Şimdiki zaman
" Aslı hemşire hastanın çıkış işlemlerini yapabilirsiniz... Tekrardan geçmiş olsun Ahmet amca"
" Allah razı olsun doktor hanım kızım , Allah ne muradın varsa versin... Bir haftadır baya kahrımı çektin.. "
Dilda yaşlı adamın sözleri ile birazda olsa utanmıştı....
" Amin amcam tekrardan geçmiş olsun. Daha öncede dedigim gibi kendini kötü hissettigin an direk geliyosun..."
" Tamam evladım"
Yaşlı adamın biten sözleri ile ellerini önlügünün cebine koyup açık kapıdan çıktı...
" Dilda"
Adının seslenilmesi ile ardına dönüp bakmış. Doktor arkadaşı Nehir' i görmesi ile gülümsedi...
Nehir genç kadının yanına hızlı adımlarla geldi...
" Öglen yemegini yedinmi kuzu?"
Arkadaşının sözleri ile yemek yemedigini hatırlayan Dilda " Yemedim kuzu "
" Hiç şaşırmadım desem ah Dilda ne zaman yemek yemegi akıl edeceksin . Düş önüme kuzu çok açım "
Arkadaşının ellerini karnının üzerine koyup söyledikleri ile Dilda kıkırdadı. Ah Nehir yirmi altı yaşında olsada içinde on sekizlik kız çocugu yatıyodu...
Genç kadın arkadaşının çekiştirmesi ile ona ayak uydurmak zorunda kalmıştı... Nehir' in çekiştirmesi ile ikili hastaneden önlükleri ile çıkmıştı...
Hastanenin karşısında bulunan resturanta giren iki kadın ile oturdugu masada ikiliyi gören Okan hemen cebinden telefonu çıkarıp abisinin numarasını tuşladı....
Çalan telefonu ile Ateş Selim önündeki saate bakmış. Dudagının iki kenarı kıvrılmıştı...
Önündeki bilgisayarı açan genç adam kamerada aradıgını bulması ile sırıttı...
Ah bu kadın onu deli divane etmişti... Dört yıl önce aşık oldugu yüz ve yüzün sahibini nihayet iki ay önce bulmuştu....
Tesadüf eseri geldigi resturantta o gün Dilda ile karşılaşmış.. O günden sonra genç kadının her öglen yemegi için geldigi resturantı satın almış.
Her öglen melegini aynı saatte önündeki ekrandan izliyodu..
Ateş Selim meleginin her hareketine gülümseyerek bakarken Dilda ise Nehir ile izlendiginden habersiz hem sohbet ediyodu. Hemde tabagındaki tavuktan küçük bir parçayı çatalı ile alıp agzına atıp iştahla yiyodu....
Genç kadının her hareketi Ateş Selim' in kalbinede , aklınada kazınıyodu....
Genç adam ekrana dalıp giderken kapı çalsada farkına varmamıştı...
Emirhan bir kez daha çalmış. İçerden cevap gelmesede kapıyı açması ile ekrana dalıp giden bir adet abisini görmesi ile hiç şaşırmamıştı...
" Abi!"
Ateş duydugu ses ile melegindeki bakışlarını alıp Emirhan' a döndü...
" Söyle koçum"
" Abi Ayşegül anne sana ulaşamamışta beni aradı. Akşam yedide evde olsun dedi. Sana sürprizi varmış....."
" Tamam koçum "
Emirhan odadan çıkarken Ateş selim ekrandaki melegine geri döndü...
" Az kaldı melegim seni benim kılmaya az kaldı... Yaralarını sarıp acılarını silmeye az kaldı..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş ve su
قصص عامةSevdigi adam tarafından yakıp yıkılan üzerine kuma gelen hayatıda o çok degerli aşkıda, sevgiside yerle yeksan olan bir kadının hikayesi... Birçok kuma hikayesinde kumaların açınarak , dövülerek daha sonra aşık olunarak ilk kadını hiçe sayanlara...