עבר כבר שבוע ועדיין לא הצלחתי למצוא את אריקה,הפיה השומרת שלי. אני כבר מיואשת,אולי זה סתם היתה אשלייה.'הגיע הזמן שאספר הכל לשני,היא הרי החברה הכי טובה שלי מאז כיתה א''. הסתובבתי במסדרונות בית הספר עד שנתקלתי במישהו,הרמתי את מבטי והיה זה עוזלי."סליחה" אמרתי במבוכה "זה בסדר לא קרה כלום,לאן את ממהרת כל כך?" הוא שאל והסתכל ישר לתוך עיניי "אמממ...אני ....אני....אני מחפשת את חדר היועצת" זה היה התירוץ היחיד שיכולתי להמציא,הרי לא רציתי שהילד היחיד שמדבר איתי יחשוב שאני משוגעת אם אני אומר לו שאני מחפשת את הפיה השומרת שלי. "אהה הבנתי..טוב בואי אני אראה לך איפה זה" הוא חייך והלכנו לחדר היועצת. כשהגענו הוא פנה אליי ואמר"טוב..אז שיהיה לך בהצלחה...אז אני אחזור לכיתה,להתראות"הוא אמר והלך.
'יופי עכשיו מה אני אעשה...סתם באתי לפה....' חשבתי. "שלום לך את באת אליי?" לפתע נשמע קול מאחורי הסתובבתי וראיתי אותה!...את אריקה,סוף סוף מצאתי אותה אך היא נראתה שונה,שיערה היה קצר יותר "כן,אני חיפשתי אותך כל השבוע אריקה" אמרתי בהתרגשות."אריקה? סליחה אבל קוראים לי ליבי" 'מה? אבל היא כל כך דומה לאריקה!' חשבתי ולאחר כמה רגעים אמרתי בייאוש"סליחה....כנראה התבלבלתי..." "זה בסדר ..זה קורה לכולם רק תגידי לי מה שמך?" "אביגייל" עיניה של ליבי נפערו לרווחה,"בואי מהר תיכנסי לחדר שלי!" היא אמרה לפתע.היא ניגשה לדלת פתחה אותה ושתינו נכנסנו."אביגייל....את המיוחדת?" " כן..כן זאת אני! ואת הפיה השומרת שלי!...אבל רגע....למה קוראים לך ליבי?" שאלתי אותה."ליבי הוא השם השני שלי....זה עוזר לי להסתתר מפני המלכה הרעה ועוזרה המרושע עוץ לי גוץ לי!" היא אמרה כשטיפת פחד בעינייה."עכשיו כשסוף סוף מצאתי אותך תוכלי לעזור לי?" שאלתי אותה." כן כמובן...זוהי חובתי כשומרת שלך!." " הפיה שפגשתי בחלום כשהתעלפתי כלומר....אותך...רק בצורת פיה לא הספקת לומר לי דבר אחד...יש לי אחות?" שאלתי אותה."כן...היא אמורה להיות בערך בת 12 עכשיו...אנחנו לא יודעים איפה היא...אך זה לא העיקר....העיקר הוא שחייבים לשמור עלייך עד שתהיי בת 16 הרבה רשעים ירצו לנצל אותך כדי להשתלט על העולם האנושי וגם על עולם האגדות את ....את התקווה של שני העולמות.." היא אמרה כשלפתע דפיקה בדלת קטעה את דבריה,הדלת נפתחה לאט לאט. היה זה אדי המורה לספרות או כמו שאני מכנה אותו עוץ לי גוץ לי!.
YOU ARE READING
בין מציאות לאגדה
Fantasyאגדות.מהם בעצם אגדות?...אלא סיפורים שאנשים המציאו כדי לברוח מהמציאות הקשה שיש בה עצב,כאב,כעס....טוב בואו נודה...כמובן שיש גם רגעים של שמחה,צחוק ואושר. אביגייל היא ילדה בת 15,יש לה דמיון מפותח מאוד והיא מאוד יצירתית. היא מאומצת והחלום שלה הוא למצוא א...