18 bölüm

3.8K 221 59
                                    


" Siktim senin ecdadınını Emirhan?"

Duydukları sesin sahibi ile iki genç ayrılsada korkarak birbirlerine bakıp başlarını yukarı kaldırmaları ile Emirhan küfür etti..

" Senin yapacagın işi sikeyim Okan"

Asel abisine korku dolu gözlerle bakıp

" Abiii!" dedi...

Ateş Selim oldugu yerde kız kardeşine bakıp" Abi ya abi !!

Genç adamın öfkeli sözleri ile Asel oldugu yere sinerken Emirhan' da sevgilisi gibi kala kalmıştı... İşte şimdi bitmişti. Birazdan buradan canezesi çıkacaktı...

Ateş Selim tüm hırsı ile ardına dönmesi ile karısına çarptı... Dilda az çok gördügü görüntü ile ne oldugunu anlamıştı. Zaten Asel ve Emirhanın birbirine olan bakışları ve ikili arasındaki çekim ile genç kadın bişeyleri az biraz sezmişti..

Ateş gördügü karısı ile kadının yanından tam çekip gidecekken Dilda kocasının kolunu tuttu...

Genç adam kolundaki narin elin sahibi olan karısına bakıp ilk kez öfkeli bi şekilde Dilda ile konuştu..

" Bırak kolumu kadın !!"

" Ne demek bırak bu öfke ile gidip ikisine zarar verebilirsin. Öfkene yenilip pişman olacagın şeyler yapmanı istemem...." dedi...

Ateş Selim meleginin sözleri ile dişleri arasında konuştu..

" Benimde niyetim o zaten az önce o puşt bacımı öptü. Ve ben bunu sindirip sakin mi olucam?"

Dilda kocasına ters ters bakıp" Olacaksın be adam kardeşin için olacaksın. Hem sen beni ulu orta öper iken iyimiydi ha hemde kardeşimin yanında e o zaman Ardıl' da sana gününü mü gösterseydi. "

Ateş Selim karısının sözleri ile " Biz başka onlar başka kadın sakın bizimle onları mukayese etme!!"

" Neyi başkaymış be adam sen nasıl beni seviyosan onlarda birbirini sevmiş . Bunda bu kadar hiddetlenecek bişey yoktur.. Genç kız elbet sevgilisi olacak. Gayette normal doğal olan bi olay , sen neden bu denli sinirlendin. Onu çözmüş degilim.."

Ateş selim sinirinden güldü..

" Niyemi gelip adam gibi atlatmadıkları için olabilirmi?"

" Peki senin tepkinden çekinmiş olabilirlermi hiç bunu düşündünmü? Belkide doğru anı ve zamanı bekliyodular.."

Ateş Selim elini saçlarının arasından geçirip karısına baktı..

" Sikmişim zamanını doğru anını"

Dilda küfür eden kocasına ters ters baktı... Bu adam haddinden fazla küfür ediyodu. Ve buna dur demesi lazım idi..

" Bi küfür etmeden konuş be adam bi agzını bozmadan derdini anlatsana!"

" Şimdide konu benim bozuk agzıma mı geldi. Sen benden ne istiyosun kadın de bakalım?"

" Ne mi istiyorum . Önce sakin olmanı daha sonra ikisini karşına alıp medenice konuşmayı dene desem sana uyarmı?"

Ateş Selim ilk günden kadınını kırmamak için...

"Hay senin medeniyetine, tamam dedigin gibi olsun. Bakalım medenice konuşunca içimin öfkesi dinecekmi.."

Dilda kocasına gülümseyip o zaman sen içeri geç ben ikisini buraya çağırayım."

" Tamam" diyen adam son anda karısının üzerindeki mavi geceliği fark etmişti... Gözleri kocaman açılan genç adam " Güzelim sen önce bi üzerini giyinsende ondan sonra medenice konuşsak ha yoksa sen bu şekilde dururken ben medeniceyi bi kenara bırakıp o itin anasını aglatıcam. Benim şuan senin tenine karışmamam gerekirken uğraştıgımız işe bak. Ulan Emirhan ben senin burnundan getirmezmiyim. Ulan Asel seni mahvetmezmiyim. Gerdek gecemin içine sıçtılar lan !!!"

Ateş ve suHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin