[Zawgyi]
Next Step 🐲💙🐼Episode (29) Next Step ❤💙
Top Hyung နဲ႔ Dae Saung Hyung တို႔ရဲ႕ အေျခအေနက ဘယ္လိုအေနအထားေရာက္သြားမွန္း မသိရေသးတာမို႔ Seungri တို႔မွာ တိုးတိုးတိတ္တိတ္ျဖင့္သာ ထမင္းစားခန္းထဲသို႔ မနက္စာစားရန္ ဝင္လိုက္ၾကသည္။
မနက္စာျပင္ေပးေနေသာ Young Bae အနားသို႔ Seungri သြားရပ္လိုက္ရင္း...
" Hyung... Top Hyung တို႔ႏွစ္ေယာက္ အေျခအေန ဘယ္လိုလဲဟင္ "
Young Bae က မနက္စာ ခူးခပ္ထည့္ေနရာမွာ Seungri ဘက္သို႔ မ်က္ႏွာလွည့္ကာ...
" အဆင္ေျပမွာပါ... မေန႔က သူတို႔ ေအးေအးေဆးေဆးပဲ အခန္းကိုျပန္ေရာက္လာၾကတယ္ အေျခအေနေကာင္းေလာက္မယ္ထင္တယ္ "
ထိုစကားသံကို ၾကားရေလေတာ့မွ Seungri သက္ျပင္းခ်လိုက္ႏိုင္ၿပီး Jiyong Hyung ဘက္ကို လွည့္ကာ လက္မေထာင္ျပ၍ အေျခအေနေကာင္းေၾကာင္း အသိေပးလိုက္သည့္အခါ Hyung လည္း အခုမွ ၿပဳံးလာႏိုင္ေလေတာ့ဧ။္။
ထိုစဥ္ ထမင္းစားခန္းထဲသို႔ Top နဲ႔ Dae Saung တို႔ ေရွ႕ဆင့္ေနာက္ဆင့္ ဝင္လာသျဖင့္ Seungri တို႔လည္း မနက္စာစစားလိုက္ၾကေလၿပီး အရသာရွိေသာ ကင္ခ်ီထမင္းေၾကာ္ကို Seungri မွာ ပါးစပ္အျပည့္ထိုးသြတ္ရင္း ...
" Hyung တို႔ကို ေျပာစရာရွိတယ္... ကြၽန္ေတာ္ ဒီေန႔ ေန႔လည္ ဆိုးလ္ကို တစ္ပတ္ေလာက္ျပန္မလို႔..."
Top အပါအဝင္ က်န္သုံးေယာက္က တအံတၾသျဖင့္။
" ဘာလို႔လဲ မေန႔ကပဲ Jiyong နဲ႔ ခ်စ္ၾကည္ႏူးေနၾကတာမလား... အခုရန္ျဖစ္ၾကျပန္ၿပီလား "
Top စကားေၾကာင့္ Seungri မွာ ေခါင္းကို အျမန္ခါျပလိုက္ၿပီး မဟုတ္ေၾကာင္းျငင္းဆိုလ်က္...
" ကြၽန္ေတာ့္ ေမေမ ေဆး႐ုံတက္ေနရလို႔... ကြၽန္ေတာ္ ဂြမ္ဂ်ဴးၿမိဳ႕ကို ျပန္မွာပါ Hyung... "
" အန္တီ ေဆး႐ုံတက္ေနရတာ ဒီေန႔မွလား "
" မဟုတ္ဖူး Dae Saung Hyung... ရက္ပိုင္းေလာက္ရွိၿပီ အခုမွ ျပန္ျဖစ္တာ... "
ေဘးမွ Leader ႀကီးက သူ႔လက္ထဲက တူႏွစ္ေခ်ာင္းကို Seungri ဘက္သို႔ ထိုးၫႊန္ျပေလၿပီး...
" ဒီေကာင္ေလးကေလ တစ္ခုခုဆို အကို႔ေတြကို မေျပာျပဖူး သူဘာသာ ႀကိတ္ၿပီး ရင္ဆိုင္ဖို႔္လုပ္ေနတာ အခုေတာင္ စီနီယာ Se7en ေျပာျပလို႔သိရတာ..."
ESTÁS LEYENDO
Next Step 🐲💙🐼 (Season2) Completed Zawgyi & Unicode
Fanfic#Nyongtory #Bigbang #Gri #suyihan