Semra hanım kendisini öldürecek gibi bakan ayrık otunun öldürücü bakışları ile oldugu yere sindi...
Ateş Selim , Semra teyzesine öfke ile bakıp " Sen, sen ne yaptım dedin?" dedi...
Semoş gelen soru ile ürksede kuyrugu dik tutup anlamazlıktan gelip " Ne yapmış olabilirim ayrık otu?" dedi.
Canan hanım dostuna hayretle baktı. Semoş yine işin içinden çıkmanın yollarını arıyodu.... Ah Semoşu yapıp edip işin içinden çıkmakta baya usta idi..
Dilda ve Asel ikiliye merakla baktı. Dilda öfkeli olan adamın yanına adımlarken Ayşegül hanım elindeki meyve tabakları ile salona gelmiş. Kala kalmıştı. Oğlu baya öfkeli bakıyodu. Yine Semoş ,Ateş Selim' i çıldırtmıştı. Başını saga , sola sallayan Ayşegül hanım elindekileri masanın üzerine bıraktı... İkiliyi izlemeye çalışıp durumu izlemekle yetindi... Kim bilir Semoş ne yapmıştıda oğluşu yine çıldırmıştı..
" Bide nemi yaptım mı diyosun. Sen degilmiydin . Az önce sabahki içtigim şerbete şap attıgını söyleyen sen degilmiydin..Ulan bende saf gibi bana ne oluyo diyorum.. Megersem çok saygı deger teyzem yine yapmış yapacagını... Şerbete şap atmakta ne oluyo.
Bu kadarmı benden nefret ediyosun sen?"" Oha" Asel bu tepkiyi verirken digerleri şaşkındı..
Genç adamın sözleri ile herkes kala kaldı. Dilda şok olmuşcana kocasına bakarken Ateş Selim kırdıgı potu fark etsede herşey için çok geçti... Semra teyzesi yine yapacagını yapmış genç adamı rezil etmişti. Annesi , kardeşi ve teyzesi neysede karısına böyle bi konuda rezil olması genç adamın isteyecegi en son şeydi...
***********
" E kuzu evlilik nasıl gidiyo?"Dilda ve Nehir hastalarının az olması ile boş vakitlerini hastanedeki kafeteryada kahve içerek geçirmeye karar vermişti..
" Üçüncü haftamıza giricez Nehir herşey çok mükemmel desem, Ayşegül anne , Asel baya bi beni benimsediler , aşkam eve gidince Ayşegül anne herhangi birşeye elimi sürdürmüyo.. Ne kadar itiraz etsemde çalışıyosun. Gün boyunca yoruluyosun diyo.. Baya üstüme düşüyo ... Zaten Ayşegül anne izin verse Ateş Selim evdekileride yardımcılarıda linç eder. Korkusundan yerimden kalkamıyorum ,adam resmen radar gibi nerdeysem orda ve durmadan peşimde , daha dün akşam mutfaga su içmeye indim diye resmen evi yıkacaktı..."
" Niyeki kuzu su içmende evi yıkacak ne varki?"
" Neyimi var? Gece gece ya merdivenlerden uyku sersemi inerken , düşer bi yerime zarar verirseymişim. "
" Oha çüş senin Ateş Selim' de abartmış. Sende deseydin o zaman bi zahmet kalkıpta suyumu getiri ver..."
" Oda zaten onu dedi. Birşey isteyince ondan isteyecekmişim. Bide neymiş yanından yamaçından uzaklaşmıyacakmışım. Neymiş kokum ondan uzaklaşınca nefes alamıyomuş..."
Nehir gür bi kahkaha attı..
" Dildam şimdi enişte senin iflahını götürüyodurda?"
Dilda arkadaşının sözleri ile utansada " Daha o raddeye gelemedik Nehir?"
" Niyeki ? Sen demiyomusun adam radar gibi peşimde eee nasıl o raddeye gelmediniz?"
Dilda kıkırdayıp" Semra hoca eniştenin içecegine şap atmış kuzu şaplada kalmamış Canan hoca sözde güç kuvvet toplasın diye Ateş Selim' e şifalı otlarla şerbet yapmış.. Semra hocada cinsel istegi artırmak yerine cinsellikten sogutan otlarla beraber garanti olsun diye bide şap atmış..."
Nehir' in gözleri fal taşı gibi açıldı...
" Şaka demi Dilda?"
" Gayet ciddiyim anlayacagın Ateş Selim on gündür vucüdundaki etkinin geçmesini bekliyo..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş ve su
General FictionSevdigi adam tarafından yakıp yıkılan üzerine kuma gelen hayatıda o çok degerli aşkıda, sevgiside yerle yeksan olan bir kadının hikayesi... Birçok kuma hikayesinde kumaların açınarak , dövülerek daha sonra aşık olunarak ilk kadını hiçe sayanlara...