Devran ve zişan

4K 201 209
                                    

Dilda' nın evliliginin üzerinden haftalar geçip gitsede Devran welat için  degim yerindeyse bugünler azap yeriydi...

Devran welat bi hafta önce hayatı ile ilgili en büyük gerçegi ögrenmişti. Tabi bunun açıga çıkmasına Ateş Selim vesile olmuş. Genç agaya en son söyledigi sözleri bir  bir yedirmişti..

Devran genç kadına kısır diyerek topuklarına sıkmıştı. Ateş Selim yine gerçekleri ortaya çıkarmazdıda, Devran itinin söyledikleri genç adamı çıldırtmış. Buda elindeki tüm bilgileri bi sabah Devran welatın eline geçmesini saglamıştı..

Oturdugu yerde önündeki zarfa bakan Devran  bi kez daha içindekileri çıkarmış. Gördügü resimler ile dumura uğramıştı... Yıllar önce  agalık , güç ve para için kabul ettigi kuma karısı  , kuzeni olan adam ile dudak dudagaydı....

Elindeki fotografı sıkan Devran  zarfın içindeki diger kagıdı çıkarmış.  Gerçekliligi ile dahada perişan oldugu sonuç ile adamın bir kez daha gözyaşı aktı... Çocuk için çocugu olmadıgı için Dilda' sına kıyan Devran welat yüzüne bas bas bagıran gerçek  ile dahada kötü oldu. Elindeki kağıt evladım dedigi iki çocugunda ondan olmadıgının kanıtı idi.....

Asıl genç kadının degil onun çocugu olmuyodu.... Asıl Dilda degil kısır olan o idi.... Devran welat  elindeki kagıda dalıp gitmişken çalışma odasının kapısı açılmış. Zişan odaya girmişti...

İçeri giren  yüzsüz kadın ile Devran ona iğrenerek bakıp" Yine ne istiyosun Zişan  ? Anlamıyorum nasıl utanmadan karşıma çıkarsın. Hayatımın içine sıçtınız lan sende o it babanda hayatımın içine ettiniz?

Günler önce tüm herşeyi  bir bir öğrenen Devran welat yıllar önce ona büyük bi oyun oynanıldıgını görmüştü... Kayın pederi olan yaşlı kurt Dilda ile gittigi hastanelerde onu kusursuz gösterirken genç kadını ise sahte belgelerle kısır göstermişti...

Yıllar önce Havin hanımı isteyen yaşlı adam ona hayır deyip Cahit agayı tercih eden kadınada , Cahit şahmanada acı çektirmek istemiş. Devran agaya aşık olan kızı ile bu oyunu oynamıştı.. Çünkü oda biliyoduki kuma olarak kızı  seçilecek oda hem Havin hanım hemde Cahit agaya bu sayede darbe vuracaktı...

Kısır olan damadı ilede gerisini kızı halledecekti. Zişan ona ilgi duyan kuzeni ile yıllardır ilişkiye girmiş. İki çocugunada bu sayede hamile kalmıştı. Adamı sevmesede onun sayesinde çocuk yapıp Devran welatı elinde tutmuştu..

" Sidar seni soruyo agam onun için geldim. Bi haftadır çocuk seni sorup duruyo.  Biraz ateşide var.  Seni sayıklayıp duruyo.  "

Devran kadına bakıp  "  Bana bak  Zişan   bu saatten sonra piçlerine babalık yapacagımı bekliyosan çok yanılıyosun. Senin kafana sıkmamam, kendi şerefimi korumaktı... Yoksa çoktan seni hem babanın hemde aşıgının yanına yollardımda karnındaki  sabi ve kendi şerefim, adım için  sustum. Bu saatten sonra sende piçlerinde benim hiç bişeyimsiniz. Bi doğum et o zaman seni öldürmem için bana yalvaracaksın... Keşke babama uyup oyun oynamayayım diyeceksin. Sende iki piçinde benim elimden kabir azabı yaşamayı öğreneceksiniz. Her günü her saati burnunuzdan  getirecegim. Sen ve baban hayatım olan kadını benden aldınız yetmedi başkasının piçlerini bana yamadınız ya , yıllardır başkasının altına yattıgın yetmezmiş gibi benim koynuma girip başkasının piçlerini benim gibi gösterdikten sonra sana ölümün ödül  olacagına karar verdim. Yaşarken ölü olacaksın. Tıpkı istanbulda namusuna laf ettigin Dilda gibi sende onun gibi yok olup gideceksin. Ona yaşattıgının daha beterini  sanada çocuklarına yaşatacagım.. Her gün ölmek için yalvaracaksın. Her sabah Allaha canını alması için dualar edeceksin..."

Zişan adamın sözleri ile yutkundu. Devran öğrendigi gerçekler sonunda babasınıda, kuzeninide  öldürmüş. Kaza süsü vermişti. Tüm herkes ikilinin ölümünü kaza bilseden Devran, Zişana tüm gerçegi anlatıp kadını tanınmayacak hale getirmişti.. Yıllar önce babasına uydugu yetmezmiş gibi Devran welatı elinde tutmak için kuzeninden hamile kalmıştı...   Kendi hayatınıda iki evladının hayatınıda  işledigi günah ile berbat etmişti.

Günahkar ikiliye burada ara verelim. Artık  ikili degilde  Ateş ve Dildanın mutluluklarını okuma zamanı bazı yerlerde yine yer veririm  ikilimize

Ateş ve suHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin