- Hei, Jas, spuse Beau, băgându-și capul în camera mea. Am râs de capul patului, cu părul castaniu deschis, lipindu-se în toate direcțiile. Evident, tocmai s-a trezit. Mi-a ignorat râsul și mi-a aruncat telefonul. L-am prins fără luptă. „Darren este la telefon."
„Bine, mulțumesc cous", am strigat în timp ce mergea pe hol. Mi-am pus telefonul la ureche și am zâmbit: „Bună?"
- Hei Jas, răspunse Darren fără să sufle, părând îngrijorat.
- Ce, Darren? Știți că este ca a treia oară când ați sunat astăzi. Știu că îți este dor de mine și de toate, dar să recunoaștem, devii prea supraprotectoare. Sunt bine. Cu siguranță sunt mai puternic acum. Nu înceta să-ți mai faci chiloții și nu-ți mai face griji pentru mine. Imi lipseste - "
- Taci, mârâi el serios. Gura mi s-a închis, știind ce era pe cale să spună că era serios.
„Dar, totul este în regulă?" Am spus, așezându-mă pe patul meu.
Am auzit o ușă închizându-i capătul și am șoptit în șoaptă. „Darren, ce se întâmplă?" L-am întrebat din nou, de data aceasta țipând în timp ce vorbirea de la capătul lui devenea mai puternică.
- Jas, ascultă și ascultă bine, spuse el, ajungând într-o parte mai liniștită a camerei. „Jarred tocmai a fost atacat și este în stare critică. El te vrea aici. Ești cel mai bun prieten al lui. De fapt, noi toți avem nevoie de tine aici. Așadar, vă sugerez să faceți bagajele și să luați următorul zbor aici. "
De data aceasta, m-am ridicat și m-am plimbat prin cameră. "Ce? Ce s-a întâmplat?" Am gâfâit, trăgând o mână tremurată prin părul meu întunecat. Acest zid este prea mult pentru a fi digerat. Am început să-mi imaginez cele mai nefavorabile scenarii din capul meu. „Este bine Jarred?"
"Nu suntem cu toții în regulă ", vocea lui Darren tremura la final. Am strâns telefonul mai strâns, știind ce avea să spună în continuare, va fi cel mai bun tort. A fost un moment de reculegere înainte ca Darren să scoată un suspin. „Mama e moartă".
A durat ceva timp să înțeleagă pe deplin ce spunea. Găsirea cuvintelor pentru a răspunde unei astfel de declarații a fost dificilă. Mă simțeam strecurându-mă în același sentiment amorțit pe care l-am simțit când tatăl meu a murit cu paisprezece luni mai devreme. Tot ce puteam auzi erau sunetele suspinelor înăbușite ale lui Darren și o voce feminină care îl liniștea.
Acest lucru nu se putea întâmpla! Tocmai am vorbit cu mama mea acum o zi! Mi-a plăcut zgomotul râsului ei tâmpit când i-am spus că gătitul lui Beau a fost un dezastru. M-am bucurat de gluma șchioapă pe care ea o împărtășea. Sunetul vocii ei singur era reconfortant. M-a făcut să mă simt de parcă aș fi acasă.
Acum plecase.
„Jas, tocmai am fost atacați acum o oră. Mamă - mamă - a luat glonțul pentru mine ", a continuat Darren, încercând să păstreze un ton uniform. „Doctorii mi-au spus că ar fi un miracol dacă ar mai trăi, așa că presupun că ea - că ea -„
Nu și-a putut termina propoziția. Inima mi-a căzut în stomacul dureros. - Îmi pare rău, Jas. Din nou este vina mea. E vina mea că amândoi părinții noștri au murit. Sunt atât de așa - "
La celălalt capăt al telefonului, am auzit zgomotul unei uși și o voce care suna mult ca a lui Jarred. Strigă ceva prea înăbușit pentru a descifra.
"Ce?" Întrebă Darren șocat. S-a înecat și a început să plângă din nou. "Ce? Ma minti?"
Vocea lui Jarred părea mai clară acum în timp ce răspundea la întrebările lui Darren.
CITEȘTI
||Marcată de Alpha II ||
WerewolfEu, Jasmina Black, suferisem destul de mult când am stat în Huntstown, Michigan. Părăsirea sufletului meu adevărat pereche, experimentarea trădării de la cei pe care credeam că am încredere și trecerea la un tip rar de vârcolac este o mulțime pe far...