Multi / Emir...
Yazarın anlatımıyla ;Nehir'i kanlar içinde ameliyathaneye gönderdikten sonra hastane duvarına yaslandı emir...
Okul müdürü , bora , ege , can hepsi emirin etrafına toplandılar... "ailesine haber ettiniz değil mi?"
Müdürün sorusuyla bora başını salladı. "Ettik hocam"
"Polis Şahin'i tutukladı. Nasıl yanında silah taşıyabilir?" Müdür sinirle olduğu yerde volta atmaya başladı.
Emir 'in gözyaşları durmuyordu. Sevdiği kadını o güzel elbisesinin içinde kanlar içinde görmüştü...
"Kızım. Kızım nerede?" Nehir eylül 'ün annesi koşarak emirin yanına geldi. "Kızım. Kızımın iyi olduğunu söyle"
Emirin gözyaşları daha fazla aktı... Sanki boğazında bir yumru vardı ve sesi çıkmıyordu...
"Ameliyata aldılar. Iyi olacak" bora nehirin annesini tuttu ve yandaki koltuğa oturttu. "Lütfen birşey olmasın. Ne olur..."
Kadın dualar ediyordu... Kızını günlerdir görmüyordu... Özlemişti... Onun güzel yüzünü görmek istiyordu.
'Anne' diyişini özlemişti en çok...
Emir yüzünü avcunun içine aldı. 'Geçecek diyordu içinden... Geçecek. Bu günde bitecek ve nehir iyi olacak'
Can şaşkınlıkla olan biteni izliyordu. Boranın kulağına fısıldadı "nehirin annesi mi var?"
Bora başını salladı.
"Ama nehir yetimhane de büyüdü. Üvey annesi mi bu?"
"Hayır. Öz annesi."
"Inanmıyorum. Ciddi misin"
"Evet. Sonradan karşısına çıktı nehirin."