Next Step 🐲💙🐼 Part (23)

142 16 0
                                    

Next Step 🐲💙🐼 (Zawgyi)

Episode (23) Heart ❤

" Hyung ျမန္ျမန္လာ ေလယာဥ္မမွီပဲ ေနဦးမယ္..."

အငယ္ေလးရဲ႕ ေဆာ္ျသသံေၾကာင့္ Jiyong အေျပးေလး ေလ်ွာက္လွမ္းရင္း ေဘးမွ နႈတ္ဆက္ရန္ ေရာက္႐ွိေနေသာ ပရိသတ္အခ်ိဳ႕ကို လက္ျပႏႈတ္ဆက္လိုက္မိသည္။

ေလယာဥ္ေပၚသို႔ေရာက္႐ွိေတာ့ အငယ္ေလးဧ။္ ခံုနံပတ္က Dae Saung၊ Young Bae တို႔နဲ႔ ကပ္ရပ္ျဖစ္ေနတာမို႔ Jiyong တစ္ေယာက္ ဆူပုတ္ပုတ္မ်က္ႏွာထားျဖင့္ Top ေဘးမွ မိမိေနရာသို႔ ဝင္ထိုင္လိုက္ရဧ။္။

" Jiyong ငါလည္း မင္းနဲ႔အတူ မထိုင္ခ်င္ပါဘူးေနာ္ မင္းမ်က္ႏွာက မအီမသာနဲ႔..."

Top Hyung က ေျပာရင္းနဲ႔ အေနာက္ဘက္ခံုမွ Young Bae နဲ႔ အငယ္ႏွစ္ေယာက္ကို လွည့္ၾကည့္လွည့္ၾကည့္ လုပ္ေနသျဖင့္...

" Dae Saung ကို ​ေမးခ်င္ေနတာၾကာျပီ ဒါ​ေပမယ့္ Top Hyung ကိုပဲ ေမးလိုက္ေတာ့မယ္ မနက္အိပ္ရာထဖို္႔ ႏိုးရခက္တဲ့ Hyung ကို အငယ္ေလး ေမြးေန႔က Dae Saung တစ္ေယာက္ ဘယ္လိုနည္းလမ္းမ်ဳိးနဲ႔ ႏိႈးလိုက္တာလဲ "

Jiyong က ႐ိုး႐ိုးသားသားသိခ်င္ရံု ေမးျမန္းသည္ကို Top က မ်က္ႏွာတစ္ခုလံုး နီျမန္းသြားေလၿပီး ပံုမွန္ထက္ တိုးေဖ်ာ့ေသာေလသံျဖင့္ဆိုကာ...

" ဘယ္လို ဆန္းျပားတဲ့ နည္းလမ္းမွ မရွိပါဘူး ဒီအတိုင္းပဲ  *Hyung အိပ္ရာထေတာ့ေလ* ဆိုၿပီး ငါ့နဖူးကို သူ႔လက္ေခ်ာင္းေလးေတြနဲ့ လာထိၿပီး ႏိႈးေပးတာပါ... ဒါနဲ႔  ငါ Dae Saung ကို သေဘာက်ေနတာ မင္းမသိဖူးလား Jiyong "

" ဗ်ာ... Hyung တကယ္ႀကီလား"

Jiyong ဧ။္ အသံက်ယ္သြားသျဖင့္ Top က အေနာက္ခံုမွ သံုးေယာက္သား သူတို႔စကားသံကို ၾကားသြားမည္ကို စိုးရိမ္ပူပန္ေနေသာ အမူအရာနဲ႔ တစ္ခ်က္လွည့္ၾကည့္ေလၿပီးမွ မိမိဧ။္ လက္ေမာင္းကို လွမ္းဆုပ္ကိုင္ရင္း...

" ငါ အခုေျပာတဲ့ကိစၥေတြကို မင္းလ်ိဳ႕ဝွက္ထားေပးေနာ္ Jiyong "

Kwon Jiyong ကိုမွ ေရြးၿပီး ရင္ဖြင့္ေလသူ Top ဧ။္ အေတြးကို တျသတအံ့ပင္ ျဖစ္ရၿပီး ေခါင္းအသာညိတ္ျပလိုက္ေတာ့ တစ္သက္နဲ့တစ္ကိုယ္ Jiyong တစ္ခါမ်ွ မျမင္ဖူးေသာ ႐ွက္ကိုး႐ွက္ကန္း မ်က္ႏွာထားနဲ႔ Topက အခ်စ္ပင္လယ္ျပင္က်ယ္ထဲ ကူးခတ္ေနသည့္အလား...

Next Step 🐲💙🐼 (Season2) Completed Zawgyi & Unicode Onde histórias criam vida. Descubra agora