17 bölüm

3.7K 222 165
                                    

Telefonun ekranında lan lun lu konuşan adamlar konaga gelmiş. Şuan karşılarındaki manzaraya bakıyodular...

Ateş Selim melegini kolları arasına alan dansçı ile kan beynine sıçradı. Ve bu durum genç adamın sesinede yansıdı..

" Dilda!!!!!" adının kükrenmesi ile Dilda ve digerleri ardına dönmüş. Gördükleri adamlar ile tüm kadınları korku kaplamıştı... Mihri kocasının bakışları ile korku dolu gözlerle ona bakarken Aram karısını gözleri ile baya korkutmuştu. Asel kendisine ve kollarında oldugu dansçıya ters gözlerle bakan Emirhan ile hemen dansçının kollarında çıktı. Zira sevgilisi felaket bakıyodu..

Dilda ise ona bakan Ateş Selim ile yutkundu. Dansçılarında üçü üç kadını bırakmış. Geri geri gittiler. Zira adamlar şuan onlara öyle bi bakıyoduki adeta adamların kanı çekildi..

Ateş Selim melegine doğru adım atarken Rojhat merxas kolunu tutup..

" Sakin Ateş Selim sakin abi, kızın özel gününü sakın ola mahvetmeyesin. Ve etraftaki akbabalara sakın ola koz verme..."

Ateş Selim kolunu tutan Rojhat agaya dönüp " Merak etme kardeşim melegimi üzecek bişey yapmam.."

Ateş Selim genç kadına doğru adımlarını atarken Dilda genç adama bakıyodu. Adamın az çok yüz ifadesi ile korksada genç kadın sakinligini koruyodu. Ateş gibi Aram karısının yanına giderken Emirhan uzaktan Asele bakıyodu. Okan abisinin yengesine doğru gitmesi ile çaktırmadan dansçıların yanına gidip...

" Beyler burda kan gövdeyi götürmeden gitseniz iyi olur"

Üç adamın başını sallayıp çaktırmadan degim yerindeyse tüymüşlerdi...

Okan adamların ardında rahat bi nefes alıp abisine döndü.. Ateş Selim önünde durdugu kadına yarından itibaren karısı olacak kadına bakıp...

" Seni özledim' dedi..

Avludaki sessizlik genç adamın sözleri ile ugultuya dönerken Şahman ve karan ailesinin fertleri bir kez daha şaşkındı...

Dilda genç adama agzı açık bi şekilde bakarken Ateş Selim gelinine daha çok yanaşıp genç kadının elini elleri arasına alıp dudaklarına götürdü. Genç adam kadınının elini öper iken mardin kadınları şok olmuştu..

Buda sözlerine yansıdı..

" Vışşş! Başımıza taş yagacak. Bu istanbullularda utanma yoktur. Nerde görülmüş erkegin kadının elini öptügü.."

Yanındaki kadının sesini duyan Ayşegül hanım kadına dönüp" Bunda bi utanma göremiyorum hanım efendi, oğlumun , kızımın elini öpmesinde ne sakınca vardır. Ateşim karısının elini öpenlerdendir. Karısına elini öptürenlerden degildir. Demem o ki biz sizin deyiminiz ile İstanbulluları sizin kültürünüz nasıl ki ilgilendirmiyosa, bizimde gelenek ve görenegimiz sizi ilgilendirmez.. Bizim gelenegimizde kadınlar baş tacıdır."

Ayşegül hanım biten sözü bozulan kadın ile önüne dönerken diger kadınlar ona hayret ile baktı... İstanbullu kadın baya bi lafını gedigine sokmuştu..

Kına gecesi olaysız bi şekilde yakılan kınaların ardında biterken beraberinde birçok dedikoduyuda malzeme olmuştu. Ayşegül hanımın gelinine hediye ettigi gerdanlık şok etkisi yaratmıştı.. Hele Ateş Selim' in aglayan genç kadını kolları aeasına alması ise baya bi konuşulacak kadar konu çıkarmıştı... Adamın aşkı kadınları hayret ettirmişti. Bekar bi adamın dul bi kadına bu denli aşık olması hayret ettirmişti...

**************
Çalan korna sesleri ile Dilda odasındaki ailesine bakıp..

" Gitme vaktim geldi ha?"

Ateş ve suHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin