Als ze los zijn spring ik van het bed af. 'En nu wegwezen' roep ik. James loopt geïrriteerd de deur uit en draait de deur weer op slot.
POV Julia
Ik word wakker van het felle licht dat de kamer in schijnt. Ik open langzaam mijn ogen. 'Goedemorgen prinses' zegt James slaperig. Ik rek me uit en een zachte kreun glipt mijn mond uit. James kijkt me grijnzend aan. Val toch dood. Ik draai mijn rug naar hem toe en trek de dekens weer over me heen. Ik schrik me weer dood als ik opeens een adem in mijn nek voel. 'Jezus' roep ik uit en ik val uit bed.
Ik help mezelf overeind aangezien James alleen maar in staat is om me uit te lachen. 'Haha grappig hoor' zeg ik chagrijnig en loop naar de badkamer. Dit keer draai ik de deur goed op slot. Ik doe m'n dingetje en als ik klaar ben loop ik naar beneden.
In de keuken zit niemand dus het is lekker rustig. Ik smeer 3 broodjes met pindakaas en schenk een glas water in. Ik loop weer naar 'mijn' kamer en ga aan het overdreven grote bureau zitten. James staat onder de douche waar ik totaal geen problemen mee heb. 'Wat lief dat je voor mij ook ontbijt hebt gemaakt' zegt James als hij uit de badkamer stapt. 'Ja hé vind ik dus ook' grijns ik en eet rustig verder. Hij laat zijn handdoek die hij om zijn heupen had vallen en loopt naar de inloopkast. 'Jezus James' zeg ik zuchtend. 'We weten allebei dat je het niet erg vind' zegt hij arrogant. 'Ja en nu heb ik dus geen honger meer' zeg ik boos en schuif mijn bord geërgerd naar voren.
'Schiet ff op aub ik wil me ook omkleden' zeg ik chagrijnig. 'Ja kom maar' zegt hij weer uitdagend vanuit de kast. 'Nee dankje, ik wacht wel' zeg ik verbaast. Na 10 minuten is hij klaar en durf ik de kast in te gaan. Ik zoek naar een leuke outfit en als ik die heb gevonden loop ik naar de badkamer om me om te kleden. Het is een blauwe flared jeans met een wit strapless topje geworden. In de badkamer vind ik nog een gouden ketting en gouden oorringetjes die mijn outfit nog leuker maken.
Als ik klaar ben loop ik de trap af naar de woonkamer en plof ik op de bank. Carlos, Rafaël, Benjamin en Kevin zitten op de bank, alle 4 op hun telefoon te kijken. 'Gezellig hoor' zeg ik zuchtend. 'We kunnen wel een film kijken als je wilt' zegt Rafaël. 'Ja waarom ook niet, beter dan dit' zeg ik zuchtend. Benjamin opent Netflix en we zoeken met z'n allen naar een film. 'Wat doen jullie?' Vraagt Jack die met Nathan binnen komt lopen. 'Film zoeken' antwoord Benjamin. 'NEE' roep ik als een of andere zoetsappige film op beeld verschijnt. 'Duidelijk' zegt Jack lachend.
Ik heb minder te zeggen over welke film we gaan kijken dan dat ik gehoopt had. We kijken een film over een meisje die ontvoerd is, en ik wil wedden dat ze dat expres doen. 3096 days. Het gaat over een meisje die op extreem jonge leeftijd ontvoerd wordt door een psychopaat en 3096 dagen lang word vastgehouden. Ze wordt daar ook mentaal, fysiek en sexueel mishandeld. En toen ik probeerde weg te lopen werd ik net niet aan de bank geplakt. Ik hoop met heel mijn hart dat die andere jongens zien hoe ik me momenteel voel en me laten gaan. Maar dat is nogal naïef.
Als we zo'n 10 minuten in de film zitten komt ook James de woonkamer binnen en ploft naast me op de bank. James begint helemaal dicht tegen me aan te kruipen, waar ik niets van moet hebben dus ik schuif dan ook zonder twijfels van hem weg. Hij heeft hier spijtig genoeg schijt aan en slaat zijn arm om me heen. Ik wil zijn arm ook wegduwen maar hij duwt me stevig tegen hem aan. Ik geef hem een blik dat hij moet stoppen, maar weer negeert hij me. Hij drukt me nog dichter tegen zich aan, maar dit keer lukt het niet om hem van me af te duwen.
'James stop' zeg ik pissig. Maar weer negeert hij me. James drukt een kusje in mijn nek, maar weer zonder mijn toestemming. 'Nee stop' zeg ik voor de zoveelste keer, maar weer krijg ik geen reactie. 'Je vraagt er zelf om' zeg ik weer pissig. Ik bal mijn hand tot een vuist en sla hem in zijn 'zwakke plek' waardoor hij in elkaar krimpt. Maar ik ga het hier niet bij houden, hij heeft me echt boos gekregen, en ik heb hem nog gewaarschuwd. Ik sla met mijn elleboog op zijn bovenbeen en stomp hem met mijn vuist in zijn maag. 'WELK DEEL VAN NEE EN STOP HEB JE NIET BEGREPEN?!' roep ik. Net voordat hij me terug kan slaan word ik net op tijd weggetrokken. 'Jezus wat heb jij opeens?!' vraagt Nathan geschrokken. Ik probeer me los te wringen door wild om me heen te slaan maar spijtig genoeg zonder succes. 'Breng haar weg' commandeert James. De adrenaline stroomt door mijn lijf en mijn nekharen staan rechtovereind. Benjamin en Carlos trekken me samen van de bank af en slepen me naar mijn kamer. "Ik haat je" roep ik hem nog na.
JE LEEST
No escape possible
AdventureTerwijl niemand oplet spring ik op naar de deur, trek hem open en sprint weg. "Wat gebeurd er nu weer?!" roept Jack uit. Naast me ligt een hoog maïsveld. Ik twijfel geen seconde langer en duik erin. Ik hoor ze stressen. "WAAR DE FUCK IS ZE?!" Ik p...