Ateş Selim' in sözleri ortaya bomba gibi düşerken Dİlda adamın her mimigini takip etmişti.. Sadece adını bildigi adama anlamazca baktı... Adamın kalpten söyledigi yada gösteriş olarakmı söyledigini kestiremedigi için bakmakla yetindi...
Belkide oda Devran gibi süslü cümleler söyleyip onun aklını çelmeye çalışıyodu.. Devran agada bir zamanlar bu şekilde konuşup onun kalbini çalıp parçalara ayırmamışmıydı... Genç kadının kalbi bu laflara artık tepki vermeyi bırakalı çok olmuştu...
Ateş Selim' in az önceki teması ile Dilda irkilsede kendinede kızmayı ihmal etmemişti.. Yıllar sonra ailesinin içindeki erkekler dışında başka bir adamın ona temas etmesi genç kadını degişik hissettirsede o duygulardan hemen çıkıp gerçek dünyaya döndü...
********
Dilda resturanta yaşananlardan sonra hesabı ödemeye kalkan Rojhat agabeyi ile tekrar bir şok yaşamış. Evlenecegi adamın oranın sahibi oldugunu öğrenmişti.. Hakkında ilk bilgiye sahip oldugu genç adam ve Rojhat agabeyinden duyguları karışık bir şekilde vedalaşıp işinin başına dönen genç kadın beynindeki bir çok sesin yarattıgı kargaşayı hastalarıyla ilgilenerek azda olsa unutmuştu..
Odasında hasta dosyalarını inceleyen Dilda çalan kapı ile " Girin" açılan kapıdan arkadaşı Nehir' in geldigini gören genç kadın gülümseyerek dostuna baktı...
" Müsaitmisin kuzu?"
" Gel canım müsaitim elbet"
Nehir içeri girip kapıyı kapatıp genç kadının karşısındaki koltuga kendini atı verdi... Dilda arkadaşının hareketi ile genç kadına tebessüm ile bakıp " Çok mu yoruldun..'
" Hemde nasıl kuzu çokmu belli oluyo?"
" Baya bi desem "
Nehir oturdugu yerde aniden dikleşip" Sen benim yorgunlugumu boşverde dün olanlar neydi öyle resmen kendimi günlük yayınlanan hint dizilerinin türk versiyonunu izlerken buldum. Sadece ben degil tüm hastane film izler gibi izledi.. O neydi öyle dram, ihanet, nefret, hırs, ve en önemliside olaya son dakika dahil olan bir adet beyaz atlı prens, kuzu adam resmen bombamı desem yeni nesilin degimi ile meteor mu desem bilemedim. Bir insan nasıl bu kadar kusursuz olur onuda görmüş olduk.. Tek ben degil dünden beri herkesin dibi düştü adama hele bir sevgilim degişi seni sahiplenişi vardı. Ve Devran pisliginin bi bozulup bozguna uğrayışı vardı. Cahit amcam damadım deyinceki onun kudurması baya bi olaydı.. Utanmasam onun o meymenetsiz iğrenç suratı bozuldu diye kahkaha atacaktımda kendimi zor tuttum. Şaka bi yana o adam kimdi Dildam ? Az çok seni tanıyosam seninde dün ilk kez gördügünün farkındaydım. Dün arayıp rahatsız etmek istemedim. Ve bugün can dostuma kuzuma sevgilim diyen adam kim onu öğrenmeye geldim.."
" Ateş Selim kısacası evlenecegim adam desem."
Nehir duydukları ile oturdugu yerde genç kadına şok içinde baktı...
" Şaka yapıyosun "
" Sence şaka yapar bir halim varmı? Dedigim gibi dünki gördügün adam ile yakında evleniyorum..."
" Sen dünki adamla evleniyosun. Ve ben yenimi öğreniyorum ?"
" Sandıgın gibi degil Nehir dünki adamı seninde sezdigin gibi dün ilk kez gördüm... Ve bil bakalım sonra ne oldu.Hayran oldugun Cahit amcan kısacası babam ya evlilik yada ömür boyu mutsuzluk dedi. Tabi benim bu mutsuzlugumun içinde aileminde mutsuz olması var. Babam dün benim yüzümden ben mutsuzum diye abim ve Ardıl' ın mutlu olmadıgını söyledi. Ben mutsuzum diye abim çocuk sahibi ve benim küçük kardeşim Ardıl ise evlenmeyi erteleyip durmuş. Ve ben bundan dün haberdar oldum..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş ve su
General FictionSevdigi adam tarafından yakıp yıkılan üzerine kuma gelen hayatıda o çok degerli aşkıda, sevgiside yerle yeksan olan bir kadının hikayesi... Birçok kuma hikayesinde kumaların açınarak , dövülerek daha sonra aşık olunarak ilk kadını hiçe sayanlara...