Next Step 🐲💙🐼
Episode (10) Third Star ⭐
Ri... မင္းမ႐ွိဘဲ ႐ွင္သန္ေနရတာ အေမွာင္ထဲ စမ္းတဝါးဝါးသြားေနရတဲ့ ညတာ႐ွည္တစ္ခုလိုပဲ...
ကိုယ့္ကို မင္းအရမ္းလြမ္းေနမယ္ဆိုတာ သိသိရက္နဲ႔ မင္းမရင့္က်က္ေသးဘူးဆိုတာလည္း သိရက္နဲ႔... ကိုယ့္ကို နားလည္ေပးမွာပဲလို႔ ထင္လိုက္မိတဲ့ အေတြးေတြေၾကာင့္ ကိုယ္မွားမွန္း သိပါၿပီ...
မ်က္ရည္လြယ္တဲ့သူမဟုတ္လို႔ ကိုယ့္ကို စိတ္မာတဲ့သူႀကီးလို႔ မထင္လိုက္ပါနဲ႔... ကိုယ့္ႏွလံုးသားရပ္ဝန္းမွာ မ်က္ရည္ေတြ ေႂကြခေနတာ ကိုယ္သာ အသိဆံုးမို႔...
အသားကုန္ ဟစ္ေႂကြးၿပီး ေျပာျပလိုက္ခ်င္တယ္...Ri ဒီကမၻာမွာ မင္းတစ္ေယာက္တည္းကိုသာ အခ်စ္ဆံုးပါ...
မင္းနဲ့ ကိုယ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ ရင္ထဲက ခံစားခ်က္ေတြကို အျပန္အလွန္ နားလည္လာမယ့္အခ်ိန္ဟာ အရမ္းႀကီး ေနာက္မက်သြားဖို႔ပဲ ကိုယ္ဆုေတာင္းေနမိေတာ့တယ္...
စားလက္စ ထမင္းေတြလည္း ေအးစက္လို႔ေနခဲ့ၿပီ။ Jiyong တစ္ေယာက္ သက္ျပင္းကိုသာ ထပ္ခါထပ္ခါ ခ်လိုက္ၿပီး ထိုအခန္းထဲမွ ျပန္ထြက္လာခဲ့ေလေတာ့...
" Jiyong..."
" ေအာ္...Bae..."
ျပန္လည္ႏႈတ္ဆက္လိုက္သည့္ စကားသံက အသက္ကင္းမဲ့စြာျဖင့္။
" မင္း အငယ္ေလးနဲ႔ စကားေျပာၿပီးၿပီလား... အေျခအေနေကာင္းလား Jiyong..."
Jiyong ေခါင္းကို တြင္တြင္ခါယမ္းလိုက္ၿပီး သူငယ္ခ်င္းျဖစ္သူအား ခပ္ေထြေထြၾကည့္လိုက္ရင္း...
" အဆင္မေျပေသးဘူး... အငယ္ေလးက ဒီတခါ ငါ့ကို အေတာ္ေလး စိတ္ဆိုးေနတယ္ ထင္တယ္... ဒါမွမဟုတ္ ငါ့ကို ေၾကာက္လန္႔သြားတာလား..."
Jiyongမွာ ေျပာရင္း သူ႔ဘာသာ ေမးခြန္းျပန္ထုတ္ေနေသာ စကားသံေတြေၾကာင့္ Young Bae က ...
" ေဟ့ Jiyong...မင္း အခုေလာေလာဆည္ စိတ္ကို ေအးေအးထားစမ္းပါ... Solo Album ကိစၥေရာ ေနာက္ၿပီး ဂ်ပန္ကိုလည္း သြားရေတာ့မယ္... မင္း ယိုင္လဲသြားလို႔မျဖစ္ဘူးေနာ္... အငယ္ေလးကို ငါလည္း ေျပာေပးပါ့မယ္ကြာ..."
ESTÁS LEYENDO
Next Step 🐲💙🐼 (Season2) Completed Zawgyi & Unicode
Fanfic#Nyongtory #Bigbang #Gri #suyihan