[Zawgyi]
Next Step 🐲💙🐼Episode (5) Just our feelings ❤💙
: သိရဲ႕လား Ri... မင္းေလးကိုေတြ႔ရဖို႔ အိပ္မက္ထဲထိ မိုင္ေထာင္ခ်ီျဖတ္သန္းခဲ့ရတယ္ဆိုတာ...
အနားမွာျမင္ေတြ႔ေနတာေတာင္ ကိုယ့္အိမ္မက္ထဲမွာ ဘာလို႔မ်ား အလွမ္းေဝးကြာေနရတာလဲ...
အေပၚယံအျမင္မွာ ကိုယ္ဟာ ေက်ာက္သားလို ခိုင္ခံ့ေကာင္းခိုင္မာေနမယ္ ဒါေပမယ့္ကိုယ့္ႏွလံုးသားက ဖန္သားထုထည္လို အစိတ္စိတ္အမႊာမႊာ ကြဲေၾကလြယ္တယ္ဆိုတာ မင္းသိပါ့မလား...
Kwon Jiyong က မင္းအတြက္ဆို အေသြးအသားထဲကအထိ ႐ူးသြပ္ေနရတဲ့ အခ်စ္႐ူးႀကီးတစ္ေယာက္ပါ...
ငယ္ရြယ္ေသးတဲ့ Ri... မင္းဒါကို ျမင္ေတြ႔ပါ့မလား....:
Jiyong မွာ အိပ္စက္ေနတဲ့ အငယ္ေလးရဲ႕ နဖူးထက္ ဝဲခိုေနဆဲ ဆံႏြယ္စေလးမ်ားကို အသာအယာသပ္တင္ေပးလိုက္ရင္း...
" မင္းကို ျမင္တိုင္း ရင္ခုန္ရတယ္ Ri... ၊ မင္းအေၾကာင္းေတြးတိုင္း ၾကည္ႏူးရတယ္... ကိုယ္နဲ႔မင္းသာ ဒီလိုေတြ႔ဆံုမႈမ႐ွိခဲ့ရင္ အခုခ်ိန္ဆို ကိုယ္ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ အထီးက်န္ေနမလဲ မေတြးတတ္ေတာ့ဘူး..."
ခ်စ္ျခင္းအျပည့္ျဖင့္ သူ႔ပါးျပင္ထက္သို႔ အၾကင္နာတစ္ပြင့္ ေႁခြခ်မိလိုက္ေတာ့ ရင္ခုန္သံေတြက အရင္ကထက္ ျမန္ဆန္လာဧ။္။
ရင္ခြင္ထဲသို႔ အိပ္ေပ်ာ္ေနေသာ အငယ္ေလးကို ေထြးပိုက္ထားကာ သူဘာေၾကာင့္ ခ်စ္မိေနလဲဆိုသည့္အေၾကာင္းကို ထပ္မံေတြးေတာမိေတာ့...
ခ်စ္စရာေကာင္းလြန္းတယ္...ဒါအမွန္ပဲေလ....
အျပစ္မျမင္ရက္ေအာင္ ရန္ေတြ႔တတ္တဲ့ စြာေတးလန္ေလး...
ဘာလုပ္လုပ္ ထူးခြၽန္လြန္းတဲ့ သူ႔အငယ္ေလး....
ဘယ္ေတာ့မဆို ယံုၾကည္မႈ႐ွိတဲ့ ေကာင္ငယ္ေလး...
ပတ္ဝန္းက်င္က အေရာင္ဆိုးခံရမွာကို ေတြးပူရတဲ့အထိ သူ႔စိတ္ႏွလံုးသားက အျဖဴထည္ေလး...
သူ႔နွလံုးသားဆီေရာက္ေအာင္ လြယ္လြယ္ကူကူ ခ်ဥ္းကပ္လို႔မရတဲ့ လူသားေလး...
အေသးအမႊားကိစၥေလးေတြကအစ ကိုယ့္အေပၚ ဂ႐ုစိုက္ေပးတတ္တဲ့ေကာင္ေလး...
BINABASA MO ANG
Next Step 🐲💙🐼 (Season2) Completed Zawgyi & Unicode
Fanfiction#Nyongtory #Bigbang #Gri #suyihan