Capitolul 21

859 54 4
                                    

                                 Londra, orașul sufeltului meu. Aerul umed și vântul care sufla ușor mă întorceau în timp. Acum șase ani venisem aici, cu Friederich, la petrecerea aia absolut plictisitoare simțind ceva ce nu credeam că am să pot, simțeam că sunt îndrăgostită de el cu fiecare părticiă din creierul și inima mea. Friederich era o bătaie de de inimă pentru mine, încă neștiind cum arată o dragoste adevărată. 

                                    Mă asigurase că se va ocupa el de absolut tot, să nu-mi fac nicio grijă. Îl lăsasem să facă asta, iar când am ajuns în fața hotelului unde aveam să înnoptăm mii și mii de amintiri mi s-au derular în fața ochilor. Făcuse rezervare la același hotel unde venisem în urmă cu câțiva ani. Îmi amintesc cum trăgeam de trolerul meu și mi l-a luat din mână, am ajuns apoi în cameră și pentru că era o perioadă extrem de aglomerată, am ajuns să stăm amândoi în aceeași cameră. Mă întreb uneori dacă totul ar arăta la fel acum dacă el nu făcea ambiții să stăm la acel hotel trebuind să împărțim o cameră. Oare s-ar fi schimbat ceva dacă n-ar fi existat ieșirea aceea în club? Mă întrebam în zadar căci oricum nimic din toate acestea nu mai existau pentru Friederich.

                                  Stăteam la un alt nivel acum, dar asta nu mă oprea  să retrăiesc momentele. La fel și atunci aveam o cameră mare cu o canapea și un pat proporțional ca și mărime cu dimensiunile camerei, enorm, în orice caz. Mi-am lăsat bagajele undeva prin cameră și m-am așezat pe pat. Fizic, nu mă schimbasem deloc prea mult. Psihic? Eram un alt om.

— Nu are niciun rost să te contrazici cu mine, vei dormi în pat, îmi spune.

— Pot măcar să încerc.

— Nicio șanșă, vei dormi în pat, acum am terminat cu subiectul ăsta definitiv, zice autoritar.

                                    N-am mai încercat pentru că știam că totul va fi fără rezultat și voi ajunge să fac tot ca el, ca de obicei. A dsipărut pentru câteva momente din raza mea viuală, fiind probabil, la baie. Am profitat de absența lui și am tras rapid din troler o pereche de pantaloni scurți și un tricou larg. Mi-am dezbrăcat hainele și fix în acel moment ușa de la baie s-a deshis larg. M-a privit intens și mă așteptam să intre înapoi în baie, dar în locul schimb s-a apropiat de mine extrem de repede. Am încercat în zadar să-mi iau tricoul pentru că m-a prins de închietura mâinii trăgându-mă mai aprope de el.

                                    Mii și mii de emoții îmi străbăteau neîncetat trupul, respirația devenindu-mi din ce în ce mai sacadată. Aveam un fior rece pe șira spinării și o inimă care o luase razna. Faptul că el era apropae de mine mă făcea să fiu de necontrolat, să-mi ia toate simțurile razna. Mă ridicase în brațe, iar eu i-am încolăcit talia cu picioarele. Buzele sale erau la o distanță milimetrică de ale mele, iar într-o fracțiune de secundă limba sa o căuta pe a mea. 

                                      Doamne, uitasem cum se simte asta.

                                    Buzele noastre se uneau într-un dans pătimaș, un joc care îmi inspira miliarde de trăiri, toate în același timp. Gustul dulce al buzelor sale mă năucea acum, făcându-mi picioarele să devină gelationase, în așa fel încât, dacă, nu m-ar ține în brațe, să-mi mențin echilibrul ar fi fost o adevărată provocare. Lipsa de aer l-a făcut să se îndepărteze puțin, dar era deja prea mult pentru mine. Așa că, de data aceasta, nu l-am lăsat să stea departe. M-a sprijinit de un perete, nelăsându-mă jos nicio secundă pentru că altfel diferența de înălțime s-ar fi simțit. I-am băgat mâinile în păr și mi-am împletit buzele, din nou, cu ale sale în același sărut pasional care mă făcea să uit de tot. Eram flămândă de el. Firele sale aurii de păr care-mi gâdilau degetele se simțeau ca mătasea. Apoi parfumul său împletit cu grijă cu un subtil miros de fum de țigară mă punea tot mai mult sub vraja sa. Și mai erau și mâinile sale care-mi atingeau pielea într-un mod care mă făcea să o iau razna. 

Sfârșitul joculuiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum