12 bölüm

3.5K 229 47
                                    

" Çıkın lan  çıkında hepinizin eceli olayım!!!"

Art arda iki silah sesi duyulunca avludaki kadınlar çığlık attılar..

Cahit aga sakinligini korurken Aram ve Ardıl bellerindeki silahları çıkarırken Okan ve Emirhan  geri kalmamıştı..

İstanbullu kadınlar duydukları sesten ürksede Şahman kadınları bulundukları yöre itibari ile azda olsa sakinlerdi..

Dilda genç adamın ardında gözlerini kapasada duydugu ses genç kadının tüm bedeninin kasılmasına sebep olmuştu... Ne yaparsa yapsın geçmişinden kaçamıyodu.  Günün sonunda karşısına çıkıp yine onu yakıp parçalıyodu....

" Cahit aga dışarı  çık !!!!"

Ateş Selim ardındaki bedenin kasılması ile genç kadına dönüp baktı.. Gördügü ise dolu dolu olan iki mavilikti.. Genç adam dolu gözler ile " Sakın kadın sakın tek bi yaşın dökülmesin şayet o yaşlar dökülürse dışardaki itide mardinide çayır çayır yakarım..."

Adamın dişlerini sıkarak konuşması ile Dilda   sadece başını sallamakla yetinmişti.. Şuan yanındaki adamında dışardaki eski kocasının yapacaklarını genç kadın kestiremedigi için  uysal olmak zorundaydı...

" Çıksanıza ulan karşıma erkekseniz çıkın karşıma!!!"

Aram Şahman daha fazla dayanamamış..

" Yetti be baba yıllardır seni dinledim ama bugün senide sakin olun demelerinide dinlemiyicem.. Bu puşt geberip gitmeden bacımada bizede huzur yok. E bizde onun istegini yerine getirelim o zaman!!!!!!"

Aram konak kapısına doğru yürürken Ardıl ve digerleri onun ardından gittiler. Cahit aga tek bi söz dememiş. Oğlunun peşinden gitmişti. Havin hanım ve Mihri kocaları ardında korku ile bakarken Karan ailesi giden oğulları ve adamları için endişeleniyodular... Dilda konak kapısından çıkan adamlar ile yerinde sarsılsada  aksak adımlarla ilerledi...

" Kızım nereye?" Annesine dönen genç kadın " Hayatımı cehenneme çeviren adam gene ne istiyo ona bakıcam  daye.."

Genç kadının sözleri ile kadınlar ona üzüntüyle bakarken Dilda konak kapısına varmış. Kapıdan dışarı çıkan genç kadın gördügü manzara ile şok oldu.. Devran welat adamları ile baskınamı gelmişti.. Ellerindeki silahların hedefi ailesi ve  Ateş Selim idi... Dewran aganın Ateş Selim karana nefretle baktıgını gören genç kadın Ateş Selim' e baktı. Adamın sakinligi genç kadını şaşırtmıştı. Çünkü Ateş sanki silahların hedefi o degilmiş gibi Dewran welata bakıp sırıtıyodu....

Onu fark etmeyen adamları genç kadın  izlerken Okan  etrafı kolacan eder iken  genç kadını görüp yanına geldi...

" Yengem gözünü seveyim içeri gir. Abim seni dışarda görür ise beni yakar."

Dilda adama başını olumsuzca sallarken Okan oflayıp elindeki silah ile   genç kadının yanında beklemeye koyuldu.. Olaki ters bir durum meydana gelip Dilda zarar görürse abisi onun canını okurdu. Oda işi garanti olsun diye genç kadının yanında duruyodu. Az çok tanıdıgı kadının huyunu  bildigi için  sesini daha fazla çıkarmadı...

Ateş Selim ve Cahit aga günler önce genç kadının  kolunu kırdıgı  Dewran welata baktı. Adam alçıda ve askıda olan kolu  ve ardındaki adamlar ile baya özgüvenli duruyodu...

"  Senin benim kapımın önünde   ne  işin  var lan it?"

" Ne mi işim var duydumki benim karımı baban olacak aga kocaya verirmiş. E bende dedim bensiz nişan olmaz.  Gidip karımın nişanınıda yeni damadıda kutlayayım Aram agam kötü mi ettim.."

Ateş ve suHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin