Next Step 🐲💙🐼
Episode (13) Complicated Love ❤💙🖤
ဝုန္း...
ဒုန္း...
ခလြမ္း....
႐ိုက္ခြဲလိုက္သည့္အသံေတြက နားေနခန္းအတြင္း ဆူဆူညံညံျဖင့္။
" ရား...Kwon Jiyong... မင္းစိတ္ထိန္းစမ္း..."
Young Bae ထံမွ ေအာ္ေျပာလိုက္သည့္အသံႏွင့္အတူ ထပ္မံ႐ိုက္ခြဲရန္ ဟန္ျပင္ေနေသာ မိမိ အား အေနာက္မွ သိုင္းဖက္ကာ တားျမစ္ေနသည့္ၾကားမွ Jiyong အတင္း႐ုန္းကန္လိုက္ရင္း...
" ငါ့ကို လႊတ္ထားစမ္းပါ... Bae..."
Young Bae က YG Staff မ်ား ၾကားသြားမည့္စိုးသျဖင့္ ခြန္အားသံုးကာ Jiyong ကို အတင္းဖမ္းခ်ဳပ္ထားသည္။
" မင္း ဘာျဖစ္ေနတာလဲ Jiyong... Se7en Hyung က အငယ္ေလးကို စိုးရိမ္လို႔ လာၾကည့္ေပးတာကို မင္းက ဘာေတြ ေဒါသထြက္ေနတာလဲ..."
" Dae Saung ကို ငါမနက္က ေသခ်ာမွာထားခဲ့ရက္နဲ႔ ဘာလို႔ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္တည္း ထားခဲ့တာလဲ... ေနာက္ၿပီး သူတို႔တခုခုျဖစ္ေနရင္ ဘယ္လိုလုပ္မလဲ..."
Jiyong စကားတို႔ေၾကာင့္ ေဘးမွ ရပ္ၾကည့္ေနေသာ Top က မေနႏိုင္ေတာ့ပဲ...
" ေဟ့ Dae Saung နဲ႔ ဘာဆိုင္လို႔လဲ... သူ႔သြားစရာ႐ွိတာ သြားမွာေပါ့... ေနာက္ၿပီး မင္းက အငယ္ေလးကို ဒီေလာက္ေတာင္ အယံုအၾကည္မ႐ွိဖူးလား..."
Top ဧ။္စကားတို႔က ထိ႐ွလွဧ။္။
သူ႔ကိုယ္သူလည္း မသိေတာ့ေပ။ အငယ္ေလးနဲ႔ Se7en Hyung တို႔ႏွစ္ေယာက္တည္း အခန္းထဲမွာ႐ွိေနတယ္... ထိုကိစၥကိုေတြးမိတိုင္း အလိုမက်မႈေတြ၊ ေဒါသေတြက တလိပ္လိပ္ တက္လာရသည္သာ။
Jiyong ဘက္မွ အတင္း႐ုန္းကန္ျခင္း မျပဳေတာ႔ပဲ အနည္းငယ္ၿငိမ္သြားသည္မို႔ Young Bae က သူ႔အား ဖမ္းခ်ဳပ္ထားရာမွ ေျဖလႊတ္ေပးလိုက္ၿပီး...
" Jiyong မင္းကို အငယ္ေလးက ခ်စ္ေနတုန္းပါကြာ... မင္း သူ႔ကို ယံုၾကည္ေပးသင့္တယ္...ေနာက္ၿပီး Se7en Hyung ကလည္း သူနဲ႔အကအတူ ေလ့က်င့္ရင္း ထိခိုက္သြားလို႔ စိုးရိမ္တႀကီးနဲ႔ သတင္းလာေမးတာ ေနမွာပါ..."
Jiyong မွာ ေခါင္းကို တြင္တြင္ခါယမ္းလိုက္ၿပီး...
" အငယ္ေလးကို Se7en Hyung ၾကည့္တဲ့ အၾကည့္ေတြ မင္းမျမင္ေသးလို႔ပါ...ဟာကြာ ငါတကယ္ပဲ စိတ္တိုလာၿပီ..."
YOU ARE READING
Next Step 🐲💙🐼 (Season2) Completed Zawgyi & Unicode
Fanfiction#Nyongtory #Bigbang #Gri #suyihan