" Dedigim gibi sana layık olup aşık oldugun kişi ile bence evlenmen en doğrusu baba olmak herkes gibi seninde hakkın ,seni baba yapabilecek bir kadını hayatına alsan daha doğru olur.. Ben gerekli açıklamayı aileme yaparım. Eminim onlarda bana hak verirler.. "
Ateş Selim burukça konuşan genç kadına bakıp..
" Belkide haklısın aşık olup ugruna ölecegim bir kadın ile evlenmem daha doğru olur. Seninde dedigin gibi beni baba yapacak kişi ile evlenmem en doğrusu.. Seninle tanışmak güzeldi..
Yaptıgı konuşmanın aldıgı kararın doğrulugu ile Dilda adama sadece baktı.. Kim onun gibi bir kusurlu ile hayatını birleştirmek istesinki ,demekki oda en doğrusunun onunla evlenmemek olduguna karar vermişti... Neden içi sızlamıştı. Kalbi neden kabul etmemesini istiyodu. Babasının zoru ile bu adama evet dememişmiydi. Aradıgı fırsat ayagınada gelmişti. İstemedigi evlilik ve tanımadıgı adamdanda kurtulmuştu.. Ve neden adamın onu onaylaması içini bu denli sızlatmıştı..
Büyük bir aşkla evlendigi adam ondan vazgeçmişken daha bi kaç gün önce tanıştıgı bu yabancımı ondan vazgeçmeyecekti.. Bir kez daha vazgeçilen olması genç kadını şaşırtmamıştı. Aksi olsa idi işte o zaman şaşırabilirdi..
Oturdugu yerden ayaga kalkan Dilda onunla birlikte kalkan genç adama bakmadan ellerindeki tozu temizleyip elini Ateş Selim' e uzattı..
Genç adam uzatılan ele bakarken" Dilerim doğru kadını bulup çok mutlu olursun. Seninlede tanışmak güzeldi. Ben gitsem iyi olucak. Saatlerdir burdayım ve evdekiler merak etmiştir.."
" Seni konaga bırakabilirim istersen.."
" Ben biraz yürümek istiyorum sagol ayrıca annenlere özürlerimi iletirsin. Kusuruma bakmasınlar onlarıda buraya kadar yordum.. Haklarını helal etsinler. Hoşçakal."demişti Dilda..
Biten sözü ile genç adamdaki bakışlarını alıp arkadaşının mezarına bakıp iç çekti.. Gitme vakti geldiğini anlayan Ateş Selim genç kadının yanından uzaklaşırken genç kadının gözyaşları akıp gitmiş. Dilda duasını okuyup bitirdikten sonra arkadaşının mezarından küçük bi toprak parçasını elleri arasına aldı. Elindeki topraga bakıp tebessüm eden genç kadının, Eline aldıgı toprakta Ayşe gibi elleri arasında kayıp gitmişti..
*********
" Bu da ne demek Ateş ne demek dönüyoruz?"
Ateş Selim otele geldigi gibi gidiyoruz demiş. Ayşegül hanım şuan oğluna hesap soruyodu. Canan hanım, Semra hanım ve digerleri gidiyoruz diyen adamla şok içindelerdi..
Okan ve Emirhan abilerine şaşkınlıkla bakıyodular. Abileri genç kadından vazmı geçmişti..
" Duydun Anne gidiyoruz dedim. Bunun neresi anlaşılmadı halen anlamadım..."
Ayşegül hanım hayretle oğluna bakarken Ateş Selim duruşunu dikleştirmiş. Soğuk bakışları ile ona bakan ailesine bakıyodu..
" Oğlum sen iyimisin? Hani Dilda' ya aşıktın hani seviyodun. Alel acele evleniyorum diye bizi buraya getirdigin gibi şimdide aynı şekilde gidiyoruz diyosun... "
" Aklım başımda anne Dilda ile konuşup ortak karar aldık"
Canan hanımın daha fazla dayanamamış..
" Ne ortak kararı Selim?"
" Beni baba yapacak kişi ile evlenmem teyze kısacası Dilda bana bu teklifi yaptı.."
" Ve sende kabul ettin ha" genç adamın sözlerini tamamlayan Canan hoca ile Ateş Selim" Evet " dedi..
Aldıkları cevapla hepsi genç adama şok içinde bakarken Semra hanım daha fazla dayanamamış. Önüne geldigi genç adamın suratına hiç düşünmeden tokatını geçirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş ve su
General FictionSevdigi adam tarafından yakıp yıkılan üzerine kuma gelen hayatıda o çok degerli aşkıda, sevgiside yerle yeksan olan bir kadının hikayesi... Birçok kuma hikayesinde kumaların açınarak , dövülerek daha sonra aşık olunarak ilk kadını hiçe sayanlara...