21 bölüm

3.6K 206 112
                                    

Dilda şuan karşısında ona sırıtarak bakan kocası ile  kaçıp saklanmak istesede  kaçacak  saklanacak bir yeri yoktu.. Ateş Selim karısını baştan aşagı süzüp  çapkınca gülmeye başladı... Dilda adamın gülümsemesi ile yerin dibine girmek üzere idi...

" Hadi  güzelim   çıkar şu bornozuda  denize girelim"

Üzerinde mavi bi deniz şortu olan Ateş Selim  tüm kaslarını rahat bir şekilde ortaya sermiş. Halinden gayet memnun bir şekilde melegini bekliyodu.. Denize girmek için  utangaç karısına  bakan Ateş Selim kahkaha atmamak için zor duruyodu..

Hatunu baya bi kızarmış ve buda genç adamın baya hoşuna gitmişti... Genç adam daha sonra o yanakları öpmeyi aklının bir kenarına not aldı..
Dilda ne üzerindeki bornozu  çıkarmak istiyodu. Nede denize girmek istiyodu.. Hem utanıyodu. Hemde yüzme bilmedigi için çok korkuyodu...  O mardin kızı idi bikini giymek onun neyine idi... Ah akılsız kafası ne diye kocasına uymuştuki..

"  Sen yüzsen bende seni izlesem olmazmı?" Dilda dudağını büzüp konuşunca Ateş Selim  eğilip karısının dudağına öpücük kondurup geri çekildi.. Elleri genç kadının bornozunun kuşagına giderken" Asla olmaz anca beraber kanca beraber hatun!" konuşurkende bornozun bağlanmış olan  kuşagını çözen Ateş Selim karısının gözleri içine bakıp   üzerindeki bornozu  omuzlarından   geriye attı.. Genç kadın üzerinden kayıp giden bornoz ile utanırken Ateş Selim bi kaç adım gerileyip ıslık çalmaya başladı... Melegi şuan  genç adama görsel şölen sunuyodu...

Ateş arsızca  alt dudagını ısırıp gülümsedi.

Dilda ıslık çalan kocası ile iyice kızarmaya başladı.. İlk kez bikini giyen genç kadın çok ama çok utansada bu durum kocasının  solugunu kesmeye yetmişti...

Üzerindeki mavi bikini ile karısına bakan Ateş Selim  nefes kesici  karısı ile yutkunup " Düşündümde haklısın karıcım biz denize girmeyelim.  Biz en iyisi odamıza gidip birbirimize karışsak daha iyi, zira benim  ateşim yükseldi. Ve ateşimi anca sen indirebilirsin!" genç adam karısına doğru yaklaşırken Dilda geri geri gidiyodu...

Dünden beri kocası iflahını götürmüş. Dur durak bilmez olan adam ile ne yapacağını bilmiyodu... Ateş Selim karısının yanına bir çırpıda varıp onu kucağına aldı...  Meleginin kulağına egilip  şehvet kokan ses tonu ile konuştu..

" Biz en iyisi yemek hariç hiç yatağımızdan çıkmayalım ha karıcım ! Ne dersin?   " genç kadın gözleri şok içinde açılmış kocasına bakarken ...

Ateş biten sözleri ardında   kucagındaki  karısı ile içeri girdi. Aman yüzmekte neymiş ? Şuan yüzmek yerine farklı meziyetlerini göstermeliydi.. Başta yüzmek için can atan adam karısının bikinili  halini  görünce yüzmekten vazgeçmiş ve  Yüzmekten daha güzel şeyler  yapmak aklına gelmişti.. Ve birazdan Dilda kocasının tüm  marifetlerinden faydalanacaktı...

Ateş Selim  ve Dilda balayını yatakta geçirip dururken diger tarafta Semoş' un kullandıgı tekne bozulmuş. Rotasını kaybetmişti... Olmayacak sulara girmişti..

" Allah seni bildigi gibi yapsın Semoş!"

Semoş dostunun sözleri ile elini beline koyup ona ters ters bakmışken , Asel ve Ayşegül hanım ikiliyi izlemekle yetinmişti. Zira güneş altında kurtulmayı bekler iken çok güneşe maruz kalmışlardı... Anne kız ikiliye bıkıp oflarken bu durumdan onları kurtarmaya gelen teknenin sahibi olan iki kaptan  gayet  memnundu..

" Gene ne yaptım Canoş?" dostunun sözleri ile Canoş ona ters ters bakıp " Ne mi yaptım diyosun? Kız yunan kara  sularına girdik ya oda yetmezmiş gibi ha bu ecnebilerde suratıma  mal gibi bakıyo. Ben ingilizce konuşuyorum adamlar ise mal gibi yüzümü izliyo.."

Ateş ve suHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin