" Ne diyosun lan sen?"
Mark ona öfke ile bakıp soru soran genç adama yayvan bi şekilde cevap verdi...
" Ben demek bu kız çok güzel , onuda bana almak Selam" genç adam karısını gösteren Mark ile gözü seyirmeye başladı... Boynunu iki yana kütleten Ateş Selim sırıtan genç adama bakıp ellerini yumruk yaptı.. Ortamdaki herkes iki adama daha doğrusu Ateş Selim' e korkarak baktı... Dilda kocasından kendisini isteyen adam ile şok olmuş. Durdugu yerde kocasına çekinerek bakıyodu.. Kocasını az çok tanıyan kadın olacakları çok iyi biliyodu...
Ateş gözlerinden kıvılcım çıkararak adamın üzerine atıldı... Mark üzerine atılan adamla beraber yeri boylar iken nişan merasiminde bulunan herkes agızları açık bi şekilde onlara bakıyodu. Bugün Semoş ve Canoş' un nişan merasimi vardı. Ve şuan herşey birbirine girmişti. Ateş altındaki genç adama art ardına yumruk atarken Mark adamın her darbesinde afallıyodu... Ateş genç adama ardı ardına yumruk atıp vurur iken Okan ve Emirhan genç adamın kollarından tuttular..
" Bırakın lan beni" Okan abisine korku ile bakıp konuşurken Rojhat yerde yatan Markı kaldırdı.. Dudagı ve kaşı patlayan Mark korkudan dayısının yanına gitti. Zira bu vahşi kaba adam onu öldürebilirdi...
"Abi bi sakin ol..." diyen Okan ' ın sesini duyan,
Ateş Selim Okan ve Emirhan'a ters ters bakıp" Ne sakini lan herifin dedigini duymadınızmı ? Adam geçmiş karşıma karımı kendine istiyo!" dedi..Ateş Selim paniotis eniştesinin yeğeni Mark'a bakıp genç adama tekrardan atılacakken Mark dayısının ardına saklandı... Mark genç kadını bekar zannetmiş. Ateş Selim' e Dilda' yı göstermiş. Onu kendine istedigini söyleyince Olanlar olmuştu. Ateş karısını kendisine gösterip isteyen adam ile çıldırmış. Karşısındaki genç adamı şuan boğmak istiyodu...Kocasının öfkeli hali ile Dilda adamın yanına her ne kadar gitmek istesede kasıklarına giren ani sancı yüzünden hareket edemiyodu... Dünden beri kasık ağrısı olan Dilda önemsememişti. Şuan ise ağrısı gittikçe şiddetli bi hal almaya başlamıştı... Ve canı baya bi yanıyodu... Dilda ağrıyan karnına rağmen kocasına bakmaya devam etti..
" Bırakın lan bırakında kimin karısını istedigini o olmayan beynine sokayım!" genç adam bir aslan misali karşısındaki adama bakıyo. Onu şuan parça pinçik etmek istiyodu...
Ateş Selim' i iki adamı zor tutarken Dilda şiddetlenen sancı ile daha fazla acıya dayanamayıp inledi... " Ahhh" diyen Dilda tüm dikkatleri dağıtmış. Tüm gözler ona dönmüştü... Ateş Selim karısının duydugu sesi ile ona dönüp bakınca gözleri kocaman açıldı.. Dilda'sı iki büklüm olmuş acımı çekiyodu.. Ayşegül hanım gelininin yanına gelip" Neyin var annem" dedi.. Dilda acı ile dudaklarını aralayıp " Sancı girdi kasıklarıma anne canım çok acıyo" deyip cevap verirken Genç adam iki adamının elinden kurtulup karısının yanına koşturdu... Ateş Selim endişe ile melegine bakıp konuştu..
"Güzelim iyimisin?"
Kocasının sorusu ile başını iki olumsuzca sallayan Dilda ona gözleri dolu dolu baktı.. Ateş gördügü dolu gözler ile karısını bi an bile düşünmeden kucagına aldı...Dilda başını kocasının gögsüne yaslayıp aglamaya başladı...
" Arabayı hazırla Okan "
" Tamam abi hemen hazırlıyorum" diyen Okan koşarak dışarı çıkmıştı...
" Oğlum bende sizle geleyim"
Annesine bakan Ateş Selim" Olur anne" dedi..
Ateş Selim kucağında melegi ile çıkışa ilerlerken Ayşegül hanım ve Asel onların ardından çıktılar..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş ve su
General FictionSevdigi adam tarafından yakıp yıkılan üzerine kuma gelen hayatıda o çok degerli aşkıda, sevgiside yerle yeksan olan bir kadının hikayesi... Birçok kuma hikayesinde kumaların açınarak , dövülerek daha sonra aşık olunarak ilk kadını hiçe sayanlara...