11 bölüm

3.5K 219 119
                                    

  Karan ailesine ait araba  Şahman konagının önünde durmuş. Kapıdaki korumalardan biri içeri haber verirken digerleride arabalara doğru yürüyüp inmelerini bekliyodu...

Ateş Selim ve tüm aile üyeleri arabalarından inmiş.  Kadınlar gördükleri konak ile şok olmuşlardı. İzledikleri dizilerde gördükleri konaklardan baya bi ihtişamlı konak ile agızları açık kalmıştı..

Genç adam eline çiçegini çikolatısını alırken Emirhan ve Okan nişan bohça ve sandıklarını tutuyodular.

Asel gördügü konagı begeni ile süzerken Semra hanım genç adama "   Turnayı gözünden vurmuşsun  ayrık otu , kayınbaban baya para şıçıyo desene.."

" Kız Semoş görende diyecek ki  Ateşim çulsuzda  konak ahalisini bilmemde şükür benim aslanımın durumu baya iyidir.. Hem kızlarına aslanımdan iyi kocamı bulacaklar.."

" Aman sende Canoş ne dedik yegenine  agız tadıyla dalgada geçittirmiyosun... "

Şahman ailesi aldıkları haberle   avluda yerlerini alırken Dilda ' nın konak kapısının önüne gelmesi ile kapı çalmış..

Genç kadın derin derin nefesini verip kapı kulpunu aşagı indirip kapıyı açtı..

Kapının önündeki  kadını görmesi ile" Hoşgeldiniz efendim.."

Ayşegül hanım gördügü güzellik ile " Hoşbuldum peri kızı " dedi.

İçeri giren kadının ardında  Asel girmiş." Oha sen gerçek misin?" diyen genç kız ardına dönüp abisine bakarken genç adam ona ters ters bakmış. Asel gördügü bakışlar ile içeri girdi...

Şahman ailesi aynı şekilde içeri giren  misafirlerine hoşgeldin derken , genç adam elindeki çiçegi ve çikolatası ile melegine dalıp gitmişti. Taki aldıgı darbe ile sarsılana kadar, Dilda  Ateş Selim' i  deyim yerindeyse kenara fırlatan kadın daha doğrusu gördügü iki kadın ile şok oldu...

" Çekil şurdan ayrık otu çekilde içeri girelim. Mübarekte bir boy var sayesinde hiç bişey görülmüyo.."

Semra hanım söylenerek başını kaldırmış. Gördügü genç kadın ile" Canoş kız ben yanlışmı görüyorum. Kız bizim ayrık otunun gelini benim gözbebegim Dildam mı ?"

Canan hanım şok olsada  içten içe uçuyodu. İstanbula gelirken niyeti yegeni Ateş ve Dilda' yı tanıştırmakken    genç adamın ona evleniyorum demesi ile hayalleri suya düşerken hiç böyle bi tesadüf aklının ucundan geçmemişti... Ve Ateşinin gelini biricik öğrencisi Dilda idi..

Semra hanımın sözleri ile Ateş , Okan ve Emirhan tanışan üçlü ile şaşırıp kalmıştı..

" Bizim Dilda Semoşum gayette iyi görüyosun. "

Semra hanım Ateş Selim' e dönüp " Çabuk söyle lan sen nasıl benim Dildamı  ikna ettin. Ne yaptında kızımı evlilige ikna ettin.."

Ateş Selim teyzesinin sözleri ile melegine mutlulukla bakıp gururla konuştu...

" Hiç birşey yapmadım teyze sadece  ama sadece senin Dildana aşık oldum!!!"

Ateş Selim' in sözleri ile Dilda ona   bakıp giderken genç adam gülümsemekle yetindi..

Canan hanım aldıkları cevaptan memnun olsada bu durum Semra hanımın hoşuna gitmesede oda biliyoduki ayrık otu adam gibi adamdı... Oda emindi Ateşin ,  Dilda' ya  iyi gelip onu iyileştirecegine..

" Hoşgeldiniz hocam " Semra hanım genç kadına sarılmış. Dilda hocasına karşılık verdi..." Hoşbuldum Dildam seni gördüm hepten hoşbuldum..."

Ateş ve suHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin