BAB 11

233 27 0
                                    

Seungmin p.o.v

  " could you tell me who are you?" Seungmin mengangkat muka dari kamera dan memandang ke arah yujin di pintu. Yujin masuk lalu duduk di depannya. Seungmin kembali memandang kameranya. 

  " Seungmin, please.." Rayu yujin perlahan sambil memegang kamera seungmin. Seungmin mengeluh sebelum meletakkan kameranya di tepi. Dia memandang yujin yang sudah tersenyum manis.

  " Fine. Tapi, lepas ni.. Dengan cakap saya." Arah seungmin. Yujin mengangguk dan membetulkan kedudukannya. Seungmin memandang sebelum flashback,

Flashback,

   " Seungmin, kamu mesti cari perempuan tu. Dia penyelamat dunia kita. Tanpa dia, seungmin, kamu akan mati. Omma dengan appa tak dapat selamatkan kamu. Please.. sayang. Dia pakai rantai berloket permata saphire. Please. Cari dia.." Kata tuan kim sambil mengaduh kesakitan.

  " Appa, kenapa? Appa, jangan tinggalkan seungmin. Yah! Lepas!" Seungmin meronta-ronta apabila ada 2 vampire membawa dia ke dalam sebuah kereta meninggalkan keluarganya. Lelaki itu mencampaknya ke dalam sebuah kereta. Terdapat beberapa budak juga di dalam kereta itu. 

  " OMMA! APPA!" Jeritnya apabila kereta itu bergerak meninggalkan kediamannya. Lelaki yang membawa kereta itu menjerit menyuruhnya diam. Seungmin ketakutan dan memeluk lututnya dan duduk di penjuru kereta itu. Seorang budak lelaki menghampirinya.

    " Hai, nama saya chan. Saya kacukan vampire dan manusia. Siapa awak?" Kata budak lelaki itu. Seungmin memandangnya. Budak itu masih tersenyum sehingga menampakkan lesung piptnya.

  " Seungmin. Kim seungmin. Saya kacukan vampire dan demon." Kata seungmin. Budak lelaki itu mengangguk lagi. Dia menunjukkan rantai berloket  Amethyist. Seungmin menunjukkan rantai loket saphire.

Flashback end.

  " Maksud awak loket ni ke?" Yujin mengeluarkan rantai loket saphire nya. Seungmin mengangguk. Sama seperti rantainya juga.

  " Maksud appa awak, saya soulmate awak." Tanya yujin lagi. Seungmin mengangguk lagi sambil memandang riak muka yujin yang dah berubah.

  " Sekarang, sila senyap. Dengar cakap saya.." Kata seungmin pula. Rambut yujin diselitkan pada telinga dalam dia menghampiri yujin. Yujin mula ketakutan dan ke belakang sehingga belakangnya melanggar dinding.

  " Seungmin? Aduh.. Sakit..." Yujin mengaduh apabila seungmin memasukkan gigi taringnya ke leher yujin. Kepalanya mula pening. Sehingga lah dia pengsan. Seungmin menghentikan aktivitinya dan memandang yujin yang dah pengsan. Dia tersenyum sinis.

WHO ARE YOU (SKZONE)Where stories live. Discover now