilda kim olduklarını çıkaramadı...

Nehir dostu şaşkınken büyük bi kahkaha attı...

"   Kuzu her yer sen olmuş..  Ay çok güzel degilmi?"

Dilda dostuna   bakarken uzaktan Hakan Altuğun  şarkısının çaldıgı  üstü açık siyah bir araba onlara doğru geliyodu...

Arabaya bakan iki genç kadın arabadan  genç kadına ait olan maske ile inen adama şaşkınca baktılar.  Adam ona  doğru adımlarını atarken Sivil giyinen maskeliler ellerindeki renkli bolunları genç kadının eline tutuştururken Dilda ellindeki güllerle ona doğru gelen maskeli adama   elindeki balonlar ile bakarken Nehir dostuna  kıkırdayarak baktı...

Arkadaşı şuan çok komik ve tatlı gözüküyodu.. Maskeli genç adam Dilda' nın tam önünde dururken   şans eseri ileride bulunan haber muhabiri bu özel anı kayda alıyodu...

" Lan Arda akşamki haberim ayagımıza geldi."

" Aynen Eren baksana haberin içine düştük."

Gün boyu haber peşinde koşan iki genç gazeteci baya güzel bir haber yakalamıştı..

Hep kadın ölümleri  yayınlanıcak degildi ya birazda kadınların mutlulugu yayınlanmalıydı. İki genç Dilda ve  maskeli genç adamı görüntülerken genç adam elindeki gülleri sahibine uzattı.

Dilda ona uzatılan gül buketlerini tereddütle alsada  adamı geri çevirmemişti...

Genç adamın hemen ardında gelen iki adam ellerinde  bulunan pankartı açtı..

Dilda yazan yazıya bakıp şoktan şoka girdi... Yüzündeki maskeyi çıkaran genç adam ile genç kadın kala kaldı..

Ateş Selim ona  agzı açık bakan melegi ile gülümserken Dilda  gördügü adam ile genç adama baka kaldı... Hani bu adam  ondan vazgeçmişti..

Ateş Selim elindeki maskeyi yanlarındaki Nehir' e uzaturken genç kadın  maskeyi alıp ikiliden birazcıkta olsa uzaklaştı.. Ateş Selim genç kadına biraz daha yanaşıp önünde diz çöktü. Hayatı boyunca ilk kez bir kadının önünde diz çöken genç adam yaptıgı ile gurur duyuyodu.. Çünkü Dilda bunu fazlasıyla hakkediyodu..

Dilda önündeki adama bakarken Ateş Selim  ön cebindeki yüzük kutusunu çıkarıp genç kadının gözlerinin içine bakıp  bordo küçük kutuyu açtı.

Dilda kutudaki yüzüge ve adama bakarken genç adam  meleginin  maviliklerine bakıp....

"   Akşam eve gelirken  ekmek ve yoğurt al diyenim olurmusun?  "

" Haaa" Dilda' nın agzından bu sözler çıkarken Ateş gülümseyip...

" Diyorumki baktıgı her yerde seni gören bu adamın kadını melegi olurmusun?Diyorumki bu adamın ömürüne ömür,   canına can olurmusun?Diyorumki benimle evlenirmisin?"

Genç kadından önce kalabalık gruptan" Evet" naraları çıkarken Dilda onlara bakıp tekrardan önünde diz çöken Ateş Selim karana döndü...

Genç adama dolu dolu gözlerle bakan Dilda kısık sesle" Evett!!" dedi..

Ateş ve suHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin