Next Step 🐲💙🐼 Part (2)

320 17 3
                                    

[Zawgyi]
Next Step 🐲💙🐼

Episode (2) That Night 🖤

နားလည္ရခက္တဲ့ က်ြန္ေတာ္ရဲ႕ ႏွလံုးသားနဲ႔ Hyung ဘယ္လိုမ်ား ရင္းႏွီးသြားခဲ့တာလဲ...

Hyung ဆီက စကားသံမၾကားရရင္ေတာင္ ေမွာင္ေနတဲ့ က်ြန္ေတာ္ရဲ႕ကမၻာကို အလင္းေရာင္ေပးစြမ္းႏိုင္တယ္...

Hyungကို လိုအပ္တယ္ဆိုတာ က်ြန္ေတာ့္မ်က္ႏွာက အျပံဳး​ေတြမွာ အထင္းသား​ေပၚေနတယ္...

Hyung နဲ႔ခြဲမသြားခ်င္ဖူးလို႔ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕မ်က္လံုးေတြက အမွန္အတိုင္းေျပာေနတယ္...

Hyung ၿပိဳလဲက်ခဲ့ရင္ေတာင္ ထိေတြ႔ထားတဲ့ ကြၽန္ေတာ့္လက္ေလးေတြက အျမဲဖမ္းဆုပ္ထား​ေပးမယ္လို႔ ေျပာေန႐ွာတယ္...

ဘာမွ ကြၽန္ေတာ္မလုပ္ေပးႏိုင္ရင္ေတာင္ အေကာင္းဆံုးဆိုတဲ့ စိတ္ဆႏၵေတြနဲ႔ Hyung ရဲ႕ အနားမွာ ရပ္တည္ေနမွာပါ...

" ကြၽန္ေတာ္ခ်စ္တဲ့ Jiyong Hyungေရ... ေကာင္းေသာ နံနက္ခင္းေလးပါ..."

Leader Kwonဧ။္ နဖူးစပ္သို႔ ေဝ့ဝဲစြာ က်ဆင္းေနေသာ ဆံစေလးအား ေလျဖင့္ အသာမႈတ္ကာ ကလူက်ီစယ္လိုက္မိသည္။

" ဟူး....ဟူး..."

ေလေအးေအးေၾကာင့္ မ်က္ခံုးမ်ားပင့္သြားရင္း အသာအယာျဖင့္ မ်က္လံုးဖြင့္ၾကည့္ကာ ေႏြးေထြးစြာျပံဳးျပၿပီးေနာက္ ျပန္အိပ္ေပ်ာ္သြားေသာ G-dragon အား...

" Oppa... ထေတာ့ေလဗ်ာ... ဒီမနက္ ႐ိုက္ကူးေရး႐ွိတယ္လို႔..."

ႏႈတ္ကလည္းေျပာရင္း သူ႔လက္ေမာင္းကို အသာလႈပ္ကိုင္ႏိႈးလိုက္ေတာ့ G-dragon က မိမိလက္အားဖမ္းဆြဲလိုက္ၿပီး...

" Morning Kiss ေပးမွ ထမယ္..."

ကေလးဆိုးႀကီးလို အၾကင္နာအနမ္း ​ေပးမွ ထမည္လုပ္ေနေသာ နဂါးကိုယ္ေတာ္ဧ။္ ပါးျပင္အား ရႊတ္ကနဲ နမ္းလိုက္ရင္း...

" ထေတာ့ဗ်ာ... အနမ္း ေပးၿပီးေနၿပီ..."

G-dragon က မ်က္လံုးပင္ မဖြင့္ပဲႏွင့္ က်န္ပါးတစ္ဖက္ကို ေစာင္းငဲ့ေပးေလၿပီး...

" ကိုယ့္မွာ ပါးႏွစ္ဖက္႐ွိတာေနာ္...တစ္ဖက္က်န္ေသးတယ္..."

သိပ္အခ်စ္ခံခ်င္ေနေသာ Leader ႀကီးအား Seungri စိတ္ထဲမွ က်ိန္ဆဲလိုက္ရင္း...

Next Step 🐲💙🐼 (Season2) Completed Zawgyi & Unicode Where stories live. Discover now